دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF مجله الکترونیکی سلامت دکتر کرمانی - شماره 30

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی مجله الکترونیکی سلامت دکتر کرمانی - شماره 30

سی امین شماره مجله سلامت و تغذیه دکتر کرمانی، منتشر شد. در این شماره می‌توانید بهترین مقالات را با موضوعات تاثیر استرس بر پوست و مو، کاهش وزن، لیزر موهای زائد و آشپزی، به همراه مصاحبه با جدیدترین رکورددار سایت دکتر کرمانی مطالعه کنید. همچنین مقاله جالب دکتر کرمانی با عنوان «چرا کسی به فکر لاغرها نیست» را از دست ندهید.

گزیده‌ای از مطالب سی امین شماره مجله آنلاین سلامت و تغذیه دکتر کرمانی:

چگونه برای کاهش وزن، وعده‌های خود را برنامه ریزی کنیم؟
در این مقاله، به شما می‌گوییم علم چه چیزی درباره ریتم شبانه روزی و عادات غذا خوردنتان می‌گوید و چگونه این دو، روی هم تاثیر می‌گذارند. با خواندن این مقاله می‌توانید برای وعده‌های خود زمان بندی و برنامه ریزی کنید.
استرس چگونه می‌تواند روی پوستمان تاثیر بگذارد؟
هورمون استرس در مورد پوست بسیار با اهمیت است، مخصوصا زمانی که به نقش استرس در تحریک یا تشدید مشکلات شایع پوست نظیر اگزما، پسوریازیس و آکنه نگاه می‌کنیم.
اگر می‌خواهید از تاثیرات استرس بر روی پوستتان آگاه شوید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.
لیزر موهای زائد چه مزایا و معایبی دارد؟
روش‌های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. ژیلت یا وکس، گرچه روش‌های آسان و سریعی هستند، اما در اولی موها به سرعت رشد کرده و در دومی پوست دچار التهاب می‌شود.
این مقاله همان طور که از نامش پیداست، شما را با مزایا و معایب لیزر موهای زائد آشنا می‌کند.

کلمات کلیدی: دانلود مجله سلامتی، دکتر کرمانی، مجله سلامت، اینفوگرافیک سلامتی، دانلود مقاله سلامتی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.