دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دانشنامه بیماری های پوست

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دانشنامه بیماری های پوست

در این دانشنامه سعی شده است 10 مورد از شایع ترین بیماری های پوستی بیان گردد.
پوست بخشی از دستگاه پوششی بدن است. بخش‌های دیگر این دستگاه مو، ناخن و غشاء مخاطی هستند. که هرکدام دارای وظایفی جهت حفظ سلامتی هستند.

پوست متشکل از دو لایه اصلی است:
روپوست (اپیدرم) که لایه نازکتر خارجی می‌باشد.
میان‌پوست (درم) که لایه ضخیمتر داخلی است.
روپوست لایه‌های ضخیمی از سلولهای مسطح می‌باشد.
پوست با دارا بودن سطح متوسطی حدود ۲ متر مربع (۲.۵ یارد مربع)، یکی از بزرگ‌ترین اعضا بدن است. پوست یک سد محافظتی بین محیط جهان اطراف با عضلات، اعضای درونی و رگهای خونی و اعصاب بدن تشکیل می‌دهد. مو و ناخنها از پوست منشا گرفته و یک حفاظت اضافی ایجاد می‌کنند. ظاهر پوست به طور گسترده‌ای تغییر می‌کند. که این تغییر نه تنها به دلیل عواملی همچون افزایش سن بوده، بلکه، نمایش دهنده نوسانات هیجانی و سلامت عمومی، نیز می‌باشد.

کلمات کلیدی: آشنایی با بیماری های پوستی، میکروبیولوژی، جوش، آکنه، بیماریهای پوستی اگزما، بیماریهای پوستی قارچی، نام بیماری های پوستی، پوست بدن انسان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.