دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش مقدماتی وزن به زبان ساده

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش مقدماتی وزن به زبان ساده

حتی اگر شعر موزون را دوست ندارید، حتی اگر به وزن تسلط کامل دارید، حتی اگر از ادبیات متنفرید، … ممکن است در اطراف شما دانشجو یا دانش آموزی باشد که به خاطر درسش مجبور است با وزن آشنا شود! ممکن است در اطراف شما کسی باشد که دوست داشته باشد شعر موزون بگوید! ممکن است در اطراف شما کسی باشد که از یاد گرفتن چیزهایی مقدماتی از وزن به عنوان اطلاعات عمومی لذت ببرد… حتی خیلی از بچه های قوی شاعر و داستان نویس، اصول اولیه ی عروض و قافیه را نمی دانند.

کتاب هایی مثل «عروض و قافیه ی دکتر شمیسا» هم بیشتر علمی هستند تا کاربردی. یعنی زیاد به درد کسی که فقط می خواهد وزن و قافیه را در حدّ مقدماتی یاد بگیرد و اشکالات وزنی شعرش را برطرف کند نمی خورد. پس فعلا تصمیم گرفتیم روش ساده ای را در چند جلسه برای آموزش مقدماتی عروض و قافیه امتحان کنیم. این کتاب کمک شایانی به شما در خصوص یادگیری وزن شعر میکند.

کلمات کلیدی: آموزش نوشتن شعر، وزن های شعر، شعر نویسی، اصول نوشتن شعر، قافیه، ردیف،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.