دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ماهنامه الکترونیکی گیمفا:دیجیتال - شماره 11

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ماهنامه الکترونیکی گیمفا:دیجیتال - شماره 11

شماره 11 مجله گیمفا دیجیتال برای دانلود آماده میباشد.

در این شماره از مجله با "پاسکال لوبان" بازی ساز فرانسوی مصاحبه شده و ده ها مطالب مفید دیگر نیز در دسترس خواننده ها خواهد بود.

مختصری از شماره یازدهم گیمفا دیجیتال:

بازی های ماه به حرفه ای ترین شکل ممکن از صفر تا صد نقد شده اند و در میان آن ها بازی های موبایل نیز جایگاهی مخصوص را به خود اختصاص داده اند در حالی که جدیدترین ساخته سوپر سل یعنی کلش رویال نیز در این شماره از مجله نقد شده است،پرونده ویژه ای دیویژن ساخته یوبیسافت داریم که به چهار نفر از اعضای مجله در تهیه آن همکاری کرده اند و به بهترین شکل ممکن کامل ترین اطلاعات درج شده است سپس پیش نمایشی داریم از فارکرای پریمال ساخته عصر حجری یوبیسافت که ظاهرا اینبار میخواهد کمی متفاوت تر از دیگر نسخه های بازی عمل کند و در کنار آن ایجنت 47 را برای سال 2016 نیز ارزیابی کردیم،نوستالوژی و زرشک نیز اینبار شمارا هم شاد و هم ناراحت خواهد کرد و در پایان 10 بازی ناامید کننده 2015 از نگاه تحریریه گیمفا معرفی خواهد شد.

کلمات کلیدی: دانلود گیمفا، مجله الکترونیکی گیمفا، دانلود مجله گیمفا شماره 10، بازی های مستقل، بازی های روز، مصاحبه های اختصاصی با بازی سازان، گیمرهای ایرانی، بازی های ویدیویی، مجله گیمفا، ماهنامه الکترونیکی گیمفا دیجیتال، مجله گیم، بازی های مستقل ایرانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.