دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نوشتن از قیصر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نوشتن از قیصر

مقاله ای در تحلیل آثار  مرحوم دکتر قیصر امین پور است که در سوگیاد ایشان در باغ مهر جوان شیراز در قالب سخنرانی ارایه شده است.

از قسصر امین پور نوشتن، مثل شعرهای قیصر، مثل شخصیت قیصر، کاری است سهل و ممتنع. راحت است از آن جهت که قیصر در فضای شعر امروز نفس می کشید و نگاهی ایستا و ساکن نداشت. بلکه شخصیتا به گونه ای پرورش یافته بود که نگاهش رو به آینده باشد و این مسایه برای نسل جوان خوشایند است چرا که زمینه ارتباط بیشتر را بین مخاطب و متن فراهم می کند. از سوی دیگر سخت، این مساله سخت است و ان نیز  برمی گردد به پیچیدگی های درون شاعری به نام قیصر امین پور که به نظر می رسد در عرصا زندگی اجتماعی به عنوان یک شاعر، سلوکی خاص و ویژه داشته و می خواهم در اینجا بگویم قیصر قابل انطباق ترین تصویر آرمانی شاعر در ذهن نسل ما بود.

تصویری رندانه از فردی که حس و خرد را به هم آمیخته و در زندگی نیز آنچنان سلوک می کند که عام خاص او را همرنگ خویش می پندارند.

کلمات کلیدی: دانلود متن ادبی، زندگینامه قیصر امین پور، اشعار قیصر امین پور، مجموعه شعر قیصر امین پور، بیوگرافی قیصر امین پور، قیصر امین پور، قیصر امین پور اشعار، سالگرد قیصر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.