دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تست های آزمایشگاهی در بلوغ دیررس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تست های آزمایشگاهی در بلوغ دیررس

بلوغ رسیدن به سن رشد است. یعنی پسر شما مرد و دختر شما زن می شود. در طی بلوغ، تغییرات سریعی در وضعیت جسمی و روحی فرزند شما رخ می دهد.
بلوغ زیربنای زندگی بزرگسالی است، جامعه امروز نسبت به زمانی که شما دوره بلوغ را طی می کردید بسیار تغییر کرده است. فرزندان شما به وسایل ارتباط جمعی، اینترنت، ماهواره و ... دسترسی دارد. نفوذ شما روی فرزند جوان تان کمتر از نفوذی است که پدر و مادرتان روی شما داشتند. همه اینها موجب شده که تجربه جنسی قبل از ازدواج افزایش یابد
ابتلا به بیماری های مقاربتی، ازدواج ناموفق، حاملگی ناخواسته و مشکلات روانی از همین دوره ممکن است شروع شود. لذا دوره بلوغ از اهمیت خاص برخوردار است.

کلمات کلیدی: رضا پوردست گردان میکروبیولوژیست، آشنایی با بیماری ها، دانلود کتاب پزشکی، مشکلات بلوغ، بلوغ دیررس، تست های آزمایشگاهی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.