دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF فصلنامه شعر چوک - شماره اول

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی فصلنامه شعر چوک - شماره اول

فصلنامه شعر چوک شماره اول تابستان 93

در طی این سال ها نگاه جامع ما به اهل هنر و ادبیات بر کسی پوشیده نیست. کار سختی بود که فضایی ساخته شود که مختص به گروه و دسته و تفکر خاصی نباشد و همه در آن دخیل باشند. گفتند نمی شود و این نیز شد و در این کانون از تمامی قشرها و تفکرات اثر منتشر شد. اما طی همه این سال ها بیشترین فعالیت ما در عرصه داستان و داستان نویسی رونق داشت و اهالی شعر ناخرسند از این که چرا فضا برای شعر و شاعر کمتر است و چرا ماهنامه ادبیات داستانی چوک فقط باید به داستان اختصاص داشته باشد؟
و جواب این بود که خود اهالی شعر باید دست به کار شوند و خوشبختانه چند شاعر از کرختی در آمده اند و امید است که این روند
فصل نامه ادامه داشته باشد.
و قرار است که هر شماره این فصلنامه، بخش ویژه نامه آن به استانی اختصاص داشته باشد. ما با توجه به ارتباطات و دوستانی که داریم برای این ویژه نامه های استان با آنان ارتباط برقرار می کنیم اما این بدان معنی نیست که اگر شما عزیزان اثری ارسال کنید مورد بررسی و « چوک تریبون همه هنرمندان است. » انتشار قرار نمی گیرد. قانون چوک سرجای خودش است که و حرف تکراری خود را تکرار می کنیم. همه چیز بر پایه عشق و دوستی و همدلی است. در نگاه ما نه کسی بر کسی برتری دارد و نه به ناز
و کرشمه کسی دل می بازیم که بیشتر حمایتش کنیم. این فضا برای شماست. برای ادبیات است. برای نفس کشیدن است. هر چند که حداقل دخالت را در جمع آوری این فصل نامه خواهم داشت اما برای سالم ماندن فضای آن، حداکثر تلاش خود را خواهم کرد تا فضای مسموم دیگر جاها به آن سرایت نکند. به امید آن که بتوانیم این فضای سالم و به دور از سیاست و باندبازی را استمرار بخشیم.
در دوستی با چوک به روی همه باز است مگر خود، آن در را ببندید.

فهرست مطالب:

مقدمه

درباره شعر

اخبار شعر

مقالات

معرفی کتاب، شاعر

نقد کتاب، شعر

مصاحبه        

ویژه‌نامه؛ «مرثیه‌ای برای سیمین‌بانوی شعر ایران»

شعر

شعر ترجمه

ویژه‌نامه شعر استان گلستان

     فعالیت‌های ادبی استان گلستان

     شعر استان گلستان

     برخی نشست‌های استان گلستان

     نگاهی به گویش و لهجه‌ی گرگان

     مصاحبه

     شعر شاعران استان گلستان

کلمات کلیدی: شعر نو، ادبیات ایران، کانون چوک، دانلود شعر، فصلنامه شعر چوک، مجموعه شعر، نقد و بررسی شعر، تحلیل شعر، ماهنامه ادبیات، ماهنامه چوک، چوک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.