دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان بچه‌های انقلاب

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان بچه‌های انقلاب

درباره نویسنده

Eino Hanski، در سال ۱۹۲۸ در لنین‌گراد به دنیا آمد و در آگوست سال ۲۰۰۰ از دنیا رفت. پدرش یک کارگر فنلاندی بود که در سال ۱۹۱۲ به دنبال تعقیب و پیگرد کمونیست‌ها در فنلاند از این کشور فرار کرد. خود او نیز به همراه مادر و خواهرش مجبور به فرار از لنین‌گراد تحت اشغال نیروهای نازیستی شد؛ فرار همراه با گرسنگی، رنج و تعقیب از راه اوکراین، لهستان، فنلاند و سرانجام به سوئد خاتمه یافت.
رمان‌های ای‌نو هانسکی، درباره مردم است! مردمی در تعلق‌های کوچک و بزرگ. انسان‌هایی که به طرق گوناگون هم‌نوعشان را فراتر از سیستم حکومتی می‌نشانند و به آن‌ها مهر می‌ورزند؛ «مردم در تاریخ».
تصاویر و تجسم‌های مستقیم ای‌نو از شوروی و غیرمستقیم از سوئد، نه ستایش محض و نه تصاویری تاریک و سیاه جنایی، بلکه واقع‌بینانه است.

بخشی از مقدمه مترجم

بچه‌های انقلاب، رمانی است جذاب و تکان دهنده! نوشتاری است از یک تاریخ به شکل خاطره نویسی؛ نه توسط صاحب خاطره، بلکه نویسنده که پای صحبت دوست مادربزرگش «ماشا» می‌نشیند.
ای‌نو هانسکی، نویسنده فنلاندی رمان «بچه‌های انقلاب»، در مقدمه کوتاه این کتاب می‌نویسد:

هرچند این کتاب مانند سایر کتاب‌های من تاریخ‌نگاری مستند نیست، اما از همان حقیقت نشان دارد».

ای نو هانسکی اشاره می کند، که امر انقلاب عظیم اکتبر توسط کسانی پیش رفت که نه لنین اند ونه تروتسکی. بار گران این انقلاب بر دوش زحمتکشان وتهی دستان جامعه بود، که کمتر از زندگی شان و فداکاری هاشان در تاریخ نویسی این انقلاب آمده است.

کلمات کلیدی: دانلود رمان، داستان انقلابی، Eino Hanski، نویسنده فنلاندی، رمان اجتماعی، بچه های انقلاب، داستان انقلابی، انقلاب، تاریخ نگاری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.