دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب واژه نامه بختیاری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب واژه نامه بختیاری

امروزه در در هر کشور زبان خاص با لهجه های خاص و متفاوت تکلم میشود. زبان یک کشور با فرهنگ آن کشور پیوند عمیقی دارد. زبان لری به عنوان زیر مجموعه زبان های هند و اروپایی با ۱۷ میلیون نفر متکلم  چهارمین زبان بزرگ خاورمیانه است. این زبان در عین سختی اش در تکلم که عامل عدم پیشرفت این زبان شده اما زبان شیرینی است.این زبان به گویش های بختیاری، فیلی، لکی، ثلاثی، کهگیلویه و بویراحمدی، کومزاری، شولی، مهکی و کلهری و … است که با لهجه های گوناگون در چهار کشور ایران، افغانستان، عراق و عمان تکلم میشود. در این کتاب ما شما را با اکثر واژه های بختیاری آشنا میکنیم.

کلمات کلیدی: واژه نامه، فرهنگ لغت، فرهنگ لغت بختیاری، لغت نامه، زبان لری، گویش بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، واژه های بختیاری، گویش لکی، فیلی، ثلاثی، گویش های لری، لهجه، لری به فارسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.