دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب روش های کاربردی درمان کمردرد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب روش های کاربردی درمان کمردرد

بخش پایینی کمر از بخش های دیگر بدن بیشتر تحت فشار و استرس است بهمین دلیل این ناحیه بیشتر نیز دچار آسیب می شود. از این رو ضروری است که شرایطی را که باعث تحمیل بار اضافی بر این ناحیه و چگونگی استفاده از مکانیسم های بدن برای کاهش خطر آسیب است را دریابیم. اکثر مشکلات ناحیه پایینی کمر در اثر کشش های ساده است که در مدت 6 تا 8 هفته با درمان مناسب قابل درمان است. ترس و درک نادرست دو عامل هستند که می تواند بهبود را به تاخیر بیندازد.


اطلاعات این کتاب شما را در درک چگونگی عملکرد کمر یاری می کند و نکاتی را برای پرهیز از آسیب به ستون فقرات ارائه می دهد و به شما مراقبت از کمرتان را درحین ریکاوری را به طور مصور نشان می دهد.


به خاطر داشته باشید که این کتاب جایگزین پزشک شما نیست. توجه داشته باشید اگر درد کمر به پای شما انتشار یافت خصوصا در صورتی که درد به پایین زانو انتقال پیدا می کند و با ضعف، سوزش و کرختی همراه باشد باید به پزشک خود مراجعه نمایید.


لازم بذکر است کلیه حقوق مترجم به موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان(محک) تقدیم می گردد.

 

عناوین:

مقدمه
چگونه از مزمن شدن درد کمر پیشگیری کنیم؟
ستون فقرات
چه زمانی کمردرد رخ می دهد؟
روش های کنترل
ورزش:
تمرینات
ریکاوری صدمات کمر
سایر نکات ضروری

کلمات کلیدی: روش های درمان کمر درد، درمان کمر درد، علت کمر درد، بیماریهای ستون فقرات، ورزشهای کمر درد، ورزش برای کمر درد، ورزش دیسک کمر، درمان دیسک کمر، درمان کمر درد با ورزش،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.