معرفی و دانلود کتاب صوتی 10 ستون ثروت

عکس جلد کتاب صوتی 10 ستون ثروت
قیمت:
141000 تومان - 14.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 10 ستون ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 10 ستون ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 10 ستون ثروت

کتاب صوتی 10 ستون ثروت نوشته الکس بکر، راهکارهایی به شما ارائه می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها به سرعت به فردی ثروتمند تبدیل شوید و در کسب و کار و شغل خود به موفقیتی باور نکردنی دست یابید.

شما با کتاب 10 ستون ثروت (The 10 pillars of wealth) کار روزانه از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر را از یاد خواهید برد و کنار خواهید گذاشت. امروزه دنیا شما را به سمتی می‌برد که بپذیرید پولدار شدن اتفاقی نیست که با میل و خواسته خود در زندگی‌تان به وجود آورید. به شما اینگونه آموخته‌اند که ثروت را چیزی ببینید که تنها برای تعداد کمی از افراد خوش‌شانس روی می‌دهد. کسانی که در یک قرعه‌کشی برنده می‌شوند و یا استعدادی خارق‌العاده دارند.

واقعیت این است که تولید ثروت هنگفت خیلی به شانس یا استعداد مربوط نیست. بلکه به دیدگاه‌ها و باورهایتان بستگی دارد. این باورها در حقیقت همان ستون‌هایی را تشکیل می‌دهند که می‌توانند هر اقدام شما را تقویت کنند.

الکس بکر (Alex Becker) در این کتاب صوتی، علاوه بر شرح مهم‌ترین ستون‌ها برای ثروتمند شدن، به شما نشان می‌دهد چطور همین امروز آن‌ها را در زندگی خود به کار ببندید تا به ثروت و آزادی مالی تا پایان عمرتان دست پیدا کنید.

کتاب ده ستون ثروت به شما کمک می‌کند تا دریابید چگونه زمان خود را از پول جدا کنید تا به طور مرتب و دائم حتی زمانی که خواب هستید، پول دریافت کنید، چگونه قدم‌های دقیق و درست را برای ساختن کسب و کار میلیون دلاری خود معین کنید، چگونه با موفقیت از شغل 9 صبح تا 5 بعدازظهری خود استعفا دهید و بدون ریسک‌های مالی بزرگ، اختیار زندگی‌تان را به دست بگیرید و چگونه درس‌هایی که میلیاردرها در طول سال‌ها رنج و زحمت و ریسک آموخته‌اند یاد بگیرید.

بهتر است اشتباهاتی که باعث هدر رفتن زمان شما می‌شود را کناری بگذارید و بیاموزید که چطور با تمرکز درست بر روی چیزی که موجب درآمدتان می‌شود، به سرعت پول دربیاورید.

با الکس بکر بیشتر آشنا شویم:

الکس بکر کارآفرین فناوری، سخنران و نویسنده در 24 مه 1988 در تگزاس آمریکا به دنیا آمد. او اکنون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین توسعه‌دهندگان نرم‌افزار جست‌وجوگرها شناخته می‌شود. بکر می‌کوشد در زمان خالی‌اش به مردم کمک کند تا روحیه کارآفرینی خود را بیابند. تمرکز وی بر روی کمک به دیگران است که در زندگی خود به ذهنیت درستی در مورد کارآفرینی و استراتژی ثروت‌آفرینی دست پیدا کنند.

در بخشی از کتاب صوتی 10 ستون ثروت می‌شنویم:

یکی از نخستین کسب و کارهای من پس از آنکه ارتش را رها کردم، کسب و کار مشاوره و راهنمایی برای قرار گذاشتن با جنس مخالف بود. بله من پول می‌گرفتم تا به آقایان آموزش بدهم که چطور با خانم‌ها در کافه‌ها دیدار کنند و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. بله این کار به راستی مجموعه مهارتی را می‌طلبد که مردها می‌توانند آن را کسب کنند و به کار گیرند.

افزون بر این هر کسی می‌تواند از دیدگاه اجتماعی، گفتار و رفتار خود را تغییر دهد که واقعاً عالیست. من اکنون نمی‌خواهم وارد جزئیات این کسب و کار شوم اما من خودم قبلاً فرد کاملاً درون‌گرایی بودم و با یادگیری فعالیت‌های اجتماعی و سپس تمرین کردن آن‌ها به خودم کمک کردم که در موقعیت‌های اجتماعی به شدت توانمند و تأثیرگذار شوم.

یاد گرفتم که چطور شرایط را تقریباً در هر موقعیت اجتماعی به میل و نفع خودم و در جهت موفقیتم تغییر دهم. من می‌توانم هر زوجی را که در حال تعامل هستند نظاره کنم و توضیح دهم که چه کاری را اشتباه انجام می‌دهند. همچنین می‌توانم آن‌ها را راهنمایی کنم که چطور در برقراری ارتباط به شدت بهبود پیدا کنند.

طی چند سالی که تمرین می‌کردم و نحوه برقراری ارتباط با دختران را آموزش می‌دادم توانستم به یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت یک مرد پی ببرم. بعدها دریافتم که این عامل در کارآفرینی و به طور کلی برای هر جنبه‌ای از موفقیت ضروری است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
63 دقیقه
مقدمه
56 دقیقه
ستون اول - باور آهسته ثروتمند شدن را کنار بگذارید
43 دقیقه
ستون دوم - جدا کردن زمان از پول
50 دقیقه
ستون سوم - پذیرش اینکه باید بهترین باشید
35 دقیقه
ستون چهارم - بدانید هر زیان کوچکی 100 درصد به خاطر اشتباه شماست
42 دقیقه
ستون پنجم - پذیرش ذهنیت وفور
52 دقیقه
ستون ششم - فراموش کردن چه می‌شود اگر ... و تمرکز بر چه چیز؟
35 دقیقه
ستون هفتم - تعیین اقداماتی که به اهداف می‌رسند
33 دقیقه
ستون هشتم - تمرکز انحصاری بر آنچه باعث درآمدتان می‌شود
39 دقیقه
ستون نهم - مردم به افرادی پول می‌دهند که آن‌ها را درک می‌کنند
43 دقیقه
ستون دهم - یافتن دوستان رقابت‌طلب و مربیان مناسب
26 دقیقه
ستون محرمانه - تصمیم بگیرید به هر قیمتی ثروتمند شوید
53 دقیقه
جایزه - شروع کسب و کار خودتان به شیوه صحیح

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 10 ستون ثروت
نویسنده
مترجممیترا دانشور
راویشهاب ایلکا
ناشر چاپی چطور
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
141000 ت - 14.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 10 ستون ثروت

فاطمه خجسته
۱۴۰۲/۱/۱۲
کتاب بسیار خوبی برای مداومت بر هر کاریه که ممکنه مورد علاقه‌امون باشه اما انگیزه‌ی لازم برای ادامه دادنش رو نداریم.
به نکات بسیار خوبی رو راجع به تاثیر دوستان و کسانی که با آن‌ها بیشترین وقتمون رو می‌گذارنیم، اشاره کرده.
به چگونگی شناخت انتخاب مربی صحیح و میزان هزینه برای یادگاری، برای هر سطحی
که در آن هستیم اشاره کرده و با مثال‌های روان، مطلب رو قابل درک‌تر کرده.
اهمیت یادگیری مداوم و کتابخوانی، اهمیت به روز کردن شیوه‌های پیشرفت و کسب درآمد، اهمیت یادگرفتن درجا نزدن، قبول مسئولیت و شانه خالی نکردن در برابر رفتارهای اشتباه از پیام‌های آموزنده‌ی این کتاب بود.
اگرچه گاهی حس جاه طلبانه و شور جوانی باعث می‌شد احساس کنم شاید چهل یا پنجاه سالگی، در زبان گفتاری و نوشتاری، به زندگی ملایم‌تر نگاه کنه اما نگرش برنامه ریز و واقع بینش رو بسیار دوست داشتم. لحن رک گفتارش و قدرتی که در پشت کلماتش به مخاطب القا می‌کرد، تحسین برانگیز بود. در کل می‌توونه برای پیشرفت در هر حرفه، علاقه و کاری، نکات آموزشی بسیار خوبی، با خودش به همراه داشته باشه. من رو تا حدی یاد کتاب استثنا باشید دارن هاردی می‌انداخت.
anahita.ghasemi
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
یک کتاب عالی از یک تاجر موفق و البته صدای بی نظیر آقای شهاب ایلکا جذابیت کتاب رو چند برابر کرده، آقای ایلکا نه تنها صدای بی نظیری داره بلکه احساسی که در لحن کلامشون دارن جذابیت کتاب رو دو چندان کرده و باعث میشه با گوش کردن به کتاب کلی انرژی بگیرید، درباره خود کتاب باید بگم به عنوان کسی که در تجارت سالهای زیادی رو صرف کار و تحقیق کرده میتونم بگم تمام حرف‌های نویسنده درست و راه حل هاش مفید بوده اما دقت کنید اگر قصدتون از مطالعه‌ی کتاب اینه که قبل از شروع کسب و کارتون اطلاعاتتون رو بالا ببرید لطفا توجه کنید که تمام مطالب کتاب شاید براتون قابل استفاده نباشه و شاید از مسائلی بگه که باهاش برخورد نکنید ولی به نظر من تمام مطالب رو بخونید و ازش ساده نگذرید شاید یه جایی ازش استفاده کردید
میثم صادق زاده
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
بنظرم این کتاب جادوییه غیر قابل باور و بینظیر درزمینه شغلی و کسب دارمد درزمینه موفقیت درزمینه انگیزه درزمنیه طرز فکر جامع و کامل و کلیدی بود من راستیتش زیبایی این کتاب رو نمیتونم با کلمه‌ای بیان کنم بنظرم‌کلمه و جمله‌ای دروصفش نیست هربخش و ستونش ادم و ساعتها به فکر‌فرو میبره ومثل یک چراغ مسیرهای تاریک دور‌بر ادم‌ها رو روشن‌میکنه ک واقعا قابل رویت و دیده شدن نبودن
فرزانه جمور
۱۴۰۲/۲/۵
با این که هنوز کتاب رو کامل تموم نکردم اما یه نقد بهش وارده. چرا در بعضی قسمت‌ها توی دقایق پایانی صدای گوینده انگار پرش داره؟ داره یه جمله رو میگه ناتمومه بعد داره پایان یه جمله دیگه رو میگه. اشکالشو پیگیری کنید لطفا اذیت کنندست. اگر مشکل از زیادی هر بخشه رسیدگی کنید
اما محتوای کتاب کاملا خوب در
عین اصلاح طرز فکر در ستون‌های اول روش‌های عملی خوب مخصوصا ستون‌های اخر مثال‌های قابل درک‌. صریح بودن نکات و طرز فکر نزدیک به واقعیت نه خوشبینانه و زرد
___ MARYAM ___
۱۴۰۱/۲/۶
کتاب‌های زیادی در این زمینه وجود دارند که محتوای زرد دارند و حقیقتاً در بسیاری از جوامع شعار به حساب می‌آیند اما
این کتاب راهکارهای خیلی عملی و قابل دستیابی ارائه می‌دهد فارق از جغرافیای زندگی، شرایط خانوادگی، و… که همیشه گفته‌اند مهم است،
اینجا پله به پله به جایگاهی دست می‌یابید که قبل از این
کتاب همیشه برایش تلاش کرده و آرزویش را داشتید اما محقق نشده این یکی از بهترین کتاب‌های ثروتمندی و ثروتمند ماندن است.
امیر مهدی ولی پور
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
این کتاب از همه نظر عالیه
هم تئوری هم عملی
من اگر جای نویسنده بودم اسم کتاب رو میذاشتم《به این ستون‌ها عمل کن و ثروتمند شو》
و اینکه مخصوصا صدای خواننده کاملا حس نویسنده را القا می‌کند و این مشکلی است که اغلب برای خوانندگان کتاب اتفاق می‌افتد و نمی‌توانند با نویسنده ارتباط برقرار کنند و از خواندن کتاب خسته می‌شوند.
خدا خواننده این کتاب غریق را رحمت کند. 🤲🤲🤲
Hedie
۱۴۰۲/۷/۱۸
اگر دنبال این هستید که چطور با ذهنیت قوی یک کسب و کار راه اندازی کنید و یا در زمینه شغلیتون پیشرفت خوبی داشته باشید این کتاب خیلی میتونه کمکتون کنه و واقعا راهکارای عالی ارائه میدهبااینکه در این زمینه مطالعه داشتم اما مطالب برام تکراری نبود و واقعا لذت بردم حتی صدای گوینده هم بسیار تاثیر داره در جدیت مسئله و واقعا لذت بخش بود شنیدن این کتاب از کتابراه بسیار ممنون بابت این کتاب
mahdi zirak
۱۳۹۹/۷/۴
کتاب خیلی پر باری بود
به درد بخور، فقط شعار و اینا نبود
کاربردی، عملی، واقعی
هرچند الکس بکر خیلی جوون هست، سن و سال کمی داره ولی همه‌ی ستون‌ها و گفته‌هاش واقعاً به درد بخور بودن، فقط انگیزه و حرف خالی نبودن
من که لذت بردم از شنیدنش
فقط کاش گوینده‌ش یک فرد جوون با صدای پرانرژی‌تر بود خیلی بهتر میشد
احمد کتافی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
هههه من عاشق این نویسنده و این کتاب شدم
بخصوص که اولین کتاب خود رو نوشته و با توجه به سن پایینی که داره واقعا گفته‌های او مطابق با علم امروزی هستش و با امکانات و علم امروز هم خوانی دارد و بسیار پیشرفته و تاثیر گذاراست
من که یک بار گوش دادم و حتما هر ۲ماه یکبار گوش میدم چونکه هم عاشق این کتاب وهم عاشق طرز تفکرات این نویسنده شدم.
حسین کشاورز
۱۳۹۹/۵/۱۴
بادرود فراوان من عاشق مرور زندگی نامه افراد موفق و کتابهایی در زمینه موفقیت مالی و بطور کلی موفقیت در همه ابعاد زندگی هستم با تشکر و آرزوی توفیق الهی
حسان مشهدبان
۱۳۹۹/۵/۳
این کتاب بی نظیره و اطلاعات خیلی مفیدی می‌ده!
راوی هم عالی بود!
جعفر یادگاری
۱۴۰۱/۷/۷
یکی از ناب‌ترین کتاب‌هایی که در زمینه‌ی موفقیت و ثروت می‌توانید پیدا کنید، کتاب “همین کتاب هست. نویسنده به علت تجربیات زیاد و عمیقی که در این زمینه دارند توانست محتوا و معنای ساده و پر مفهومی رو به نگارش در بیارد، برای تمام گروه‌های سنی مناسب است.
عل علیانی
۱۴۰۰/۱/۱۱
فعلا که حدود ۲ ساعت از کتاب گوش کردم چیز تازه‌ای توش پیدا نکردم، ولی ۲چیز ازش فهمیدم یکی اینکه میگه اصلا به این فکر نکنید که بخواید آهسته ثروتمند شید و هرکی این حرف زده اشتباه کرده بر خلاف نظر شخص شناخته شده‌ای مانند ناپلئون هیل که نظر بر زمان بر بودن ثروتمند شدن داره دوم اینکه زیاد کشش میده کتاب رو هی توضیح تکراری با کلماتی جدید میده!
عباس لاریجانى
۱۳۹۹/۶/۹
سلام دوستان، بنده خیلى کتاب درباره موفقیت در کسب و کار و ثروتمند شدن خوندم تقریبا یکساله که از ٤ صبح تا ٧ صبح اینکار رو انجام میدم، یکى از بهترین کتابها که میتونم نام ببرم همین ده ستون ثروته ممنون از کتابراه که نسخه صوتى را تهیه کرده.
ساسان جعفرنیا
۱۳۹۹/۵/۱۱
متن عالی، ترجمه روان و صدای دلنشین راوی (خدا رحمتشون کنه) یک اثر بی نظیر رو ایجاد کرده است. توصیه میکنم چند بار گوش کنید.
مشاهده همه نظرات 175

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 10 ستون ثروت

برای دریافت کتاب صوتی 10 ستون ثروت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.