دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان عتیقه شناس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان عتیقه شناس

کتاب رمان عتیقه شناس به قلم سر والتر اسکات، داستان جوانی تحصیل کرده و مبادی آداب را به تصویر می‌کشد که به دلایلی از جامعه نجیب زادگان انگلستان خود را جدا کرده و به شمالی‌ترین بندر مسکونی اسکاتلند پناه می‌برد.

در بخشی از کتاب رمان عتیقه شناس می‌خوانیم:

اسم این مرد جاناتان اولدن باک و متعلق به خانواده‌ای قدیمی بود که درخانه بزرگی بنام مانک بارنز ساکن بودند. او پسر دوم یک آقای نجیب زاده بوده که در نزدیکی ساحل شرقی اسکاتلند در بندری بنام ' فرپورت ' برای خودش خانه‌ای کوچک ولی خوب و مرتب داشت. بقیه اعضای خانواده او که ساکن مانک بارنز بودند با همسایگان خود از نظر مذهبی هم سو نبوده، آن‌ها به فرقه جاکوبایت تعلق داشتند ولی اغلب همسایه‌های آن‌ها پروتستان بودند.

اولین کسی از این خانواده که در خانه بزرگ سکونت کرد اصلیت آلمانی داشته و در آن مملکت بکار چاپ مشغول بوده است. علت مهاجرت او از آلمان این بوده که حکومت در آن موقع کسانی را که خواستار اصلاح دین بودند، تعقیب کرده و دستگیر میکرد. او با خود به اندازه کافی پول آورده بود که بتواند ملک مانک بارنز را خریداری نماید. در جدال‌هایی که بعدا در اسکاتلند در گرفت او از پادشاه جورج حمایت کرده و هرچه پول ذخیره کرده بود، به پادشاه تسلیم کرد. اینطور گفته میشد که هرگز این پول به او پس داده نشد.

کلمات کلیدی: دانلود رایگان کتاب عتیقه شناس، دانلود پی دی اف کتاب عتیقه شناس، دانلود pdf کتاب عتیقه شناس، داستان و رمان تاریخی، ادبیات کلاسیک، دانلود رمان رایگان، رمان کلاسیک رایگان، دانلود پی دی اف رمان رایگان، دانلود pdf رمان، دانلود pdf رمان رایگان، مجموعه کتاب های ادبیات کلاسیک، رمان کلاسیک، ادبیات کلاسیک جهان، رمان تاریخی خارجی، دانلود رمان تاریخی، داستان تاریخی خارجی، دانلود داستان ترجمه شده، والتر اسکات، ادبیات انگلستان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.