دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 4 راه مهم برای تقویت کمپین‌های ریمارکتینگ

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 4 راه مهم برای تقویت کمپین‌های ریمارکتینگ

کتاب 4 راه مهم برای تقویت کمپین‌های ریمارکتینگ نوشته‌ی مهران منصوری فر، راهکارهایی برای تقویت کمپین‌های بازاریابی مجدد به شما معرفی می‌کند.

از متد بازاریابی ریمارکتینگ (Remarketing) چه می‌دانید؟ آیا با کمپین‌های آن آشنا هستید؟ ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد که در خیلی از منابع آن را با نام ریتارگتینگ یا هدف‌گیری مجدد (Retargeting) معرفی کرده‌اند، یکی از متدهای کارآمد بازاریابی آنلاین برای برقراری ارتباط مؤثر و دوباره با افرادی خاص است که پیش‌تر به نوعی با کسب‌وکار شما در ارتباط بوده یا جزو مشتریان شما بوده‌اند. اهمیت این نوع بازاریابی به قدری بالاست که در منابع معتبر و معروف، به مقدار بسیار زیادی از آن یاد شده است. 

با یک تعریف ساده می‌توان اینطور گفت ریمارکتینگ تکنیکی است که صرفاً برای ترغیب کردن مجدد کسانی که قبلاً مشتری یا مخاطب کسب‌وکار شما بوده‌اند به کار می‌رود. هدف اصلی این بازاریابی انتقال حس آرامش و اطمینان به مخاطبینی است که اولین بخش از اعتمادسازی شما برای آن‌ها به اثبات رسیده است. این قبیل از مشتریان، از جایی که اولین خرید یا ارتباط تجاری خود را با شما به ثبت رسانده‌اند، پس یک قدم از کاربران و بازدیدکنندگان عادی برای شما مهم‌تر خواهند بود.

هدف از بازاریابی Remarketing تبدیل کردن این مشتری‌ها، به مشتری‌های وفادار و ثابت می‌باشد. چنین رویکردی توسط برترین و موفق‌ترین کمپانی‌های جهان پیاده‌سازی شده و نتیجه این کار نیز تقریباً در همه کسب‌وکارهای آنلاین و حتی غیرآنلاین بسیار قابل توجه بوده است. 

مهران منصوری فر در کتابی دیگر به صورت جامع مبحث ریتارگتینگ را توضیح داده و جوانب مختلف آن را بررسی کرده است. در این کتاب همچنین توضیحاتی در مورد مزایا و روش‌های پیاده‌سازی آن ارائه کرده است. بنابراین توصیه می‌شود ابتدا کتاب مورد نظر را مطالعه کنید تا به درستی با مفهوم ریمارکتینگ (ریتارگتینگ) آشنا شوید.

کلمات کلیدی: ریمارکتینگ چیست، کسب درآمد از اینترنت، تبلیغات ریمارکتینگ، گوگل ریمارکتینگ، تبلیغات اینترنتی چیست، تبلیغات اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، کسب درامد اینترنتی واقعی، تجارت الکترونیک، مهارتهای لازم در تجارت الکترونیک، تجارت در اینترنت، تجارت آنلاین، بازاریابی فروش اینترنتی، دانلود رایگان کتاب، دانلود رایگان کتاب pdf، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل، آموزش تبلیغات اینترنتی، آموزش بازاریابی و تبلیغات اینترنتی، آموزش تبلیغات مجازی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.