دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان نایت ساید - جلد 1: چیزی از طرف شب

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان نایت ساید - جلد 1: چیزی از طرف شب

دانلود کتاب رمان نایت ساید - جلد 1: چیزی از طرف شب نوشته‌ی سایمون آر. گرین، اولین جلد از مجموعه یازده جلدی نایت ساید (طرف شب) است. این مجموعه ماجراهای کارگاهی به نام جان تیلور را به تصویر می‌کشد که با قبول کردن پرونده‌ی دختری گمشده به نایت ساید باز می‌گردد که اتفاقات مرموز و هیجان انگیزی پیش می‌آید.

سایمون آر. گرین، نویسنده‌ی بیش از یک دوجین کتاب و رمان علمی تخیلی و فانتزی است، او در ویلتشایر انگلیس روزگار می‌گذراند. ریچارد روهان همانطور که نویسنده‌ای معتبر و برنده‌ی چندین جایزه بوده‌است، بازیگر روی صحنه و فیلم نیز می‌باشد. او بیش از 100 کتاب صوتی در کارنامه کاری‌اش دارد که بعضاً با تحسین‌های بسیاری روبه‌رو شده‌است.

من تیلور هستم، جان تیلور. روی کارت ویزیتام نوشته شده که یک کارآگاه خصوصی هستم. اما درواقع تخصص من پیدا کردن هرچیز گمشده است. این استعدادی‌ست که از زمان تولد در نایت ساید در وجودم نهفته است. من نایت ساید را مدت‌ها پیش ترک کردم. جانم در خطر بود. حالا در خیابان‌های روشن لندن زندگی می‌کنم. اما کار و کاسبی اخیراً کساد شده است. به همین دلیل وقتی جوانا برت که از او بوی پول به مشام می‌رسید، در دفترم ظاهر شد و از من خواست دختر نوجوان گمشده‌اش را پیدا کنم، نتوانستم نه بگویم. خیلی زود فهمیدم دختر بچه کجا رفته است: نایت ساید؛ آن شهر دوزخی که زیر لندن واقع شده است. جایی که همیشه ساعت 3 صبح است. جایی که می‌توانید کنار اسطوره ها قدم بزنید و با هیولاها دمخور شوید. جایی که هیچ چیز آنچه به نظر میرسد، نیست و هر اتفاقی ممکن است. من قسم خورده بودم هرگز به آنجا بازنگردم. اما یک دختربچه به خطر افتاده و یک زن به من اعتماد کرده است. پس هیچ انتخابی ندارم... من به خانه بازمی‌گردم...

در بخشی از کتاب رمان نایت ساید - جلد 1: چیزی از طرف شب می‌خوانیم:

هیچ نقطه‌ی امیدواری برای شناخته نشدن نبود. جان تیلر در نایت ساید نامی بود برای سوگند دادن. پنج سال دوری آن را عوض نکرده بود. البته؛ هیچ کدام از آن‌ها هیچ گاه من واقعی را نشناختند. در یک دوجین مکان مختلف درباره‌ی من بپرسید، یک دوجین پاسخ مختلف دریافت خواهید کرد. به عنوان جادو گر و مغ، تردست و مکار، و ولگرد صادق شناخته می‌شدم. البته، همه شان در اشتباه بودند. نمی‌گذاشتم هیچ گاه کسی به من نزدیک شود. برای عده‌ای قهرمان و برای عده‌ای دیگر تبه کار و تقریبا هر چیزی در فیمابین بودم.

کلمات کلیدی: دانلود مجموعه نایت ساید، نایت ساید، دانلود کتاب چیزی طرف شب، جلد 1 نایت ساید، دانلود رمان کاراگاهی، دانلود رمان هیجان انگیز، دانلود سری نایت ساید، دانلود کتاب فرستاده ای از نایت ساید، رمان هیجان انگیز، دانلود رمان های تخیلی و هیجان انگیز، دانلود رمان های تخیلی و هیجان انگیز pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.