معرفی و دانلود کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

عکس جلد کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن
قیمت:
49000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن نوشته استیو هاروی، یکی از مشهورترین کتاب‌های روانشناسی در جهان است که به زنان بسیاری در سراسر دنیا کمک کرده تا مشکلات رابطه‌شان را رفع کنند. این کتاب برای مدت طولانی در شمار پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته است.

هیچ‌چیز در کره‌ی زمین نمی‌تواند با عشق یک زن مقایسه شود. دوستی، مهربانی، صبوری، دلسوزی، صبوری و سخاوت فقط چندین ویژگی روشن زنانی است که می‌خواهند رابطه‌ی خود را آغاز و آن را با عشق و علاقه حفظ کنند؛ اما بعضی اوقات زنان علت برخی رفتارهای مردان را درک نمی‌کنند و آن‌ها را نوعی بی‌احترامی از سوی آن‌ها برداشت می‌کنند.

استیو هاروی (Steve Harvey) کمدین درخشان آمریکایی در کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن (Act like a lady, think like a man)، با زبان صریح، جذاب و طنز حقایق و تجربیات شخصی‌ خود را به زنان ارائه می‌کند تا بفهمند که مردان هنگام رابطه، صمیمیت و عشق چگونه فکر می‌کنند.

این کتاب که در سال 2009 منتشر شد مناسب برای زنانی است که می‌خواهند زندگی خود را دگرگون کنند و در عین حال وارد راه تازه‌ای از زندگی خود شوند. در حقیقت زنانی که در آستانه‌ی ورود به یک رابطه‌ی تازه با شوهر خود هستند یا رابطه‌ای را آغاز کرده‌اند و می‌خواهند آن‌ را ارتقا دهند، می‌توانند این کتاب را بشنوند.

استیو هاروی با گردآوری موضوعات جامع و کاربردی به زنان سراسر جهان کمک کرده است تا به شناخت بهتری از مردان برسند و اجازه ندهند تا مشکلات از لحاظ فکری و جسمی آن‌ها را آزار دهد. شما‌ می‌توانید با استفاده از اصول و تیپ‌های مختلف رفتاری ارائه شده در این کتاب که در اغلب مردان مشترک است، آن‌ها را بهتر بشناسید. هم‌چنین شیوه‌های کاربردی این کتاب به زنان یاد می‌دهد که چگونه کنترل زندگی خود را به دست بگیرند و پایه‌های روابط خود را مستحکم‌تر کنند.

استیو هاروی این کتاب جذاب را در 3 بخش به نگارش درآورده است. او در تمامی قسمت‌ها با نظریه‌های پیشنهادی و انتقادی به زنان می‌گوید که دلیل برخی از کارها و رفتارهای مردان و حتی احساس برتری داشتن نسبت به بقیه چیست. او با تحلیل و بررسی‌های جزئی خود به زبان صریح و طنز به زنان کمک می‌کند تا در زندگی خود بتوانند تصمیم‌گیری و انتخاب درست‌تری داشته باشند.

بخش اول این کتاب با عنوان نظام ذهنی یک مرد، به شما می‌گوید که زنان با برخی شیوه‌ها و راهکارها می‌توانند بفهمند مرد مورد نظرشان عاشق و شیفته‌ی آن‌ها است یا خیر. هم‌چنین از اهمیت موضوعاتی مانند «حمایت»، «صداقت» و «آشپزی» برای مردان، صحبت می‌کند. بخش دوم این کتاب با عنوان چرا مردان این کار را می‌کنند؟ آن‌ها چه کار می‌کنند؟، به زنان می‌گوید که مردان با چه معیارهایی همسر مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند و چگونه مردان بین انواع ازدواج و موضوعات سرگرم کننده تفاوت قائل می‌شوند. بخش سوم با عنوان کتاب تمرین موارد گوناگونی را که بهتر است زنان بعد از شکل‌گیری ارتباط خود با مردان بیاموزند را مورد بررسی قرار می‌دهد.

استیو هاروی را بیشتر بشناسیم:

استیو هاروی، مجری و کمدین برجسته، بازیگر و برنامه‌سازی درخشان و نویسنده‌ای نامدار است که در سال 1957 چشم به جهان گشود. او 20 سال است که رسالت خنداندن مردم را به عهده گرفته و در برنامه‌های مختلفی به عنوان کمدین اجرا داشته و در این زمینه نیز استعداد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. او سختی‌های بسیاری را در زندگی تحمل کرده و سال‌ها در بیمه به عنوان فروشنده کار کرده است تا اینکه روزی در یک نمایش کمدی شرکت می‌کند، دیده می‌شود و درآمد خوبی هم از آن نمایش به دست می‌آورد. این درآمد بالا به او انگیزه داد تا این کار را ادامه دهد، اما خانواده‌اش با این موضوع مخالف کردند و او را از خانه بیرون انداختند. استیو تا مدت‌ها در فقر و سختی زندگی خود را سپری کرد تا در نهایت به یکی از ستارگان طنز در جهان تبدیل شد. هاروی از سال 2007 تا 2014 نامزد جوایز گوناگون بین‌المللی مانند امی اوارد شده است.

در قسمتی از کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن می‌شنویم:

زنان موجودات پیچیده‌ای هستند. به چیزهای زیادی نیاز دارند و انتظار دارند که مردشان همه آن نیازها را تأمین کند، گاهی نمی‌گویند به چه چیز نیاز دارند، اما آن را می‌خواهند و گاهی خواسته و نیازشان با پنج دقیقه پیش کاملا فرق می‌کند. بارها و بارها به شوخی گفته‌ام که زنان موجودات پیچیده‌ای هستند و به چهار مرد نیاز دارند. یک مرد پیر، یک مرد زشت، یک مرد بداخلاق و یک مرد زن‌باره. حالا چهار مرد باهم ترکیب می‌شوند. مرد پیر، در خانه کنار شما بنشیند و حقوقش را برای شما خرج کند، شما را در آغوش بگیرد و به شما آرامش بخشد و انتظار هیچ‌گونه رابطه جنسی از شما نداشته باشد؛ از جانب او امنیت مالی را دریافت می‌کنید.

مرد زشت در انجام وظایف خانه به شما کمک می‌کند. بچه‌ها را به مدرسه می‌برد، شما را برای خرید به مغازه می‌برد و آخر هفته، ماشین را می‌شوید، مراقب حیوانات خانه است و هر آنچه نیاز داشته باشید را تأمین می‌کند، چون از داشتن همسر زیبایی مثل شما خوشحال است و هر بهایی بابت آن می‌پردازد. از او زمان مورد نیازتان را دریافت می‌کنید. بعد مرد بداخلاق. می‌دانید از او چه می‌خواهید، او بزرگ و قوی هیکل است. خیلی باهوش نیست، نمی‌تواند با شما یک گفتگوی خوب داشته باشد، به خاطر قوی هیکل بودنش، انتظار یک رابطه جنسی خوب را از او دارید. این تمام آن چیزی است که از او می‌خواهید. بعد به یک مرد زن‌باره نیاز دارید، کسی که همراه شما به خرید بیاید و هیچ انتظاری از شما نداشته باشد و راجع به تمام جزئیات همراه شما به غیبت مشغول باشد. این همه آن چیزی است که از او انتظار دارید. (گفتگوی طولانی مدت). این چهار نفر، هر آنچه نیاز داشته باشید را فراهم می‌کنند و این موضوع شما را خوشحال می‌کند؛ اما باید به خانم‌ها بگویم، این خوشحالی هیچ تضمینی ندارد حتی اگر بیش از آنچه می‌خواهید، برآورده شود. ما کاملا می‌دانیم که در هر زمانی شما حق تغییر پارامترها، شرایط و خصوصیات را دارید و سعی می‌کنیم برحسب آن تلاش کنیم، اما معمولا نمی‌توانیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
بخش اول: نظام ذهنی یک مرد - یک - آنچه مردان را به حرکت وا می‌دارد
32 دقیقه
بخش اول - دو - عشق ما شبیه عشق شما نیست
22 دقیقه
بخش اول - سه - 3 اصل مورد نیاز آقایان
14 دقیقه
بخش اول - چهار - باید با هم صحبت کنیم، جملاتی نظیر این مردان را فراری می‌دهد
10 دقیقه
بخش دوم: چرا مردان این کار را می‌کنند؟ آن‌ها چه کار می‌کنند؟ - پنج - اولین موردی که اهمیت دارد
19 دقیقه
بخش دوم - شش - طعمه بودن و یا ماندگار بودن
17 دقیقه
بخش دوم - هفت - پسر مامان
26 دقیقه
بخش دوم - هشت - چرا مردان فریب می‌دهند
21 دقیقه
بخش سوم: کتاب تمرین - نه - مردان به استانداردها احترام می‌گذارند
25 دقیقه
بخش سوم - ده - پنج پرسش که پیش از عمیق شدن رابطه مطرح کند
18 دقیقه
بخش سوم - یازده - قانون نود روز
18 دقیقه
بخش سوم - دوازده - در همان ابتدای رابطه او را با فرزندان خود آشنا کنید
22 دقیقه
بخش سوم - سیزده - زنان استوار، مستقل و تنها
15 دقیقه
بخش سوم - چهارده - چگونه به حلقه ازدواج برسید
26 دقیقه
بخش سوم - پانزده - پاسخ‌هایی سریع به سوالاتی که در ذهن دارید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن
نویسنده
مترجممهراوه فیروز
راویحسن آزادی
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

حسین پیرایش
۱۳۹۹/۵/۲۰
ازخواهران مجرد میخوام حتمأاین کتاب راحتماقبل ازازدواج وبه قصدازدواج کردن گوش کنن که درمسیرزندگی مشترک‌ بعدازمدتی (حاالاچه کم چه زیاد) دوچارمشکل وبحث‌های پرحاشیه فغلی جامعمون هم ازنظرمعنوی هم مالی و... نشیدباهمسرتون انشالله. من خودم نمونه خانم هاخوندم والانم بازمیخونم امامتاسفانه هنوزازازدواجم مدتی نگذشته به مشکل برخوردم حتی این کتاب ودیگرکتاب هاب این سبک وزندگی مشترک رومعرفی کردم به همسرم امامتاسفانه همین بی اشتیاق بودنش باعث میشدحتی یک کلمه هم ازکتاب متوجه نشه چه برسه عمل بکنه. من داستان تلخ زندگیم روگفتم تابدونیداین کتاب حتمااااا بشنویدوبعدازاون طبق نتیجه مهفوم ازکتاب نمره به خودتون بدیدوطبق همون نمره باهمسری که هم نمره یانهایت۲یا۳نمره ازاون نتیجه مهفوم کتاب داشته باشه اون موقع سرسفره عقدانشاالله بله بگیدخواهری عزیزم نتیجه منفی وبرعکس این کتاب اگه تودوران نامزدی تاثیرنذاره ولی بدونیدبه محض رفتن زیرسقف حتماتاثیرمیزاره ببخشیدسرتون درداورم پس نه وقتت روحدربده نه خسیس باش که این کتاب آینده شمارو رخم میزندخانم خدانگهدار
زهرا محسن زاده
۱۴۰۱/۸/۹
باسلام
در این کتاب به بیان واقعیاتی در خصوص آقایان و طرز فکر ایشان پرداخته شده است اما در بیان آن خیلی اغراق شده و برای همه یک نسخه پیچیده شده است بدون در نظر گرفتن این موضوع که راجع به انسان، یک موجود بسیار پیچیده صحبت می‌شود.
اعتقادات مذهبی نویسنده بسیار در کتاب غالب بود که به نظرم در با باید
کتابهایی محتوای اینچنینی فارغ از اعتقادات مذهبی به اصل موضوع پرداخت.
صدای خواننده کتاب مناسب برای این محتوا نبود و نتوانستم با صدا و لحن ایشان ارتباط بگیرم.
همچنین در این کتاب رفتارهای خانم‌ها بسیار سطحی و سبک توضیح داده شده بود مثلا چندین بار گفته شده بود که فلان موضوع را با یک آقا نباید همانطور که برای دوست خود تعریف میکنید. و خانم‌ها را موجوداتی وراج و دهن لق نشان داده بود که راجع به همه چیز حتی ناچیزترین و بی اهمیت‌ترین موضوعات تمایل به صبحت کردن دارند. الزاما همه اینطور نیستند و همانطور که گفتم برای همه یک نسخه پیچیده بودند.
به نظرم برای خانم‌های مستقل و قوی نکته آموزشی نداشت.
باتشکر از کتابراه
مژگان رکنی
۱۴۰۰/۵/۱۹
خیلی استفاده بردم از این کتاب؛ حتی زمانی که داشتم گوش میدادم بهش، پدرم هم جمله‌هایی از کتاب رو شنیده بود و براش جذاب شده بود.
فکر میکنم همه ما نیاز داریم چنین کتابهایی رو زیاد بخونیم؛ چون ما نمیتونیم تجربه‌های زیادی تو زندگی کسب کنیم، عمر محدودمون این اجازه رو نمیده؛ ولی با خوندن کتاب، میتونیم به
توی زمان کم، جای چندین هزار نفر زندگی کنیم؛ یعنی کتابها با بهای بسیار ناچیز، تجربه‌های خیلی خیلی مهم و ارزشمندی رو در اختیارمون قرار میدن. چه شما خانم هستید و چه آقا، چه مجرد هستید و چه متاهل و چه مجرد مجدد، این کتاب رو بهتون پیشنهاد میکنم.
Arian Emt
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
به نظرم خیلی کتابه مفیدی بود مخصوصا برام کسایی که مثله من تویه یک خانواده پر جمعیت به دنیا اومده باشن که اکثره این جمعیت رو زن‌ها و دختر‌ها تشکیل میدن من یک تک پسرم بینه ۵۰، ۶۰ تا دختر تو هر رده سنی ای و همیشه با خودم میگفتم خدایا من چرا اینجوری هستم چرا علی رغم همه‌ی فامیل هام غیبت کردن یا توضیح و دادن داستان با تمامه تمامه جزئیات اینقد برام کاره کسل کننده بی معینیه و تقریبا همه‌ی دوستای دخترم هم بهم میگفتن که چرا اینجوری هستم چه ادم کسل کننده‌ای هستی و بعد از این که با این کتاب اشنا شدم فهمیدم من مشکلی ندارم فقط اینا ویژگی‌های مردونه و پسرونه هست
سعید همتی ازندریانی
۱۴۰۰/۱۲/۹
این کتاب خیلی عالیه
18ساله ازدواج کردم خدا رو شکر هیچ مشکلی نداشتیم
بعد از شنیدن کتاب مطالب خوبی یاد گرفتم. و خیلی از مطالب دیگر هم می‌دانستم یادآوری شد تا دیدگاه بهتری نسبت به زندگی زناشویی داشته باشم.
ما باید به این نتیجه برسیم که هر زن و شوهری مشکلاتی دارند چگونه کنار اومدن با مشکلات مهم و
هست. ما نباید دنبال انسان کامل کامل بگردیم برا ازدواج. چنین فردی وجود ندارد. ما باید مشکلات را به روش هوشمندانه‌ای حل کنیم. نه با حرفهای منطقی یا غیر منطقی مشکلات را بیشتر کنیم.
آرزوی خوشبختی برا همه دارم.
بدرود
زهره کاظم زاده
۱۳۹۹/۱/۱۲
خیلی خوب بود. بیشترین کاربرد رو برای دخترخانم‌هایی داره که قصد دارن همسر آینده رو انتخاب بکنند یا در دوره نامزدی هستند. در عین حال برای خانم‌های متاهل هم می‌تونه بسیار مفید باشه. من خودم از چند فصل اول که ساختار شخصیت مرد رو توضیح میداد بسیار استفاده کردم. تا حالا اینقدر واضح درکی از شخصیت مرد رو و نداشتم. البته مثال‌ها مسلما باید خودتون بومی سازی کنید. به نظرم کلیت کتاب عالی کاملا منطبق با فطرت اصلی زن و مرد بود.
زهرا شرکت توسلی
۱۳۹۹/۷/۱۰
من ضمن اینکه قبول دارم این خصوصیات وجود داره و ثابت شده و درسته، ولی اینها بیشتر خصوصبات نرینه گی هست تا مردانگی!. و مردی که فقط با این صفات تعریف بشه در همان حد هورمونی که با حیوانات مشترکه باقی مانده! پس جایگاه انسانیت، خویشتنداری، شرافت، تعهد و دیگر ارزشهای اخلاقی کجاست؟
من اگه یه مرد بودم، و
همه تعریف مردانگی برام در اینها خلاصه میشد، خیلی توهین آمیز بود، البته که اینا درسته ولی همه‌اش نیست
کاش یکی هم پیدا میشد و یک کتاب هم راجع به لایه‌های ناپیدای خواسته‌های زنان مینوشت!
null null
۱۳۹۹/۲/۲۶
عالیه. بیایید فرهنگ سازی کنیم که قبل ازدواج. دختر و پسرها تفاوت افکارشان با طرف مقابل را درک کنند. ما مردها دوست داریم زنها مثل ما فکر کنند و بلعکس. غافل از انکه خدا زن و مرد را متقاوت آفریده. من خودم قربانیه همین آموزش ندیدن قبل ازدواج هستم بعد از 17 سال زندگی سر انجام به تفاهم نرسیدیم همراه با دو بچه که چه آسیب‌های روحی دیدن و می‌بینند طلاق چاره کار ما شد. پس اول فرهنگسازی آموزش شناخت
زینب کامرانی
۱۴۰۰/۸/۹
از کتابراه و استیو هاروی و همه عزیزانی که باعث شدن این کتاب صوتی زیبا، پرمحتوا و کاربردی در اختیارمون قرار بگیره ممنونم. نکات عالی رو بیان میکنه که هر خانمی لازمه بدونه و در مورد آقایون رازهای نگفته‌ای هست که تو این کتاب بشناسه، فرق یه جنتلمن باواقعی یه صیاد رو بدونه و نحوه برخورد با آقایون رو به شکلی که رابطه برد، برد، برد ایجاد میکنه به خوبی یاد بگیره.
بینظیره خصوصا برای دخترهای جوون
ساناز مقدم
۱۳۹۸/۱۱/۱
بنظرم عالیه اگر ما مردها رو بهتر بشناسیم مطمعنم زندگی مشترک یا رابطه بهتری خواهیم داشت چون می‌فهمیم بعضی رفتارهایی که اونا بلدن با ما خانوما تا نظرمونو جلب کنن صرفا بخاطر منحصر بفرد بودن اون شخص نیست، امیدوارم شمام استفاده‌ای که من از این کتاب فوق العاده بردم رو ببرید، زنان زیرک هم کتاب بسیار خوبیه برای خانوما نویسنده شری ارگو هستش
Zahra Salimi
۱۳۹۸/۱۲/۲۵
نه این کتاب زن را میبره تو قرن 21 ولی خبر نداره مردای جامعه ما توی قرن 19هستند هنوز اون مرحله را نمیتونند بپذیرند کافیه بهش بگی دوتا پا داره دوتا دیگه هم قرض میکنه فرار میکنه میره
نگین خادمیان
۱۳۹۹/۱/۲۱
من یه دختر 22 ساله هستم که خیلی هم اهل کتاب نیستم و شناخت حیلی زیاد از مردا ندارم ولی این کتاب بیشتر منو از مردا ناامید کرد چیزه خاصه دیگه‌ای توش نداشت بنظرم اونقدر که معروفه جالب نیست خیلی سطحی بود و بیشتر به درد خانومایی میخوره که میخوان رابطه رو شروع کنن یا تویکی دوماه اولش هستن براب بقیه عملا کاربرد نداشت
فاطمه عباس زاده
۱۳۹۹/۱/۵
مطالعه این کتاب واقعا برای موفقیت خانم‌ها در زندگی که در اکثر مواقع احساساتی عمل میکنند و آسیب میبینند خیلی لازم هست. ولی باید مثل مردها منطقی باشند
فاطمه فرجامی
۱۳۹۹/۱/۳
عااالی بود، منظورم از عالی بود با ترفندها و ارشاداشون خانوم‌ها متوجه هدف مردها در موردشان میشوند و از نظر من خوندن این کتاب برای مردان علاوه بر خانم‌ها میتونه مفید باشه و احساسات خانم‌ها را کاملا درک کنند و بتوانند هر دو تشخیص صحیح در مورر یکدیگر داشته باشند
جواد توکلی
۱۳۹۹/۱/۳
کتاب خوب و کاربردی.. کتابی جهت بهتر شناختن رفتار آقایون توسط خانم ها. گرچه می‌توانست ریز تر ورود کنه.. ولی کتاب جالبی بود و پیشنهاد میکنم حتما گوش ‌‌‌‌کنید.
مشاهده همه نظرات 230

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

برای دریافت کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.