معرفی و دانلود کتاب صوتی الهام فرشتگان: چگونه دنیایتان را با فرشتگان دگرگون کنید

عکس جلد کتاب صوتی الهام فرشتگان: چگونه دنیایتان را با فرشتگان دگرگون کنید
قیمت:
۳۵۰۰۰ 17500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی الهام فرشتگان: چگونه دنیایتان را با فرشتگان دگرگون کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی الهام فرشتگان: چگونه دنیایتان را با فرشتگان دگرگون کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی الهام فرشتگان: چگونه دنیایتان را با فرشتگان دگرگون کنید

کتاب صوتی الهام فرشتگان: چگونه دنیایتان را با فرشتگان دگرگون کنید نوشته‌ی دایانا کوپر، به شما می‌گوید که فرشتگان و انسان‌ها چطور می‌توانند با همکاری و کمک یکدیگر در جهان تغییر به وجود آورند، تنها کافیست شما وجود فرشتگان را پذیرا باشید و قبول کنید که آن‌ها می‌توانند شما را راهنمایی کنند.

دایانا کوپر (Diana Cooper) با روایت داستان‌های فراوان در کتاب الهام فرشتگان (Angel inspiration)، از زندگی مردمی می‌گوید که با کمک‌ها و هدایت‌های خارق‌العاده‌ی فرشتگان نجات پیدا کرده‌اند. او همچنین از اهمیت وجود فرشتگان در زندگی انسان‌ها می‌گوید.

همه‌ی انسان‌ها فرشته نگهبانی دارند که وظیفه‌شان مراقبت و حمایت از آن‌هاست. با این حال تعداد کمی از مردم موفق به درک شفابخشی و حمایت این فرشتگان شده‌اند و از آنان درخواست کمک و یاری کرده‌اند.

کوپر در این کتاب صوتی تمامی سلسله مراتب فرشتگان را به شما معرفی می‌کند، فرشتگانی که می‌توانید از آن‌ها کمک بخواهید. تمرین‌ها و آموزه‌های این کتاب شما را به سوی درک حضور فرشتگان هدایت می‌کند تا نه تنها خودتان به آن‌ها نزدیک‌تر شوید بلکه به دیگران نیز کمک کنید تا زندگی‌شان به یاری فرشتگان تغییر یابد.

همه‌ی شما فرشته نگهبانی دارید که وقتی در قالب جسم زمینی درآمدید تا پایان عمر شما را همراهی می‌کند. این فرشته همچون دیگر فرشتگان مجرد از ماده و از نور خالص است. فرشته‌ی نگهبان نگرش‌تان به کمال الهی را ارتقا می‌دهد و همیشه مسیر تعالی و دستیابی به کمال را به شما خاطرنشان می‌شود. او حقیقت و یکپارچگی با عالم و هماهنگی را آرام در گوش شما یادآوری می‌کند.

هنگامی که شما با فردی دعوا یا بحث کنید فرشته‌ی نگهبانتان با دوستی و عشقی خالص با فرشته‌ی نگهبان فرد مقابلتان روبه‌رو می‌شود. اگر قادر به حل مشکل نباشید، او این نگرش را به شما می‌دهد تا بتوانید بهترین راهکار و نتیجه را پیدا کنید. هر چقدر که شما بدرفتاری کنید او بدون قید و شرط دوستتان دارد.

با دایانا کوپر بیشتر آشنا شویم:

دایانا کوپر از نویسندگان معروف در حوزه خودیاری است. کتاب‌های او همواره از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده‌اند. کوپر شفاگر، درمانگر و نویسنده آثار زیادی مانند قوانین معنوی، قوانین تعالی و الهام فرشتگان است.

او در حدود 15 سال قبل، در حالی که در مرحله‌ای بحرانی از ندگی خود بود، با راهنمایی موجودی از دنیای فرشتگان سفری درونی در هستی را شروع کرد. از آن زمان به راهنماهای عوالم روحی علاقه پیدا کرده و تلاش دارد بیاموزد چطور با راهنماهای خود گفتگو کند. او در این مسیر از روشن‌بینی بیشتری بهره‌مند شده و در حقیقت می‌تواند راهنماهای خود را ببیند.

در بخشی از کتاب صوتی الهام فرشتگان می‌شنویم:

کودکان زیادی را دیده‌ام که فرشتگان را ملاقات کرده‌اند و بدون استثنا همگی با آن‌ها به زبانی ساده صحبت کرده‌اند. آن‌ها چون به من اعتماد دارند آنچه را دیده‌اند برایم شرح می‌دهند. البته برخی والدین از این موضوع ناراحتند و می‌گویند که این مسئله ممکن است در مدرسه برای فرزندشان دردسرساز شود و دیگران آن‌ها را مسخره کنند.

کودکانی که فرشتگان را می‌بینند، حساس هستند و اغلب زندگی در این دنیا برایشان مشکل است. اکنون زمان آن رسیده که با این کودکان با احترام به عنوان کودکی متفاوت و خاص برخورد کنیم. برایم خیلی جالب بود که در یکی از کلاس‌های درس وقتی معلم درباره فرشتگان صحبت می‌کرده، دختری 13 ساله دستش را بالا می‌برد و می‌گوید که آن‌ها را دیده است.

بعد از کلاس بچه‌ها به دور او جمع می‌شوند تا ببینند که او چه دیده و چه تجربه‌ای داشته است و در نهایت چند تن از آن‌ها اعتراف می‌کنند که آن‌ها هم فرشتگان را دیده‌اند و از دنیای آن‌ها و دنیای معنوی آگاهند ولی جرأت بروز آن را نداشته‌اند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
فصل یک - فرشتگان نگهبان
11 دقیقه
فصل دو - کمک فرشتگان
12 دقیقه
فصل سه - سخن گفتن با فرشته‌ی شخص دیگر
11 دقیقه
فصل چهار - نشانه‌های فرشتگان
9 دقیقه
فصل پنج - برای هر مشکلی راه‌حلی وجود دارد
8 دقیقه
فصل شش - فرشتگان و کودکان
9 دقیقه
فصل هفت - فرشتگان در قالب انسان
5 دقیقه
فصل هشت - معجزات
6 دقیقه
فصل نه - آواز فرشتگان
14 دقیقه
فصل ده - فرشتگان صدا
7 دقیقه
فصل یازده - هنگامی که در خواب هستید
9 دقیقه
فصل دوازده - عبور
12 دقیقه
فصل سیزده - سلسله‌مراتب فرشتگان
17 دقیقه
فصل چهارده - سلسله‌مراتب عالم بالا
12 دقیقه
فصل پانزده - فرشتگان مقرب
12 دقیقه
فصل شانزده - فرشته‌ی مقرب، حضرت میکائیل
6 دقیقه
فصل هفده - فرشتگان محافظ تحت فرمان حضرت میکائیل
12 دقیقه
فصل هجده - حضرت میکائیل رشته‌ها را قطع می‌کند
9 دقیقه
فصل نوزده - فرشته‌ی مقرب، حضرت جوفئیل
7 دقیقه
فصل بیست - فرشته‌ی مقرب، حضرت شمائیل
9 دقیقه
فصل بیست‌ویک - فرشتگان عشق تحت فرمان حضرت شمائیل
10 دقیقه
فصل بیست‌ودو - فرشته‌ی مقرب، حضرت جبرائیل
12 دقیقه
فصل بیست‌وسه - فرشته‌ی مقرب، حضرت رافائل
10 دقیقه
فصل بیست‌وچهار - ماری، ملکه‌ی فرشتگان
12 دقیقه
فصل بیست‌وپنج - فرشتگان شفای تحت فرماندهی حضرت رافائل
11 دقیقه
فصل بیست‌وشش - فرشته‌ی مقرب، حضرت اورییل
13 دقیقه
فصل بیست‌وهفت - فرشتگان صلح تحت فرماندهی اورییل
13 دقیقه
فصل بیست‌وهشت - فرشته‌ی مقرب، حضرت زادکئیل
13 دقیقه
فصل بیست‌ونه - فرشتگان آزادکننده‌ی عهد و پیمان
14 دقیقه
فصل سی - عظمت درون شما
13 دقیقه
فصل سی‌ویک - فرشتگان مقرب و چاکراها
3 دقیقه
انجام دادن تمرینات و مراقبه با فرشتگان - تمرین یک - ارتباط با فرشته‌ی نگهبان خود
5 دقیقه
تمرین دو - ملاقات با فرشته‌ی منزل یا محل کار
8 دقیقه
تمرین سه - منزلتان را با فرشتگان پر کنید
4 دقیقه
تمرین چهار - نامه نوشتن به فرشته‌تان
5 دقیقه
تمرین پنج - نامه نوشتن به فرشته‌ی شخص دیگر
4 دقیقه
تمرین شش - طلب یاری از فرشتگان
5 دقیقه
تمرین هفت - درخواست از فرشتگان به منظور کمک به سیاره زمین
14 دقیقه
تمرین هشت - کانال زدن یا برقراری ارتباط با فرشتگان
11 دقیقه
تمرین نه - گوی‌های فرشتگان
9 دقیقه
تمرین ده - رشد و پرورش چاکرای ریشه با کمک فرشته‌ی مقرب جبرائیل
8 دقیقه
تمرین یازده - رشد و پرورش چاکرای جنسی با کمک فرشته‌ی مقرب جبرائیل
7 دقیقه
تمرین دوازده - رشد و پرورش چاکرای شبکه خورشیدی با کمک فرشته‌ی مقرب اورییل
8 دقیقه
تمرین سیزده - رشد و پرورش چاکرای قلب با کمک فرشته‌ی مقرب شمائیل
8 دقیقه
تمرین چهارده - رشد و پرورش چاکرای گلو با کمک فرشته‌ی مقرب میکائیل
8 دقیقه
تمرین پانزده - رشد و پرورش چاکرای چشم سوم با کمک فرشته‌ی مقرب رافائل
6 دقیقه
تمرین شانزده - رشد و پرورش چاکرای تاجی با کمک فرشته‌ی مقرب جوفئیل
3 دقیقه
تمرین هفده - رشد و پرورش چاکرای جایگاه روح با کمک فرشته‌ی مقرب زادکئیل
6 دقیقه
تمرین هجده - مراقبه به منظور درخواست عفو و بخشودگی از اربابان کارما
9 دقیقه
تمرین نوزده - رها کردن عهد و پیمان‌ها
7 دقیقه
تمرین بیست - اتصال به پرتوهای برتر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی الهام فرشتگان: چگونه دنیایتان را با فرشتگان دگرگون کنید
نویسنده
مترجمسایه ابوالحسنی
راویالهام صفوی زاده
ناشر چاپینشر پیکان
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۵۰۰۰ 17500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی الهام فرشتگان: چگونه دنیایتان را با فرشتگان دگرگون کنید

یاور
۱۴۰۱/۹/۲۳
من قبلا در مورد موضوع فرشتگان یکم تردید و ابهام داشتم از یک طرف توسل به این موجودات را شرک میدونستم از یک طرف به خودم اجازه نمیدادم که باورشون کنم. اما اگه واقعا به خداوند اعتقاد داریم و قلبی باورش داریم باید این موجودات زیبا و عزیز که ناظر و کمک کننده اجرای قوانین خداوند هستند نیز باور داشته چه که باشیم. جاها این موجودات الهی ما را از خطرات محفوظ نگه داشته‌اند اما ما متوجه نبوده ایم نقطه شروع این هست که ذهنتان را باز کنید و قلبن از فرشتگان خداوند درخواست کنید که خودشان را به شما به طور واضح نشان دهند. پس از آن باید منتظر نشانه‌های فرشتگان عزیز و عظیم خداوند باشید. این کتاب زیبا به شرح کامل و دقیق نشانه‌های فرشته‌های مقرب خداوند بر اساس همه ادیان و مکاتب سراسر جهان میپردازد. جالب است بدانید فرشتگان خداوند در تمام ادیان مشترک هستند تنها ممکن است اسم هایشان تفاوت داشته باشند. زیباترین لحظه آنجاست که انجام یک کار را به فرشته مخصوص آن میسپارید تا به اذن خداوند آن را برایتان انجام دهد و خودتان بدون هیچ مقاومت درونی فقط آماده دریافت نتیجه میشوید. دل دل نکنید اگر به خداوند عظیم و عزیز باور قلبی دارید به کارگزاران عزیز و عظیم ایشان نیز اجازه دهید تا خودشان را در زندگیتان نشان دهند و نور معجزه و قدرت و عظمت به لحظه لحظه زندگیتان بپاشند. مگر پیامبر خدا نبود که با اتکا به الهامات آرکانجل گابریل دین اسلام را پایه گذاری کرد؟ یا روایت است که حضرت محمد با همراهی آرکانجل میکائیل به معراج رفتندو بسیاری مثالهای دیگر در زندگی خودتان که کافیست قلبتان را بگشایید و مقداری تعمق کنید تا متوجه آن‌ها شوید... پس چرا شما اجازه نمی‌دهید فرشتگان الهی زندگی‌تان را سامان ببخشند؟ ممنون از کتابراه💚💙
مونا ابرهیم زاده
۱۴۰۲/۱۰/۷
این کتاب به ما یاد می‌دهد که با کمک فرشتگان دنیایمان را تغییر دهیم. دایانا معتقد است که هر کدام از ما یک فرشته‌ی نگهبان داریم. فرشته‌ی نگهبان ما در شرایط سخت به کمک ما می‌آید و در مواقعی که با مشکلات روبه‌رو هستیم راه‌حلی برایمان پیدا می‌کند، او می‌گوید اگر به وجود فرشتگان باور داشته باشیم و را به وجودمان پذیرای کمک‌های فرشتگان کنیم، آن‌ها کمک ما می‌شتابند.
فرشتگان از طرف خداوند مامورند تا به ما کمک کنند که با مشکلات کنار بیاییم و در شرایط سخت به آن‌ها اعتماد و تکیه کنیم.
اگر دوست دارید که از موفقیت خود لذت ببرید، این کتاب واقعا کتاب جذابیست. اگر به دنبال راه‌حلی جدید برای رفع مشکلاتتان می‌گردید، احتمالا آرامشی که این کتاب نصیبتان می‌کند باعث کمکتان می‌شود.
این کتاب به ما می‌گوید برای هر مشکلی راه‌حلی وجود دارد. و جواب‌ها تمام این مشکلات در ابعاد بالاتری نهفته است. و اغلب، خود ما انسان‌ها به آن‌ها دسترسی نداریم. به منظور یافتن راه‌حل باید ما آن وضعیت را به دست خداوند و فرشتگانش بسپاریم. وبعد به شهود درونمان گوش دهیم و بر اساس آن عمل کنیم. بسیاری از ما اصرار داریم که نگرانی‌ها و دغدغه‌هایمان را نگه داریم و به آن‌ها بچسبیم. ما اجازه می‌دهیم که این مشکلات دائم در سرمان بچرخند
حامد کارخانه
۱۴۰۱/۳/۳
خوندن این کتاب برای افرادی مناسب است که آمادگی پذیرش چنین تعاریف و موضوعاتی رو دارند با توجه به اینکه کتابهای معنوی بسیاری را مطالعه کردم کمی ممکن است پذیرش مطالب خانم کوپر سبک سرانه بنظر بیاد به نحوی که از حرفهای ایشان مستند است فرشتگان دائما با انسانها در ارتباط و عده‌ای که او نامبرده توانایی را دیدن فرشتگان دارند و خوب از نظر ایشون امری معمول است و هیچ جای کتاب تلاشی برای اثبات این گفته‌ها نشده و اصلا هدف اثبات نبوده و شما مختارید بپذیرید یا نپذیرید. مطلب دیگه اینکه اسامی فرشتگان نامبرده شده اگر اشتباه نکنم بیشتر از بر مبنای مسحیت است و اشتراکات با سایر ادیان هم دارد. برخی مطالب معنوی از جمله کارما و سایر قوانین معنوی نیز به بیان دیگر مشترک با سایر گفته‌های معنوی‌اند فقط مطلبی که شاید کمی تو ذوق میزنه اینکه در آیین‌های معنوی دیگر تاکید شده بر تمرین مسمتر برای دستیابی ولی در این کتاب انگار همه چیز به راحتی و آسانی اتفاق میافتد و شما میتوانید حضرت جبرییل را فرابخوانید و او یا نماینده او حاضر میشود و کارهایی انجام میشود. صدای گوینده و ترجمه عالی و ممنون از کتابراه نهایتا خالی از نکات آموزشی نبود و آموزنده بود هر چند تناقضی در بعضی از نکات مثل اصل مهمی در قانون کارما که تاکید بر عدم دخالت و کنترل بر فضای دیگران دارد از فرشتگان جهت حل مسائل بهره میبرد که برای بنده جای ابهام دارد
MORTEZA JAFARI
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
نقد و بررسی کتاب صوتی الهام فرشتگان: کتاب‌هایی که در حیطه این موضوعات به بین مطالبی میپردازند باید بسیار عمیق مستند و اثبات شده در دیدگاه ادیان مطالب رو بیان کنه, متاسفانه نویسنده بسیار سطحی و پراکنده مطالبی رو بیان کرده و صرف به چند خاطره بسنده کرده این موضوعات باید با اهل فن و متخصص مربوطه مشورت و مطالب بیان شود, بیان مطالب به اینگونه سطحی و پراکنده و صرف نام بردن فرشتگان نه تنها مفید نیست بلکه ممکن است برای شنونده کنجکاو چه بسا خطرناک و خطر آفرین باشد, آیا ارتباط با فرشتگان و صحبت با آن‌ها به این سادگیست!؟ از نویسنده که یک پژوهشگر است انتظار بسیار بیشتری میرفت که به این سادگی از بیان این موضوعات عبور نکند و با متخصصین مسیحی حداقل به بیان مشورت و گفتگو بپردازد و چکیده مطالب اهل فن را بیان کند. اما چیزی که شنونده با اون روبرو میشه صرف بیان خاطرات برداشت‌های شخصی نویسنده و اسامی فرشتگان مقرب الهی است و ارتباطات عجیب غیر تخصصی که نویسنده بیان میکنه در حالی که ارتباط با فرشتگان چیزی نیست که با فکر کردن یا این مطالبی که نویسنده بیان کرده قابل محقق شدن باش. همین مطالب سطحی که فقط ذهن شنونده کنجکاو درگیر خودش میکنه میتواند خطر آفرین باشد از این باب که وارد شدن به علوم غریبه و ارتباطات ماورالطبیعه بسیار سهل در صورتی که بسیار تخصصی و علمی است.
موفق و پیروز باشید
Sara Borna
۱۳۹۹/۱۲/۲۸
به صورت کاملا اتفاقی با این کتاب آشنا شدم، یکی از نظرات در مورد کتاب باعث شد که تشویق بشم برای خوندن کتاب
و بعد از خوندنش واقعا بهش اعتقاد پیدا کردم که اگه با این کتاب آشنا شدید حتما دست سرنوشت شما رو به سمت اون هدایت کرده. پس صبر نکنید و کتاب رو گوش کنید... مطمئنا بعد از تمام کردنش از اینکه بهش
گوش دادین و براش وقت گذاشتین بینهایت خوشحال و راضی خواهید بود. این همون حسی است که من بعد از گوش دادن بهش احساس کردم وممنونم از کسانی که خوندنش رو پیشنهاد کردن..... و ممنون از کتابراه
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۲/۵
یک کتاب فوق معنوی و عرفانیه که به نظرم باید باور داشته باشی و بتونی ارتباط برقرار کنی با اندیشه‌های نویسنده. کتاب در مورد فرشتگانی هست که می‌تونی باهاشون در ارتباط باشی و فرا بخوانید آنها را در مواقعی که نیاز دارید بهشون. به نظرم انرژی و فرکانس‌هایی می‌تونه باشه که بتونیم درکشون کنیم. کتاب خوب پیش می‌ره و سبکی قابل فهم داره که حتما تمرکز مهمه در حین گوش دادن، اگر به چاکراها و مدیتیشن علاقه دارید کتاب فوق العاده‌ای خواهد بود برای شنیدن و تمارین خوبی داره که به راحتی قابل انجام هستند. به شخصه ارتباط بر قرار کردم و به نوعی شاهد لمس فرشته‌ی نام برده شدم وقتی که واقعا لازمش داشتم. دیگه بسته به اعتقاد و بادرهاتون داره. ترجمه‌ی خوبی داره و خوانش خوبی هم کمک به درک مفاهیم این کتاب کرد. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب صوتی خوب
نسرین میرزاییفر
۱۴۰۲/۱/۱۴
سلام به دوستان خوب
واقعاا کتاب بینظیریه چقد برام جالبه و شگفت انگیزه که خداوند به وسیله فرشتگان مقربش انقد قشنگ مشکلات و سختی‌ها مون حل میکنند محافظ مال و جان و ذهن و خانواده هامون و... همه چیمون هستند وراهنمایی و هدایتمون میکنند تازه قشنگترش اینکه اصلاا ما کاری نمیکنیم فقط باید ازشون بخواهیم و و
واجازه بدیم از سر راهشون کنار بریم مقاومتی و شک و تردیدی نداشته باشیم و اعتماد کنیم و باور کنیم این نیروهای قدرتمند غیبی فرشتگان مقرب وبا عظمت الهی وجود دارنند و هر لحظه ازشون کمک بخواهیم به اذن خدا پیشمون میان کمکمون میکنند براحتی به عالیترین شکل ممکن. منکه خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم خداروهزاران بار شکر میکنم که فرشتگان مقرب و با عظمتشو رو برای کمک و راهنمایی‌ام میفرسته و برای من بارهای بارهاا فرستاده 🙇
saman sobhan
۱۴۰۰/۷/۷
این کتاب برای کسانی خودنمایی میکنه که در راستای این مسیر گام گذاشته باشه، قطعا الکی جلوی پای هرکسی قرار نمیگیره، ببینید.. به نظر بنده و مطالعاتم دو نوع اطلاعات و آگاهی وجود داره، اطلاعات در مسیر علوم فیزیکی است که همواره نیاز به آزمایش و محک زنی داره و در هر شرایطی امکان تردید بر اون وجود داره و با همواره خطای انسانی در آمیخته است. نوع دوم آگاهی متافیزیکی است که روح جهان هم بر پایه اون بنا شده و بسیار قطعیت داره و بدون خطاست. از هرگونه آزمودن مبراست و باید با سکوت و حضور قلب به اون برسیم. این کتاب هم از همین دسته آگاهی الهی و علوم متافیزیکی است که باید با حضور قلب خوند. موفق باشید
ریحانه حسینی
۱۴۰۰/۶/۲
امیدوارم همه انسانها بتونن این کتاب رو مطالعه کنند، اطلاعاتی از نام فرشتگان مقرب وبرگزیده خداوند و آشنایی با دلیل خلق اونها و کارشون ونور هرکدام که فرشته شفا نورش سبز است و بقیه فرشتگان اینکه خداوند گفته بخوانید مرا تا اجابت کنم شمارا، فرشتگان نیز همینجور هستند باید انها را بخوانید با دل و با نامه نگاری تا بتوانند به انسانها و تمام موجودات کمک کنند. حضرت جبرئیل حضرت میکائیل و... این کتاب را به همه معرفی کنید تا بدانند خداوند انسان و زمین را بحال خود رها نکرده واز طریق انرژی ودعا و نامه میتوانید زندگی و حال بهتری برای خود و دیگران بسازید، و صدای گوینده عالی عالی عالی خدایا شکرت
محمد میرزازاده
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
من هم تصادفی با این کتاب برخورد کردم، دوستان این کتاب بی نظیر و بسیار با ارزش هست،
غیر ممکنه ارزش واقعی اون رو پیش از گوش دادن به اون اون هم چند بار درک کنید!
فوق‌العاده خوبه!
یه حس بسیار خوبی تو کل کتاب جریان داره، گوینده بی نظیره!
ما شاید واقعا یک شناخت صد در صدی با جهان ماورا و فرشته‌ها
نداشته باشیم ولی حتی اگر 20 درصد هم واقعیت داشته باشه که می‌دونم بیشتره ولی باز هم کتاب آرامش بخش و حال خوب کن هست و ایمانتون به زندگی و جهان هستی بیشتر میشه.
این کتاب همیشه جزو تاپ لیست من خواهد بود.
ممنون از تیم سازنده.
SH
۱۴۰۱/۹/۲۷
سلام و تشکر از گروه کتابراه
کتابى بود پر از تمارین معنوى در واقع سفرى به درون،
توجه به اینکه انسان فراى چیزى ست که میداند
و مى بیند، در واقع ما در مغاک تن اسیریم و با یارى جستن از نیروى نور مطلق (خدا) به سر منشاء اصلى خود
هدایت مى شویم، همانطور که نویسنده در کتاب هر کدام از فرشتگان را حامل و
نورى خاص با رنگى خاص تشریح کرده، در واقع انسان را با انوار درونى خویش آشنا آشتى مى دهد، انسان بى دلیل اشرف مخلوقات نیست، چون مى تواند با قدرت تجسم و احساس با روحش همسو شود و از آفات زمینى رهایى بخشد، خود خواسته و با قدرتى که به او از بدو تولد عطا شده …….
yasaman R
۱۴۰۰/۱۲/۳
کتاب علاوه بر موضوع معرفی فرشتگان و نخوه ارتباط با آن‌ها به موضوع چاکراه‌ها نیز پرداخته و برای رفع انسداد چاکراه مدیتیشن‌هایی وجود داره. فقط تنها ایراد برای مدیتیشن‌ها اینه که نمیشه همزمان با گوش دادن صدای گوینده مدیتیشن کرد بلکه راه کارهای مدیتیشن و مراحل آن که اغلب زیاد هم هستند گفته شده و من و ‌ برای انجام مدیتیشن‌ها اغلب تمام مراحل تصویر سازی‌ها رو بخاطر نمی‌آورم. یک مزیت دیگر این است که کتاب همواره به وجود خداوند به عنوان نیروی برتر اشاره دارد و اینطور القا نمیشود که ارتباط با فرشتگان جایگزین ارتباط با خداوند است.
هلینا
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
خیلی کتاب گوگولیه خوبیه. قشنگ روحت پرواز می‌کنه و به آرامش می‌رسه. خیلی قشنگ و لذت بخشه که فکر کنی اطرافت، در اصل یک دنیای رنگی رنگی پر از فرشته ست که همه حاضر و آماده وایسادن، تو بگی، اینو می‌خوام اونو می‌خوام، بگند چشم. باید دیدمون رو عوض کنیم و باور کنیم، دنیا رو چپکی به ما شناسوندن. خدا و دنیا خیلی قشنگند و تمام کائنات آماده به خدمت هستند برای ما. راوی بسیار واضح با فن بیان بسیار زیبا و دلنشین کتاب رو روایت می‌کنند و تسلط خوبی به متن کتاب دارند، در نتیجه، در روایت کردن کتاب، بسیار خوب عمل می‌کنند.
پارسا
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
تقریبا میشه گفت کتاب جامعی بود درمورد فرشتگان و انهارو با جزییات و ویژگی‌های خاص خودشون و ارتباطشون با چاکراها و نحوه و روز مناسب برای ارتباط باهاشون رو بخوبی توضیح میده
البته بهتره که اگه کسی میخواد تمرینات رو انجام بده کتاب رو با فاصله زمانی بخونه تا تمرینات رو بهتر درک کنه و انجامش بده
دراین و
کتاب فرشتگان مقرب رو به طور کامل توضیح میده که ۸تا هستن اینکه چگونه و به در چه حدی در زندگی ما تاثیر گزار هستن و چجوری میتونیم بیشتر از قبل ازشون بهره ببریم و باهاشون در ارتباط باشیم
مرضی
۱۴۰۰/۱/۹
صدای گوینده عالیه نگم براتون. (کتابراه عزیز لطفا بیشتر کتابهارو باصدای خانم صفوی زاده قراربدید)
😍 منم اتفاقی اشناشدم. یه چندروزه بااین واژه توی پست‌ها آشنا شده بودم و از فرشته نگهبانم خواستم که به من نزدیکتر بشه. و بااین کتاب اشناشدم وقتی نظرات بقیه رو خوندم مطمئن شدم ک باید این کتاب رو تهیه کنم.
فصل‌ها ۱۰دقیقه‌ای هس تازه فصل دو هستم واقعا عاشقش شدم. ممنون از کتابراه.
مشاهده همه نظرات 296

راهنمای مطالعه کتاب صوتی الهام فرشتگان: چگونه دنیایتان را با فرشتگان دگرگون کنید

برای دریافت کتاب صوتی الهام فرشتگان: چگونه دنیایتان را با فرشتگان دگرگون کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.