معرفی و دانلود کتاب 13 راز زندگی که باید قبل از مرگتان بدانید

عکس جلد کتاب 13 راز زندگی که باید قبل از مرگتان بدانید
قیمت:
۲۳۰۰۰ 11500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 13 راز زندگی که باید قبل از مرگتان بدانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 13 راز زندگی که باید قبل از مرگتان بدانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 13 راز زندگی که باید قبل از مرگتان بدانید

کتاب 13 راز زندگی که باید قبل از مرگتان بدانید به قلم لیوینگستون ایمونیتی، با ارائه‌ی راهکارهایی بسیار ساده اما کاربردی به شما کمک خواهد کرد تا در سخت‌ترین شرایط خود محکم بوده و مسیر زندگی‌تان را در جهتی درست پیش ببرید.

درست هنگامی که زندگی‌تان در سراشیبی تند و انبوهی از مشکلات قرار گرفته و به نظر می‌رسید هیچکدام هرگز حل نخواهند شد، کتاب 13 راز زندگی که باید قبل از مرگتان بدانید (13Secrets You Should know About Life Before You Die) می‌تواند حلال مشکلات شما باشد. شما نه تنها بعد از مطالعه این کتاب با همه مشکلاتی که بر سر راهتان است می‌توانید مبارزه کنید، بلکه مصمم و محکم به زندگی لبخند خواهید زد و به اهدافی که در سر دارید فکر می‌کنید.

هیچ چیز در زندگی افراد ماندگار نخواهد بود مگر عشق. از مشکلات و سختی‌ها نباید ترسید و تسلیم شد، حتی اگر تنها هستید. در هر شرایطی که هستید باید بدانید، که تنها عشق است که هرگز از یادها نخواهد رفت.

زندگی مجموعه‌ای از انتخاب‌هاست و هر کاری که در زندگی خود انجام می‌دهیم به همین انتخاب‌ها برمی‌گردد. شما هستید که انتخاب می‌کنید کل روز را در تخت بمانید یا اینکه بیدار شوید و به سر کارتان بروید، آنچه که انتخاب می‌کنیم در واقع انعکاسی از شخصیت ماست. آنچه که شخصیت واقعی ما را نشان می‌دهد توانایی‌هایمان نیست بلکه انتخاب‌های ماست. اگر تصمیم اشتباهی بگیرید در موقعیت اشتباهی قرار خواهید گرفت و برعکس.

با لیوینگستون ایمونیتی بیشتر آشنا شویم:

لیوینگستون ایمونیتی (Livingstone Imonitie) دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی عمران دانشگاه Benin در Edo State نیجریه است. او یک بلاگر، دارای مدرک معتبر بازاریابی آنلاین از گوگل، سخنران، نویسنده و سفیر ROI آفریقا؛ سفیر ROI مدافع و مروج دانش آفریقاست. از دیگر آثار او می‌توان به، 70 روش برای موفقیت و مقاله‌ی رویای خودت باش، که نظرات مثبت زیادی از کشورهایی همچون نیجریه، اوگاندا، تانزانیا، فنلاند، چین، هند و امریکا به سوی خود جذب کرد، نام برد.

در بخشی از کتاب 13 راز زندگی که باید قبل از مرگتان بدانید می‌خوانیم:

دیوید بسیار سختکوش است، او هر روز کار می‌کند تا مطمئن شود همه چیز برای خانواده‌اش فراهم باشد ولی او یک چیز را فراموش کرده است. از آنجاییکه بسیار سرش شلوغ است نمی‌تواند وقتی به فرزندان خود اختصاص دهد. او صبح خیلی زود قبل از اینکه بقیه بیدار شوند، خانه را ترک می‌کند و شب‌ها بعد از اینکه همه خوابیدند به خانه بازمی‌گردد. او در جشن تولد آن‌ها حضور نداشت، مسابقه‌ی فوتبال آن‌ها را ندید و در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی پسر بزرگش از دبیرستان هم نبود. فرزندانش واقعا از او ناراحت بودند و این موضوع مشکلاتی برای خانواده ایجاد کرده بود.

فرزندان ما نمی‌دانند اوضاع از چه قرار است، آن‌ها نمی‌دانند شما دوست دارید وقت بیشتری را با آن‌ها سپری کنید ولی نمی‌توانید چون باید هر روز کار کنید تا بتوانید غذای آن‌ها را فراهم کنید، برایشان لباس بخرید و بهترین شرایط تحصیلی را برای آن‌ها فراهم کنید. تنها چیزی که می‌دانند این است می‌خواهند وقتی به شما نیاز دارند، شما در دسترس باشید.

در هر شرایطی لطفا تلاش خود را بکنید و وقتی را به فرزندان‌تان اختصاص دهید آن‌ها شدیدا به حضور شما نیاز دارند. همه چیز در زندگی به لحظات خوب بستگی دارد و اینکه بتوانید تعادل درستی بین کار، خانواده و دوستان خود برقرار کنید.

فهرست مطالب کتاب

راز اول: مسئولیت‌پذیر باشید
راز دوم: هدفمند باشید
راز سوم: از شکست نترسید
راز چهارم: همه چیز به نوع انتخاب‌های ما برمی‌گردد
راز پنجم: دوست‌یابی
راز ششم: همیشه به دنبال یادگیری باشد
راز هفتم: زندگی کنید، سفر کنید
راز هشتم: قبل از خرج کردن، پس‌انداز کنید
راز نهم: شرافتمند باشید.
راز دهم: خانواده از همه چیز مهم‌تر است
راز یازدهم: بخشنده باشید
راز دوازاهم: همیشه بهترین باشید
راز سیزدهم: وقتی را به دعا اختصاص دهید
یادداشت آخر
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 13 راز زندگی که باید قبل از مرگتان بدانید
نویسنده
مترجمنازنین حسن پور مقدم نیا
ناشر چاپیانتشارات نسل روشن
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات108
زبانفارسی
شابک978-622-6413-05-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۳۰۰۰ 11500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 13 راز زندگی که باید قبل از مرگتان بدانید

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۲/۱۳
کتاب بسیار خواندنی و از لحاظ بار معنوی قوی بود، نویسنده با اندیشه‌های خالصانه و قابل درک با هر نوع شخصیتی مطالبی در قالب کتاب جمع آوری کرده که خودش برای فلسفه‌ی زندگی کاربردی و مهم تلقی می‌شود. در این کتاب، ایشون با بیان روایت‌ها و به گونه‌ای تجارب خودش در طول مدت زندگی به این امر دست پیدا کردند که عشق و امید سرچشمه‌ی آرامش در زندگیه. اینکه شاد باشی و به اطرافت بیشتر توجه کنی و برای عزیزانت وقت بگذاری و مسئولیت پذیر بودن‌، دقیقا نکاتی را عنوان کرده که بدون شک برای همه واجبه دانستن آنها. برای داشتن یک زندگی موفق و پر از آرامش. کتابیه که از شروع تا پایان نتونستم زمین بگذارم و بسیار روان ترجمه شده و سپاس از دوست گرامی برای برگردان این اثر. توصیه می‌کنم از دستش ندید چون خس خوبی بهتون خواهد داد. ممنونم از شما عزیزان کتابراهی
یونس محمودی
۱۳۹۹/۵/۲۴
کتابی آموزنده و کاربردی بود. اگه کسی بتونه در زندگیش عملی کنه و به اون سیزده راز زندگی مقید باشه واقعا سعادت و خوشبختی همه عزیزانش و خانوادش را می‌تونه تضمین کنه. پیشنهاد میدم حتما بخونید این کتاب رو.
حسن کمال زاده
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
پیش نیاز این کتاب تجربه‌های شخصی خواننده هست؛شاید اگه چند سال پیش میخوندم تاثیری روم نمیگذاشت ولی الان و در این سن نهایت استفاده رو کردم، خیلی خوب بود.
زهرا مهدوی
۱۳۹۸/۱۲/۶
تشبیه قشنگیه؛ ما مثل گیاه هستیم، همه‌ی گیاها پژمرده میشن... چیزی که باقی میمونه عشق و کلام ماست. بهمون یاد میده چیزایی که بلدیم اما هیچ وقت عمیق بهشون فکر نکردیم.
reyhane sh
۱۳۹۸/۱۱/۳
به نظرم بهمون یاد میداد ارزش زندگی و درست زندگی کردن با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست وبرای داشتن اینده‌ای ثمر بخش و ارامش بخش باید درست و مصمم تلاش کرد.
Parisa Kafi
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
شاید خیلی از این اصول رو خودمون هم بدونیم اما این که همه یک جا به زبان ساده جمع بندی شدند، میتونه خیلی تأثیر گذارتر باشه👌🏼
Eskat null
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
سلام، برای هر انسانی واجب است، که در همه مورد کتاب هستش، خدا کنه سازنده‌اش سایه‌اش همیشه بر قرار باشه، با تشکر
Edward Payne
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
میدونین، خیلی عالییه ولی به شرطی که ازش استفاده کنین 👌
بهار یزدانی
۱۳۹۸/۱۰/۱۵
کتاب خوبی بود، به شرطی ازش استفادهپبشه
حامد محمدی
۱۳۹۸/۱۱/۹
کتاب خوب و مفیدی هستش، هرچی از این قبیل اعمال رو بیشتر یاد بگیریم تاثیرات مثبتی روی زندگیمون داره.
Mehran Zarif
۱۳۹۸/۱۱/۲۴
ترجمه این کتاب عالیه و مطالب جذاب ولی کلی بیان کرده و طرح جزئیات خودداری کرده
محمد باباجانپور
۱۳۹۸/۱۱/۲۲
کتابش خیلی خوب بود انصافا راضی بودم
مفید و مختصر بود و لپ مطلب و میگفت
خیلی خوشم اومد
حسین سلیری
۱۳۹۸/۱۰/۱۵
۱۳ تا راهکار بهمون میده که هر کدوم راهگشای ماهستن.
مهوش مولودی
۱۴۰۰/۶/۱۴
این کتاب واقعاا روان وکاربردیه من دوسش داشتم شاید ساده به نظربیاد مطالب ولی واقعاا راز هستن
Ramin 98
۱۳۹۸/۱۱/۵
فوق العاده زیبا و دلنشین
و ترجمه عالی
ممنون کتابراه
مشاهده همه نظرات 29

راهنمای مطالعه کتاب 13 راز زندگی که باید قبل از مرگتان بدانید

برای دریافت کتاب 13 راز زندگی که باید قبل از مرگتان بدانید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.