معرفی و دانلود کتاب می‌خواهی سالم شوی؟ قابلمه را فراموش کن! - جلد دوم

عکس جلد کتاب می‌خواهی سالم شوی؟ قابلمه را فراموش کن! - جلد دوم
قیمت:
59900 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب می‌خواهی سالم شوی؟ قابلمه را فراموش کن! - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب می‌خواهی سالم شوی؟ قابلمه را فراموش کن! - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب می‌خواهی سالم شوی؟ قابلمه را فراموش کن! - جلد دوم

کتاب می‌خواهی سالم شوی؟ قابلمه را فراموش کن! - جلد دوم به قلم سید ماشاء الله فرخنده، به صورت دقیق و موشکافانه‌ روش صحیح خام‌خواری برای افراد با بیماری‌های مختلف را مورد مطالعه و بررسی قرار می‌دهد.

در جلد اول این کتاب به طور کلی رئوس مطالب و فلسفه‌ تغذیه‌ بیولوژی انسان توضیح داده شده است. این جلد به شما نکاتی را یادآوری می‌کند که در جلد پیش به صورت جزئی به آن پرداخته نشد و تنها به طور عمومی به همه پیشنهاد شد که اگر می‌خواهید سالم شوید، خام‌خواری کنید. اما در این جلد به طور اصولی به شما توضیح داده می‌شود تا بتوانید در این دنیای پر از اطلاعات غلط، بر کج‌فهمی‌ها و ‌تفسیرهای نادرست بیشتر غلبه کنید و از اطلاعاتی که در اختیار دارید، نهایت استفاده را ببرید.

طرح این موضوع که برای همه انسان‌ها، برنامه یا روش تغذیه‌ی یکسانی وجود دارد که با دنبال کردن آن همه می‌توانند سالم شوند، ادعایی بی‌پایه و اساس و دور از واقعیت است. نتیجه‌ تحقیقات در خصوص تغذیه‌ انسان، نشان داده که در قرن حاضر نمی‌شود یک نوع تغذیه را به همه توصیه کرد، بلکه خرد طبیعی هر کس باید با هشیاری جسمی خود، آگاهانه از میان طیف گسترده‌ مواد غذایی شناخته شده، مناسب‌ترین و بهترین‌ها را برای خود انتخاب کرده و مصرف کند.

وقتی کسی این کتاب را مطالعه می‌کند و تصمیم می‌گیرد که طبق رهنمودهای آن از خوردن غذاهای پخته پرهیز کرده و فقط با مواد خام تغذیه کند، پس از مدتی که از ماه عسل با مواد خام سپری می‌شود، سروکله‌ یک سری مشکلات پیدا می‌شود که برخی فکر می‌کنند در اثر خوردن مواد خامی است که شخص طبق تجویز این کتاب آن‌ها را مصرف کرده است. اما این کتاب قصد دارد به شما بگوید درست است که انسان موجودی میوه‌خوار است، اما همه افراد نمی‌توانند از تمام‌ میوه‌ها استفاده کنند.

میوه‌خواری یک هنر فراموش شده است. در طی قرن‌ها که انسان خود را از قوانین طبیعت و تغذیه‌ طبیعی جدا کرده، دچار تحولات ارگانیکی و آنزیمی شده‌ است و به همین علت برخی‌ به هضم و جذب مواد قندی و اسیدهای موجود در میوه‌ها، قادر نیستند و باید سال‌ها بدن خود را از سلول‌های تغییر شکل داده، پاک کنند تا بتوانند با میوه تغذیه کنند.

در بخشی از کتاب می‌خواهی سالم شوی؟ قابلمه را فراموش کن! می‌خوانیم:

هیچ داروی درمان کننده‌ای برای هیچ کدام از بیماری‌های ما وجود ندارد و فقط داروهایی را شناسایی کرده‌ایم که به وسیله‌ آن‌ها توانسته‌ایم عصب‌ اندام‌های متفاوت را بی‌حس کنیم، به همین دلیل است که وقتی بدن با انرژی ذخیره‌شده، این داروهای سمی را خنثی کرده و از بدن بیرون می‌کند، دوباره سروکله‌ بیماری پیدا می‌شود.

من هم مثل هر بیماری، سال‌ها ندانسته موش آزمایشگاهی کلیسای پزشکی بودم و حالا وقتی فکر می‌کنم، متعجب می‌شوم که چگونه در قرن بیست و یکم تا این اندازه ناآگاه و بی‌خبر از قانون زندگی روزگار می‌گذرانیم و نسبت به خود، طبیعت، زندگی، خدا و هستی کوچک‌ترین شناختی نداریم. خانم‌ها مشکل پروستات ندارند اما به مشکلات و بیماری‌های دستگاه تولید مثل مبتلا می‌شوند. علت ابتلای آن‌ها به این بیماری‌ها مصرف قرص‌های ضد حاملگی است که سال‌ها استفاده کرده‌اند.

می‌گویند قبیله مایاها پنج هزار سال پیش به علتی که مشخص نیست منقرض شدند و بعضی از دانشمندان معتقدند که ما انسان‌ها مدت پنج هزار سال است که دچار فراموشی و فقدان توانایی دسترسی به خرد طبیعت شده‌ایم.

شاید کسی بگوید که چرا و چگونه ما دچار این فراموشی شده‌ایم. جواب این سؤال ساده است و هر کس می‌تواند به خود رجوع کند تا عمق این فراموشی را دریابد.

آیا شما خواننده‌ عزیزی که این کتاب را می‌خوانی دارای آرامش درونی هستی؟ یا مثل همه‌ ما دائم از یک چاله‌ فکری به چاله‌ دیگری می‌افتی و لحظه‌ای آرامش نداری و در فکرهای گذشته هستی؟ یا به آینده‌ موهومی فکر می‌کنی که اگر هم پیش آید در این لحظه که همیشه این لحظه است به وقوع می‌پیوندد و تو از این لحظه بی‌خبری؟

فهرست مطالب کتاب

سخنی با خوانندگان
مقدمه‌ای بر جلد دوم
تغذیه بیماران دیابتی
تغذیه‌ کسانی که قند خون پایین دارند
تغذیه‌ بیماران کلیوی
پروستات
پوکی استخوان
کبد چرب و چربی خون
مراحل هفتگانه یک بیماری
ام. اس (مولتی پل اسکلروز)
تغذیه‌ بیماران ‌ام. اس
میگرن
تغذیه‌ بیماران میگرنی
سرطان پوست
چگونه باید روزه‌ درمانی گرفت؟
روزه شکستن
دندان درد
بوی دهان
نقش روان در سلامتی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب می‌خواهی سالم شوی؟ قابلمه را فراموش کن! - جلد دوم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات216
زبانفارسی
شابک978-964-236-874-7
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک
59900 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب می‌خواهی سالم شوی؟ قابلمه را فراموش کن! - جلد دوم

داریوش عباسی
۱۳۹۸/۹/۲۳
جلد دوم؟!!! کتاب اول رو هلموت واندمیکر نوشته و ایشون ترجمه کردن. حالا تصمیم گرفتن خودشون کتاب بنویسن با همون اسم به عنوان جلد دوم؟ خجالت اوره! انگار ویدا اسلامیه الان به خودش این جسارت رو بده ادامه هری پاتر رو بنویسه!!!
Masomeh Pourparvar
۱۳۹۸/۹/۲۷
واقعا تاسف خوردم به‌حال‌این مترجم که وقتی جلد اول کتاب هلموت واندمیکر رو ترجمه کرده چجور بخودش جسارت داده یه کتاب بنویسه با همون اسم به عنوان جلد دوم!!! آدم شاخ درمیاره، کتابراه لطفا رسیدگی‌کنید،،، ،
hamidreza navvab
۱۳۹۸/۱۱/۷
واقعا کسی میتونه این کتاب را نقد کنه که حداقل یک سال تغذیه طبیعی داشته باشه. عالی بود خیلی از اشتباهات تغذیه‌ای خودم را اصلاح کردم.... نسبت به جلد یک که ایشون ترجمه کرده بودند تعصبات بی‌مورد وجود نداشت.
لطیفه حسین زاده
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
این کتاب موقعی به من سفارش شدکه باچندین بیماری دست وپنجه نرم میکردم ودرشرایط بدی بود وجرقه‌ای بود تابرای سلامتی خودم دست بکارشوم خیلی این کتاب رادوست دارم البته هردوجلد رابایدبخوانید
Rozbe Majd
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
خواستم بگم که من چربی خون دارم و چیزهایی که داخل این کتاب خوندم و واقعا جایی نشنیده بودم و بهم کمک شایانی کرد. ممنون از کتابراه.
راضی کرمی
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
عالی بود و مفید
من معتقدم هر دو جلد باید خوانده شود؛ ضمن اینکه جلد دوم تکمیل جلد اول بود! از زبان کسی که خودش سالهاست مشغول انجام همین رژیم و سبک زندگی است.
سعید یزدانی
۱۴۰۲/۳/۱۶
کتاب عالی بی نظیر، در مورد درمان بیماریها
زینب نیک بین
۱۳۹۹/۶/۹
فقط وقت تلف کردن هستن، سر تا ته کتاب، یه مطلب هست که فقط تکرار شده
افشین ابراهیم زاد زده لو
۱۴۰۲/۹/۲
کتاب بسیار خوبی هست.
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب می‌خواهی سالم شوی؟ قابلمه را فراموش کن! - جلد دوم

برای دریافت کتاب می‌خواهی سالم شوی؟ قابلمه را فراموش کن! - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.