معرفی و دانلود کتاب صبح جادویی

عکس جلد کتاب صبح جادویی
قیمت:
29000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صبح جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صبح جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صبح جادویی

کتاب صبح جادویی اثری از هال الرود، به شما نشان خواهد داد که همه افراد توانایی غلبه بر هر نوع مانعی را دارند و می‌توانند زندگی رویایی خود را خلق کنند.

فرقی نمی‌کند که هم اکنون زندگی شما چگونه است، خواه ورای تصورتان موفق و یا اینکه هنوز به دنبال راهی برای رسیدن به کامیابی هستید. اما یک وجه اشتراک بین همه‌ی شما وجود دارد و آن این است که همه می‌خواهید خودتان و زندگیتان را بهبود بخشید، زیرا همه انسان‌ها با میل و انگیزه درونی شگرف در جهت رشد و پیشرفت زاده شده‌اند.

هال الرود (Hal Elrod) به عنوان یک نویسنده، سخنران کلیدی و مربی موفقیت، خود را موظف می‌داند به شما بیاموزد که چگونه می‌توانید به نیروهای نامحدود درونتان دست یابید. او به عنوان یک دانش‌آموز همیشگی در زمینه رشد فردی معتقد است این کتاب عملی‌ترین و ثمربخش‌ترین، متدی است که تاکنون در مواجهه با تمام جنبه‌های زندگی خود داشته برای آنان که اهداف والایی دارند، کتاب صبح جادویی (The miracle morning) می‌تواند نقش شگرفی در رسیدن به سطح بالاتری از زندگی و در نهایت رسیدن به موفقیتی ورای آنچه تاکنون تجربه کرده‌اید داشته باشد.

این کتاب علاوه بر اینکه به شما در بالا بردن درآمد و افزایش فروش و سود کسب و کارتان کمک می‌کند، روش‌های نوینی برای رسیدن به سطوح عمیق‌تری از تعادل و رضایت شخصی در جنبه‌های مختلف زندگی‌تان که تاکنون از آن‌ها غفلت کرده‌اید را در اختیارتان می‌گذارد. از جمله این زمینه‌ها می‌توان به سلامتی، شادکامی، روابط عاطفی، شرایط مالی و معنوی، و هرآنچه که در راس امور مهم زندگی شما قرار دارد اشاره کرد.

حتی اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که با مشکلات بی‌شمار دست و پنجه نرم می‌کنند، مشکلاتی از قبیل مسائل عاطفی، روانی، فیزیکی یا مادی، این کتاب بارها ثابت کرده ‌است که می‌تواند در زمانی بسیار کوتاه به افراد در رفع موانع به ظاهر غیرقابل عبور کمک کند و تغییراتی خارق العاده را در زندگی ایجاد کند.

اگر می‌خواهید در برخی زمینه‌های مهم زندگی‌تان به پیشرفت‌های قابل توجه دست یابید و یا آماده ایجاد تغییرات اساسی در زندگی‌تان باشید به طوریکه شرایط کنونی شما به زودی به خاطره‌ای تبدیل شود، کتاب درستی را انتخاب کرده‌اید. شما هم اکنون آماده‌اید به کمک شیوه‌ای انقلابی سفری معجزه‌آسا را آغاز کنید... آن هم قبل از ساعت 8 صبح.

هال الرود در سن بیست سالگی تصادف کرد و در صحنه تصادف برای لحظاتی از دنیا رفت، او با وجود اینکه دچار آسیب شدید مغزی شده بود و دکترها گفته بودند که دیگر توان راه رفتن ندارد اما توانست به راهش ادامه داده و رکورد فروش سالانه شرکتش را بشکند. در واقع او توانست به دونده ماراتنی در قالب یک نویسنده با کتاب‌هایی پرفروش تبدیل شود.

کتاب حاضر به عنوان اثری که تاکنون زندگی هزاران نفر را در تمام دنیا متحول کرده ‌است می‌تواند کاتالیزوری برای متحول کردن زندگی شما نیز باشد. به عبارتی همان چیزی‌ست که تغییراتی سریع و عمیق در همه جهت‌های گوناگون زندگی‌تان به وجود می‌آورد.

برخی نظرات درباره‌ی کتاب صبح جادویی:

- کتاب صبح جادویی به راستی تنها کتابی است که می‌تواند در تمام جنبه‌های زندگی تغییراتی عمیق و سریع ایجاد کند. اگر واقعاً به دنبال تغییر در زندگی‌تان هستید حتما این کتاب را بخوانید. (نشریه نیویورک تایمز)

- با خواندن این کتاب به خود هدیه‌ای می‌دهید و آن بیدار شدن در هنگام صبح با تمام توان و انرژی‌تان است. وقت آن رسیده که دیگر کارهایتان را به فردا نیندازید و زندگی‌ای که می‌خواهید و لیاقتش را دارید برای خود بسازید. این کتاب به شما می‌گوید چگونه این کار را انجام دهید. (دکتر ایوان میسنر)

- کتاب صبح جادویی حقیقتاً زندگی‌ام را متحول کرد اکنون می‌توانم توانایی‌هایم را به طور کامل کشف کنم و در نهایت در مسیر آگاهی قدم بگذارم و به این گونه به موقعیت‌ها و مهارت‌های جدیدی دست پیدا کنم و این تنها راه شروع یک روز خوب است. (نیک کاندرا)

- کتاب صبح جادویی کتابی مهیج و موثر است و بینشی جدید در اختیارتان می‌گذارد که با آن می‌توانید تنها با تغییر نحوه بیدار شدن از خواب کل زندگی‌تان را دگرگون کنید. شیوه منحصر به فرد هال می‌تواند زندگی افراد زیادی را تغییر دهد. و به شما نیز کمک می‌کند از نیروهای بالقوه‌تان نهایت استفاده را ببرید. (بن گای)

- کتاب صبح جادویی یک ناجی در مسیر رشد فردی شما و تنها ابزاری است که با آن می‌توانید امور‌تان را نظم و انضباط ببخشید. هال، من خیلی تو و یا زندگی‌ام را جدی نمی‌گرفتم اما این کتاب قوی‌ترین سلاحی است که در برابر شکست به کار بردی. پس این کتاب لایق بیشترین توجهات است. (جان برگاف)

جملات برگزیده کتاب صبح جادویی:

- اگر می‌خواهید شب هنگام با رضایتمندی به رختخواب بروید باید صبح‌ها با اراده از خواب برخیزید.
- برای ایجاد تغییرات عمیق در زندگی دو چیز لازم است، استیصال یا انگیزش.
- داستان زندگی ما انسان‌ها داستان زندگی زنان و مردانی است که خودشان را دست کم گرفتند.
- شما با تبدیل شدن به یک انسان جدید و متفاوت، موفقیت را جذب خواهید کرد.
- با یک ساعت سکوت اختیار کردن می‌توانید بیشتر از یک سال مطالعه علم‌اندوزی کنید.

در بخشی از کتاب صبح جادویی می‌خوانیم:

زمانی را به یاد آورید که برای بیدار شدن بسیار هیجان زده بودید. شاید عازم سفری بودید که ماه‌ها انتظارش را می‌کشیدید یا اولین روز کاری‌تان و یا در اولین روز مدرسه، شاید هم روز عروسی یا تولد‌تان. برای من این روز، صبح روز کریسمس بود که صرف نظر از اینکه شب قبل چقدر خوابیده بودم صبح روز بعد بسیار هیجان زده بودم. شاید شما نیز چنین تجربه‌ای را داشته اید.

آن موقعیت هر چه بود هنگامی که صبح از راه می‌رسید چه احساسی داشتید‌؟ آیا باید به زور از رختخواب بیرون می‌آمدید‌؟ گمان نمی‌کنم. این طور مواقع برای بیدار شدن لحظه شماری می‌کنیم. هیجان زده و پر انرژی هستیم و آماده و قبراق برای شروع روز. به سرعت ملافه‌ها را کنار می‌زنیم از تخت خواب بیرون می‌پریم. حالا فکرش را بکنید هر روز صبح همینطور از خواب بیدار شوید. نمی‌شود‌؟ البته که می‌تواند چنین باشد.

صبح جادویی اساسا به خلق دوباره تجربه با انگیزه و پر هیجان بیدار شدن تا پایان عمر، خواهد پرداخت. هدف این کتاب این است که بتوانید صبح هنگام با اراده و نه از روی اجبار از تخت خواب بلند شوید و بخشی از هر روزتان را صرف رشد پیشرفت خودکنید تا بتوانید به یک زندگی خارق العاده و سرشار از برکت و رضایتمندی دست یابید. هزاران نفر در سراسر دنیا هم اکنون مشغول انجام همین کارند. افرادی مانند خود شما.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
سخنی با خوانندگان
مقدمه
فصل اول: وقت آن رسیده که توانایی‌های خود را به تمامی کشف کنید
فصل دوم: خاستگاه صبح جادویی، برآمده از اوج ناامیدی
فصل سوم: بررسی واقعیت آمار نود و پنج درصدی
فصل چهارم: امروز صبح چرا بیدار شدید‌؟
فصل پنجم: راهکار 5 مرحله‌ای برای راحت‌تر بیدار شدن
فصل ششم: منجی‌های زندگی: شش تمرینی که با انجام آن‌ها می‌توانید در زندگی از همه توانایی‌های‌تان بهره‌مند شوید
فصل هفتم: جادوی 6 دقیقه‌ای (برای افراد پر مشغله)
فصل هشتم: انطباق دادن تمرینات صبح جادویی با سبک زندگی شما به منظور دستیابی به والاترین اهداف و آرزوهای‌تان
فصل نهم: از تحمل ناپذیر تا توقف ناپذیر
فصل دهم: چالش 30 روزه متحول کردن زندگی با صبح جادویی
درباره نویسنده
بسته شروع سریع
مطلب پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صبح جادویی
نویسنده
مترجمسپیده فخارزاده
ناشر چاپیانتشارات معیار علم
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات256
زبانفارسی
شابک978-622-6247-29-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
29000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صبح جادویی

فائزه اسماعیلی
۱۳۹۸/۸/۹
وقتی آدم این کتابو میخونه و لذت و انرژی و تاثیر فوق العاده یه صبح جادویی رو با صبحی که به زور با 10 بار خاموش کردن زنگ ساعت و استرس و بیحالی شروع میشه، مقایسه میکنه میفهمه چه معجزه ایه این کتاب! به شدت توصیه میکنم بخونید و به روش هاش عمل بکنید و زندگیتونو عوض بکنید چون به قول کتاب: "صبح من، روز من و روز من، زندگی من رو میسازه. " وقتی صبح هاتونو باانرژی و مفید شروع کنید روزهاتون و به دنبالش زندگیتون مفید و پرانرژی میشه:)
(البته من یه ترجمه دیگه رو خونده بودم از این ترجمه اطلاع ندارم)
فرشید وفائی کیان
۱۴۰۱/۳/۱۷
کتاب صبح جادویی فوق العاده بود من دوبارهم خوندمش، عالی بود من اززمان خوندن این کتاب خیلی منظم شدم وسحر خیز، راس ساعت ۴: ۳۰یا ۵ صبح به صورت اتومات بیدار میشم و ورزش میکنم مطالعه میکنم آموزش میبینم وخلاصه توی این یکی دوساعت صبح که همه خوابند کلی آدم جلو میافته وباآرامش بیشتری به کارات میرسی
واقعا ۶
باخواندن این کتاب تصمیم گرفتم که سحر خیز باشم اولش خیلی سخت بود ولی بعد از مدتی کم کم مغزم عادت کرد والان دیرتر از صبح حتی روزهای تعطیل بیدار نمیشم وفوق العاد پر انرژیم توصیه میکنم حتما بخونیدش
موفق باشید
فرناز ادیب زاده
۱۳۹۸/۱۰/۳
کتابی فوق العاده که با آموزه‌های ساده ش، زیر بنای موفقیت رو میسازه. من چند ماهه خوندمش و کاملا اصولش رو انجام میدم. البته چند ماه قبل خوندن این کتاب، با دیدن یک کلیپ عالی از «رابین شارما»، بیداری ساعت ۵ و یکسری آماده سازی‌های صبح گاهی رو شروع کرده بودم. ولی خوندن این کتاب، پایه‌ی این برنامه رو برام قوی تر کرد. ضمنا دوستان اگه به این کتاب علاقه مند شدین و اجراش کردید، پیشنهاد میکنم کتاب «کلاب ۵ صبح» از «رابین شارما» رو هم بخونین. برای همگی آرزویی موفقیت دارم.
ehsan keyhani
۱۳۹۸/۹/۴
احسنتم. کتاب، کتاب خوبیه اما دوستان گرامی باید توجه داشته باشید صرف خوندن کتاب برای موفقیت و پیشرفت کافی نیست، و راهکار اصلی موفقیت تلاش و پشتکار و عمل به روش‌های عنوان شده در کتابها هستند نه فقط خوندن و چند روزی تحت تاثیر جو روانی کتاب قرار گرفتن و بعدش فراموش کردن و برگشتن به روال سابق. به امید موفقیت همه عزیزان
لیلا مرادی
۱۳۹۹/۴/۲۲
کتاب خیلی خوبی هست برنامه‌هایی رو که گذاشته به عنوان تمرینات صبح جادویی به گونه‌ای هست که انگار کششی برا هم ایجاد می‌کنند مخصوصا 5 دقیقه نوشتن که حکم دادن جایزه رو داره. من امروز 34 روز متوالی هست که این تمرینات رو انجام میدم خیلی عالی هست. من اصلا تو کل زندگیم تا حالا یه روز هم ورزش نکرده بودم ولی الان ورزش جز لاینفک هر روزم شده و عاشق ورزشم. ممنون از نویسنده، مترجم و اپلیکیشن کتابراه عزیز
مهدی اقدسی
۱۳۹۹/۲/۲
کتابیه که نمیشه خلاصه‌اش کرد هر صفحه آش رو با علاقه خوندم و لذت بردم. تغییری اساسی را در زندگی من ایجاد کرد که نه تنها برای من غیر قابل باور بلکه باعث تعجب همه شده است این کتاب رو باید جزو صد کتابی در نظر گرفت که قبل از مرگ باید خوند و اجراش کرد. یک جمله در آخرای کتاب از زبان هال الرود رو میگم که میگه "اگر این کتاب تونست تغیری در شما ایجاد کنه به بهترین دوستانتون از طرف من هدیه کنید. "
رضا ضیایی پور
۱۴۰۱/۱۲/۵
با سلام
کتاب بسیار جذاب و عالی بود. من حدود یک ماه است که در حال اجرای دستورات و توصیه‌های کتاب هستم واقعا تاثیر گذار بوده. کلا در نگرانی و اضطراب بودم به خاطر مشاغلی که دارم پس از مطالعه کتاب و بیدار شدن در صبح زود (جادویی) به آرامش رسیدم و تصمیمات بهتری گرفته ام. تشکر از کتابراه. پیشنهاد بعدی من به کاربران محترم کتابراه مطالعه کتاب باشگاه ۵صبحی‌ها هست.
Ali Ayoubi
۱۳۹۹/۹/۳
واقعا من که از این کتاب الگو گرفتم‌و تا حدودی به قسمتی از آن عمل کردم و کلی اثر بخش بوده.. الان بیشتر از یک ماهه که سحر خیز شدم و روزی نیم ساعت ورزش تو خونه انجام میدم کلی تلقین مثبت میکنم.. کتاب خیلی عالی هستش البته اگه بهش عمل کنیم... هر قسمت این‌کتاب رو که میخونین درموردش فکر کنین با واقعیات وجودی خودتون مقایسه کنین.. حتما به نتایج خوبی میرسین
طغرل موسوی
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
با درود به همه کتابخوانان، با مطالعه این کتاب و عمل به مطالب و آموزه‌های آن، در فرصت زمانی کوتاه اراده‌ای استوار برای سحرخیزی پیدا کردم. معضلی که همواره با آن روبرو بوده ام. از دیدگاه من کتابی اثر گذار است که به واقع، قابل اجرا است و صرفا یک دست نوشته تئوریک نیست.
از همه دوستانی که از بابت این کتاب زحمت کشیده‌اند سپاس گذارم.
مینا حسن زاده
۱۳۹۸/۸/۳
کتابی فوق العاده. کتابی که هر کس خواهان تغییر در زندگی‌اش است باید آن را مطالعه کند. نه یک بار بلکه ارزش چندین بار خواندن را دارد.
Ziba Samaryan
۱۴۰۰/۱۱/۴
کتاب به شدت خوبیه اما ترجمه به شدت افتضاحه
تا جایی که اول فصل هشت وقتی نویسنده اصلی هال صحبت میکنه ترجمه شده که "من به عنوان مادر یک بچه... " مترجمی که تفاوت ضمایر ملکی مونث و مذکر رو ندونه معلوم نیست چطوری کتاب رو ترجمه کرده
اما با همین ترجمه هم میشه اکثر منظور اصلی نویسنده رو گرفت
صدیقه رمضانی
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
کتاب بسیار خوبیه اگر کسی خسته از شرایط و بی برنامگی داره پیش میره و میخواد تغییر کنه اما نمیدونه با چه راه و روشی با خوندن این کتاب میتونه راه درست رو طی کنه و به موفقیت برسه. من کل کتاب رو مطالعه کردم و محرک خوبی برای تغییر کردنه میخوام چالش ۳۰ روزه‌ی صبح جادویی رو شروع کنم 🌹
مسی ابراهیمی
۱۳۹۹/۱/۱۵
کتاب صبح جادویی گویایی وضعیت و چالش‌های پیش روی همه ما در زمان گذشته، حال و آینده است. گویی نویسنده شما هستید و با آزمون و خطا به تجربه برای توسعه فردی رسیده اید. از ویژگی‌های بی‌نظیر آن بیان ساده و صمیمی نویسنده است. کتاب فوق العاده است. موفق باشید.
آرزو
۱۴۰۲/۲/۱۳
کتاب بسیار مفیدی هست، بهترین قدم برای شروع یک روز خوب سحرخیزی هست البته با برنامه.
نویسنده بسیار روان داستانش تعریف میکنه و البته که ترجمه بسیار سلیس و خوبه.
برای افرادی که مایل هستن روتین روزانه مثبتی داشته باشند این کتاب پیشنهاد میشه
. .
۱۳۹۹/۱/۱۳
از روز پنجشنبه خلاصه‌ی کتاب صبح جادویی رو مطالعه کردم و از جمعه هرروز صبح ساعت شیش و نیم بیدار شدم و به اون سبک زندگی‌ای که همیشه دلم میخواست نزدیک شدم. به کسایی که میخوان سبک زندگیشونو عوض کنن توصیه میکنم
مشاهده همه نظرات 149

راهنمای مطالعه کتاب صبح جادویی

برای دریافت کتاب صبح جادویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.