معرفی و دانلود کتاب خاطرات بد، معدن طلا هستند

عکس جلد کتاب خاطرات بد، معدن طلا هستند
قیمت:
۳۵۰۰۰ 17500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خاطرات بد، معدن طلا هستند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خاطرات بد، معدن طلا هستند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خاطرات بد، معدن طلا هستند

در کتاب خاطرات بد، معدن طلا هستند نوشته‌ی علی حسینی می‌آموزید که چگونه با استفاده از تکنیک EFT، احساسات تلخ و باورهای منفی‌تان را تغییر دهید.

در کتاب خاطرات بد معدن طلا هستند با پشت صحنه موفقیت و شکست آشنا می‌شوید. خواهید دید که اغلب شما برای شکست برنامه‌ریزی کرده‌اید و به همین دلیل دیدن فیلم راز و تجسم موفقیت هیچ کاربردی برای شما ندارد. با تعریف جدیدی برای مسئولیت‌پذیری آشنا می‌شوید و کشف می‌کنید که افراد بزرگ و موفق دنیا چگونه آن را به کار می‌گیرند.

کتاب‌های موفقیت خطرناک هستند! یکی از عبارت‌هایی که در فصل اول خواهید خواند، این است که مثبت‌اندیشی سم است! با فکر مثبت نمی‌شود مشکلات را از بین برد. همچنین درباره قانون جذب می‌خوانید و با تعریف جدیدی از آن مواجه خواهید شد. متوجه می‌شوید که قانون جذب به این معنی نیست که به هر آنچه فکر کنید می‌رسید! بلکه مهم‌ترین قسمت در پشت صحنه اتفاق می‌افتد که به آن‌ها ارتعاشات ناخودآگاه می‌گویند.

وضعیت موجود بد نیست، افتضاح است! یکی از گفته‌های افراد فوق موفق این است که همه چیز به خودتان بستگی دارد و شرایط اطرافتان اصلا اهمیتی ندارد. اما آیا به شما می‌گویند که چگونه به این دیدگاه دست یافته‌اند؟ در این اثر شما هم یاد می‌گیرید چطور از پس هرگونه شرایط سخت بربیایید.

اگر می‌خواهید با قناعت زندگی کنید انتخاب خودتان است اما در این کتاب متوجه خواهید شد کائنات و خداوند اصلا همچین چیزی را برای شما نمی‌خواهند. بهترین حالت شما این است که ثروتمند شوید و باید پولی بیشتر از نیاز خود در اختیار داشته باشید. نیاز به اجرای روش‌های غیراخلاقی نمی‌باشد. برای پولدار شدن با اجرای قوانین خاص می‌توان به نتیجه دلخواه رسید. اگر شما هم از عبارت‌هایی مثل: پول چرک کف دست است و... استفاده می‌کنید، بعید است به پول زیادی دست پیدا کنید.

وجه تمایز این کتاب با کتاب‌های مشابه تحول فردی استفاده هم‌زمان از دو تکنیک EFT و کوچینگ و نیز استفاده از ناخودآگاه هست. یکی از بخش‌های کلیدی در کوچینگ یا مربی‌گری پرسیدن سؤالات قدرتمند است که فرد را به فکر کردن وادارد و در خلال هر فصل با سؤالات ارزشمند بسیاری روبرو می‌شوید که گاهی یکی از آن‌ها می‌تواند تمام چیزی را که دنبالش هستید به شما بدهد. همچنین با تکنیک فوق‌العاده قدرتمند به نام ای‌اف‌تی (EFT) آشنا خواهید.

ای‌اف‌تی (EFT) ترکیب روانکاوی و طب سوزنی است. در ای‌اف‌تی هر مشکلی نوعی احساس حل نشده است که باعث اختلال در سیستم انرژی می‌شود. با سرانگشتان ضربه‌هایی روی نقاط خاصی می‌زنید و جملاتی را می‌گویید. این ضربه‌ها مسیر انرژی را تحریک می‌کنند و آن اختلال برای همیشه از بین می‌رود.

در بخشی از کتاب خاطرات بد، معدن طلا هستند می‌خوانیم:

آرزوی داشتن یک زندگی بی‌عیب، از کودکی در ذهن ما شکل گرفته است. تا زمانی که دیپلم بگیریم بیشتر انرژی خود را برای یادگیری خواندن و نوشتن صرف می‌کنیم. بعد از آن، همه توصیه می‌کنند که برای موفقیت باید دانشگاه برویم و بدون دانشگاه رفتن موفق شدن تقریباً غیرممکن است. کاری ندارم که وقتی زندگی موفق‌ترین افراد جهان را مطالعه می‌کنیم، می‌بینیم که یا از دانشگاه اخراج شده‌اند یا نیمه‌کاره آن را رها کرده‌اند! بعد از دانشگاه هم انتظار داریم به سرعت جذب بازار کار شویم و زندگی راحتی را بگذرانیم. پسرهای کشور ما اگر سربازی بروند، مرد می‌شوند و می‌توانند زندگی مشترک تشکیل دهند و برای دخترهایمان اگر خواستگار خوب بیاید دیگر می‌روند سر زندگی‌شان. کسی هم نیست به ما بگوید آن زندگی چگونه خواهد بود؟

از کودکی تصویری برای ما ساخته‌اند که زندگیِ راحت، یک زندگی بدون مشکل است.

ما هم برای اینکه به این زندگی راحت برسیم، طبق معیارهای عرف، نقشمان را بازی می‌کنیم؛ بدون آنکه از عواقب این بازی خبر داشته باشیم. حسرت زندگی‌های همدیگر را می‌خوریم و با خود فکر می‌کنیم: «اگر این مشکلات را نداشتم و جای فلانی بودم قطعاً بلد بودم چگونه از آن امکانات استفاده کنم» غافل از اینکه فلانی هم همین حرف را دربارۀ دیگری می‌زند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
این کتاب برای چه کسانی نوشته شده است؟
چرا این کتاب را نوشتم؟
تجدید‌نظرهای چاپ دوم
در این کتاب چه می‌خوانید؟
استخراج طلا
فصل اول: خاطرات بد، ترمزهای موفقیت را می‌سازند
داستانی از ذِن
قلوه‌سنگ‌ها را زمین بگذارید
پایتان را روی مین نگذارید
نمونه‌هایی از گذشته‌های حل‌نشده:
گذشته‌ها نگذشته
حتماً باید با گذشتۀ خودم روبه‌رو شوم؟
چرا به گذشته برگردم؟
من مقصر نیستم!
شفای زندگی
چگونه خاطرات بد، معدنی از طلا هستند
تأثیر خاطرات روی ساخت باورها
فصل دوم: ناخودآگاه
یک تعریف مختصر
بادیگارد طبیعی
فراموشی خاطرات
رایانۀ همراه
کاپیتانی با کفش‌های نو
سارا دشمن خودش می‌شود
نفوذ به بادیگارد
فصل سوم: ای‌اف‌تی
تعریف‌ها
ای‌اف‌تی متولد می‌شود
شیوۀ اثربخشی ای‌اف‌تی
چقدر طول می‌کشد مشکل برطرف شود
استاندارد طلایی
بخش مقدماتی
ضربه‌های اصلی؛ نقاط هشت‌گانهٔ
عکس ضربه‌های اصلی
چند پرسش و پاسخ کوتاه
بخش پیشرفته؛ ریشه‌یابی
چند مثال از مشکلاتی که نیاز به ریشه‌یابی دارند
چه زمانی باید ریشه‌یابی کنیم؟
گام اول، رسیدن به لحظهٔ مشخص
یک نمونۀ واقعی
مثال اعتمادبه‌نفس
گام دوم، جنبه‌ها
گام سوم، آزمایش‌کردن
ترفندهای ای‌اف‌تی؛ تجسم خاطره
ترفندهای ای‌اف‌تی؛ هزاران خاطره دارم
ترفندهای ای‌اف‌تی؛ تداعی
ترفندهای ای‌اف‌تی؛ مشکل برمی‌گردد
ترفندهای ای‌اف‌تی؛ جمله‌سازی
ترفندهای ای‌اف‌تی؛ بهبود دیگران
ترفندهای ای‌اف‌تی؛ لیست احساسات
ترفندهای ای‌اف‌تی؛ پرسش‌های ریشه‌یابی
فصل چهارم: دیگر کاربردهای ای‌اف‌تی
اعتمادبه‌نفس
عزت‌نفس
روابط عاطفی
تغییر نگرش
انضباط شخصی
چاقی و لاغری
بهبود عملکرد
رانندگی مهسا
بهبود عملکرد در رشتۀ ورزشی المپیکی
رشد مالی و کسب ثروت
درمان بیماری‌ها
فوبیا
فروش و بازاریابی
فصل پنجم: نمونه‌ای از یک جلسهٔ خصوصی
خاطره‌ای از پنج‌سالگی نیلوفر
مستندات ای‌اف‌تی
سخن آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خاطرات بد، معدن طلا هستند
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-600-274-356-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۵۰۰۰ 17500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خاطرات بد، معدن طلا هستند

علی حسینی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
با سلام و احترام
بنده نویسندهٔ کتاب هستم و لازم دیدم در قسمت نظرات توضیحی را بنویسم. دوستان گرامی توجه کنید که چاپ اول این کتاب با چاپ‌های بعدی متفاوت است. در چاپ اول، چند فصل قوانین موفقیت را بیان کردم و در فصل آخر ای‌اف‌تی را توضیح دادم. اما متوجه شدم که یک فصل برای ای‌اف‌تی کم است و دوستانی که
کتاب را مطالعه کرده بودند تقاضای مطالب بیشتر با مثال‌های واقعی داشتند. برای همین کتاب مورد بازبینی قرار گرفت و تمام متن آن در چاپ دوم تغییر پیدا کرده است. در تمام کتاب فقط درباره ای‌اف‌تی و برطرف کردن خاطرات بد صحبت شده است. تمام مثال‌ها واقعی و کل کتاب نتیجه تجربه ۸ ساله بنده در زمینه آموزش‌ای اف تی است. از شما تقاضا دارم که لطفا به این نظر رای بدهید تا در صدر قرار بگیرد و تمام دوستان دیگر هم این نظر را ببینند.
اکرم فتحیان
۱۳۹۸/۱۲/۲۵
این کتاب، یکی از کتابایی هست که همه چیز رو باهم داره. میشه گفت چکیده‌ای از همه‌ی کتابهای موفقیت و روانشناسی هست که اینجا جمع شده. شبیه یه ظرف با میوه‌های متنوع از هر فصل. و یکی از نکات قابل توجهش هم اینه که نویسنده گاهی به صورت ظریف از زبان طنز برای بهتر رسوندن مطلب استفاده کرده. فقط‌ای کاش برای بخش‌ای اف تی، مثال‌های بیشتری بیان میشد، هم برای ارتباط، هم بیماری جسمی و هم بهبود بخشیدن عملکرد مثبت
حسین بدیحی
۱۳۹۸/۱۱/۲
اصلا نپسندیدم بیشتر به حاشیه پرداخته شده و نویسنده بیشتر اداشود میره و تبلیغ سایت خودشا کرده این کتاب چون تبلیغی ه باید رایگان باشه نه این قد گرون
برای نتیجه بهتر به سایت فروغمندبرید و از کتاب رایگان‌ای اف تی گری کریت استفاده کنید
فراموش کردم بگم کتاب خانم سخاوتی را در همین کتابراه بخونید تا به بی‌کیفیتی این کتاب پی ببریم
ali mousavi
۱۳۹۸/۱۲/۲۶
سپاس فراوان از اقای حسینی عزیز استاد بزرگ کتاب جامع و کامل هست و همه چیز در یک کتاب گرد هم اومده زندگی اینده من که کاملا میل به سمت موفیت پیدا کرده و این فقط به خاطر فهمیدن اسرار با در نظر گرفتن واقعیت است بینظیره این کتاب مطمعنا این کتاب جاودان خواهد شد
abolfazl peyghan
۱۳۹۸/۱۲/۲۷
به همه کسانی که دنبال یک کتاب جامع درباره خودشناسی و بهره وری میگردند بهترین گزینه هست یک کتاب کاملا بومی که واقعا از همه جملات نوشته شده‌اش درس گرفتم. به همه پیشنهاد میکنم این کتاب را بخوانند.
Samira Zamani
۱۳۹۹/۱/۲۹
کتاب فوق‌العاده ایه، به نطر من حتماً لازم نیست بدونی مکانیسم اثر گذاری‌ای اف تی چجوریه تا ازش جواب بگیری، همین که انجام بدی کار خودشو میکنه، البته به شرط اینکه مداومت داشته‌ باشی
yas amin
۱۳۹۸/۸/۲۱
من‌ای اف تی رو امتحان کردم خدایی خیلی جواب میده و واقعا مفیده. و پیشنهاد میکنم اونایی که ذهنیت منفی زیادی دارن دقیق بخونن و انجام بدن تا بفهمن چقد اثر داره
Erfan Naeimi
۱۳۹۸/۸/۱۷
من واقعا از نویسنده عزیز بابت لطف بزرگش تشکر میکنم
علی اصغر عبدالملکی
۱۴۰۰/۶/۱۴
بسیار عالی و کاربردی...
از نویسنده بسیار سپاسگزارم که این مطالب و تکنیک‌های مفید را در اختیار ما گذاشتند...
ابوسعید مالکی
۱۳۹۹/۴/۲۱
بسیار عالی
درود بر نویسنده
و همچنین کتابراه که فرهنگ کتاب خواندن رو ترویج میده
راضیه رضایی
۱۳۹۹/۱/۷
به نظر من خوب بود ولی میتونین با جزئیات بیشتری توضیح بده.
محمد جواد هاشمی
۱۳۹۸/۸/۲۰
واقعا کتاب فوق‌العاده در زمینه موفقیت بود. پیشنهاد میکنم همه بخوانند این کتاب رو
م نظری
۱۴۰۲/۷/۷
خوب بود من با اینکه اشنا بودم‌ای اف تی اما نکات جالبی تو کتاب دیدم
aty anaraki
۱۳۹۹/۵/۷
سلام ممنون از اقای حسینی عزیز لذت فراوان بردم!!!
فرانک معیری
۱۴۰۱/۱/۸
کمک کننده وتغییردهنده بنیادین نگرش به چالش‌های زندگی
مشاهده همه نظرات 19

راهنمای مطالعه کتاب خاطرات بد، معدن طلا هستند

برای دریافت کتاب خاطرات بد، معدن طلا هستند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.