معرفی و دانلود کتاب خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر

عکس جلد کتاب خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر
قیمت:
۶۷۵۰۰ 40500 تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر

کتاب خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر اثر مایک بایر، از عناوین پرفروش سال ۲۰۱۹ نیویورک‌تایمز، به شما نشان می‌دهد، چگونه استعدادهای نهانی خود را به بالاترین سطح ممکن برسانید و در تأثیرگذارترین راه ممکن، بهترین انسانی که می‌توانید باشید را کشف کنید. همه‌چیز برای رسیدن به «خودِ برتر» از خود شما آغاز می‌شود و به خود شما ختم می‌شود.

از خودتان سوال کنید... آیا به راستی همان کسی هستید که دلتان می‌خواهد؟ آیا این زندگی همان زندگی باب طبع شماست؟ آیا هر روز خود را مطابق با خود برترتان سپری می‌کنید؟ چه چیزی را همین امروز می‌توانید تغییر دهید؟

چگونه به این سوالات جواب خواهید داد؟ به زندگی روزمره‌تان فکر کنید. آیا در حال ارتقای زندگی‌تان هستید یا فقط از روی عادت آن را می‌گذرانید؟ آیا روزهایتان سرشار از کار، ارتباط و فعالیت‌هایی همسو با حقیقت درونتان هستند، یا احساس می‌کنید روی تردمیلی از مسئولیت‌های اجباری گیر افتاده اید؟

اگر خواستار زندگی بهتری هستید، همین حالا زمانش فرا رسیده است؛ آرزوی خود را به واقعیت تبدیل کنید. ابزار این کار در دستان شماست تا بتوانید زندگی رضایت‌بخشی را در بالاترین سطح برای خود بیافرینید.

کتاب خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر (Best self: be you only better) از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۹، راه را نشان‌تان خواهد داد.

مایک بایر (Mike Bayer) یک استاد حرفه‌ای و واقعی است و «خودِ برتر» کتاب مقدس اوست؛ او یک راهنمای باشعور و اهلِ عمل است که به شما نشان می‌دهد چگونه از جایی که اکنون هستید به جایی برسید که می‌خواهید باشید، آن هم در تمام زمینه‌های زندگی‌تان؛ شخصی، خانوادگی، کاری، معنوی یا در همۀ‌ زمینه‌های فوق. نمی‌توان گفت که مایک دستی در هر چیزی دارد، بلکه فقط فرمانروای تمام جنبه‌های زندگی‌تان را به شما نشان می‌دهد و آن شخص کسی نیست جز خود شما.

مایک واسطه‌ای بی‌نظیر در تغییر زندگی افراد است‌. او همان کسی است که دنبالش بوده‌اید: باهوش، متفکر، صادق، با اخلاص، صریح و متعهد. او در کتاب «خودِ برتر» تمام حرف‌هایش را بازگو می‌کند. این کتاب جزو آن دسته کتاب‌هایی است که هنگام اتمامش شما را در حالی ترک می‌کند که بهتر از قبل شده‌اید. در خلال صفحات کتاب، مایک راهنمای زندگی شما خواهد بود و در طول این سفر شما را با سؤالاتی تأمل‌برانگیز و تحریک کننده که هرگز با آن‌ها مواجه نشده‌اید هدایت می‌کند. بایر انسان‌ها را دقیقاً همان‌جایی که قرار دارند ملاقات می‌کند، بدون کوچک‌ترین قضاوت و با مهربانی و آرامش آن‌ها را به‌سمت خودِ واقعی‌شان راهنمایی می‌کند. در طول خواندن این کتاب و بررسی تمام جنبه‌های زندگی‌تان در مسیر بهتر شدنِ خود، این مهربانی را کاملاً حس خواهید کرد.

همان‌طور که اغلب اوقات می‌گوییم، نمی‌توانید چیزی را که به آن واقف نیستید تغییر دهید. اکنون زمان آن فرارسیده که صداقت را آغاز کنید. شاید فکر کنید تغییر واقعی برایتان غیرممکن است یا اینکه آسیب‌های وارد شده به روابط‌تان جبران ناپذیرند یا زندگی‌تان نابود شده یا از رؤیاهای‌تان بیش از حد فاصله گرفته‌اید. این کتاب به شما می‌گوید که هیچ‌کدام از این‌ها حقیقت ندارد، البته اگر مشتاق باشید که این کار را انجام دهید و قبول کنید که می‌شود کاری انجام داد. قطعاً باید ابزار مورد نیاز را هم در دست داشته باشید؛ عقیده‌ای که بتوان تغییر داد، اشتیاقی که بتوان این کار را انجام داد و همچنین کتاب خودِ برتر اثر مایک بایر. گذشته تمام شده و آینده هنوز فرا نرسیده است. زمان اصلی، اکنون است و راهنمای شما، کتاب خودِ برتر.

در بخشی از کتاب خود برتر می‌خوانیم:

همۀ ما هنرمند هستیم. ازنظر من، هنرمند کسی است که خودِ واقعی‌اش را به نمایش می‌گذارد. همگی ما دارای این توانایی هستیم که کار زیبایی انجام دهیم؛ کاری که دیگران از آن بهره می‌برند و منحصر به فرد است. من درمورد هنری که نیاز به قلم و بوم نقاشی دارد صحبت نمی‌کنم، بلکه معتقدم به تعداد انسان‌های روی زمین شکل‌های منحصر‌ به فردی از هنر وجود دارد.

من کاملاً اتفاقی هنر خودم را کشف کردم و فکر می‌کنم اکثر انسان‌ها هم همین‌گونه اتفاقی هنرشان را کشف کرده‌اند. سفر زندگی من همیشه پر از پیچ‌و‌تاب، پستی و‌ بلندی و حتی لحظه‌هایی از سکون بوده است و ازطریق همان تجربیات است که توانسته‌ام با خود و دیگران ارتباط برقرار کنم. ازطریق آن ارتباطات توانستم هنرم را کشف کنم. هنر من کمک کردن به دیگران است تا از قید‌ و بند رها شده و به بهترین بُعد خود تبدیل شوند. شاید بتوان اینگونه گفت که هنر من کمک کردن به شماست تا هنر خودتان را کشف کنید و همین معنای زندگی‌ای است که هم‌اکنون در آن قرار دارید؛ یعنی به کارگیری بهترین شکل از خودِ برترتان در زندگی.

تمام کسانی که با آن‌ها کار کرده‌ام می‌توانند به شما بگویند که وقتی از آن‌ها می‌پرسم هنر شما چیست با تعجب به من نگاه می‌کنند. در واقع منظور من از این سؤال این است که آن‌ها چگونه خودِ واقعی‌شان را در زندگی روزمره نشان می‌دهند. از شغل و حرفه‌شان گرفته تا ارتباط با خانواده و سرگرمی و چیزهای دیگر.

به عنوان‌ مثال، درمانگری که در مرکز بازپروری من کار می‌کند هنر منحصر‌ به فردش را هر روز ازطریق کار‌کردن با مراجعه کنندگان نشان‌ می‌دهد، چون بزرگ‌ترین هدفش این است به آن‌ها کمک کند تا از تله‌ای که در آن افتاده‌اند رها شوند. پرسنلی که در قسمت بازپروری زندگی کار می‌کنند هنرشان این است که به مراجعه کنندگان کمک کنند تا مراقبت و عشق‌ورزی را حس کنند. زنی که قبل از همه به مرکز می‌رسد تا اتاق‌ها را تمیز کند هنرش ایجاد فضایی تمیز و مرتب است. مدیر منابع انسانی هنرش این است که تمام تمرکزش را روی برقراری آرامش بگذارد. بودن بین گروهی که هنر منحصر‌ به فرد خودشان را هر روز با هدف مشترکی بروز می‌دهند قابل‌ستایش است. هدف مشترک این گروه باعث می‌شود الهام و انگیزه بگیرند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
پیشگفتار
فصل اول: کشف خودِ برتر
فصل دوم: شناخت ضد خودِ برتر
فصل سوم: سفر منحصر‌به‌فرد شما، اصول خودِ برتر برای تغییر
فصل چهارم: شناسایی موانع سر راه شما
فصل پنجم: حوزۀ زندگی اجتماعی شما
فصل ششم: حوزۀ زندگی شخصی شما
فصل هفتم: حوزۀ سلامتی شما
فصل هشتم: حوزۀ تحصیلات شما
فصل نهم: حوزۀ روابط شما
فصل دهم: حوزۀ شغل شما
فصل یازدهم: حوزۀ پیشرفت زندگی معنوی شما
فصل دوازدهم: جمع‌آوری بهترین تیم شما
فصل سیزدهم: هفت قدم برای دستیابی به اهداف خودِ برتر شما
سخن آخر
درمورد نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر
نویسنده
مترجمالهه علوی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات368
زبانفارسی
شابک978-600-461-321-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۷۵۰۰ 40500 ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر

shahriyar Sadeghi
۱۴۰۰/۱/۱
من‌ کتاب‌های انگیزه شی زیادی درارتباط با ذهن خلاق، انرژی، نشاط، دوری از انرژی‌های منفی، ارتباط با درون خویش، ساختار وکارکرد ضمیر خودآگاه وناخوداگاه وارتباط بین آندو، روش‌های تقویت حافظۀ ویادگیری، و..... بسیاری از کتاب‌های روانشناسی وجامعه شناسی ومردم شناسی وخود شناسی وخود شناسی خوانده‌ام، وقدر فهم‌ ودرک خویش بهره مند هم‌ شده‌ بودم، ولیکن با خواندن این کتاب یک نیروی شگرف وانرژی خارق العاده‌ای در وجود من‌ پدیدار گشت، برای تغییر نحوه زندگی واصلاح رفتارهای غلط وآشنایی با خودبرترمان، ورسیدن ب آرامش روحی وارامش، در زندگی، این کتاب برای عزیزانی ک قصد تغییر در قسمت‌هایی از زندگی شأن را دارند واحساس می‌کنن زنگهای هشدار در زندگی ب صدا درآمده، شدیدا توصیه می‌شود، چرا که این کتاب علی رغم مبلغ ناچیزی دارد خودش یک گنج پنهان است‌، از روی قیمت کتاب درمورد کتاب قضاوت‌ نکنید لزوما هرکتابی ک قیمتی ‌گزاف دارد کتاب خوبی نیست همان‌طور که هر کتابی که قیمت آن، نازل است دلیل بر بی محتوایی مطالب‌ کتاب نیست، توصیه می‌کنم حداقل مطالب‌ نمونۀ کتاب را مرور کنند بدرستی سخن‌ من‌ پی خواهید برد، از دست‌ اندر کاران مجموعه‌ کتاب راه هم نهایت تشکر را می‌کنم بابت در دسترس‌ قرار دادن کتاب‌هایی ازایندست، برای کاربران، وعلاقه مندان ب مطالعۀ کتاب‌های خودشناسی و روان شناسی، بوجود آوردن با این مبالغ اندک، چ اگر قیمت این کتاب‌ را 500هزار ت هم میزدین باز برای من‌ ارزشمند بود، وچنین کتابی را باعشق میخریدم، این بهای اندک ک بماند، باسپاس وتبریک سال‌ نو ب همه‌ عزیزان ودوستان أهل مطالعۀ‌ی کتب، از هر رشته وهر موضوعی، ک علاقه مند به مطالعۀ هستن، ارادتمندsadrghi1//1/1400🌷💐🌷💐
سعیدرضا کیانی
۱۳۹۹/۱/۲۰
در مقطعی از زمان که ناهنجاری‌های بسیاری از هر سو گریبان ما را می‌گیرد و ما را همچون تخته پاره‌ای بر امواج خروشان دریای پر تلاطم زندگی به این سو و آن سو می‌برد اندیشیدن به اینکه در مسیری مشخص و هموار در حرکت باشیم تا در انتهای آن به هرچه که دوست داریم دست پیدا کنیم دشوار است اما زمانی که در تاریکی و وجودمان کمی نور بتابانیم اطرافمان را ببینیم تازه متوجه می‌شویم که هیچ چیز غیر ممکن نیست، ما انسانیم و اشرف مخلوقات، همان موجودی که خداوند از آفرینشش به خود آفرین گفت و به ما اطمینان داد که همچون خودش به ما قدرت آفرینندگی بخشیده. پس هر چیزی که برای رسیدن به اهداف و رسالتمان نیاز داشتیم در اختیارمان قرار داددوستان نازنین من بیایید با این کتاب شروع کنیم تا یاد بگیریم چطور باید به خودشناسی و در نهایت هر آنچه که برایمان بهترین است دست پیدا کنیمخداوند یارو یاورتان باد
محمدفلاح یخدانی
۱۳۹۹/۱/۱۰
سلام و درود. متشکرم از کتاب و هدیه نوروزی، من معتقدم تا بهای یک فایل پرداخت نشود اثری در زندگی ما نخواهد گذاشت. بهای این فایل رایگان که بسیار متشکریم از این ایده زیبا که امیدوارم ادامه داشته باشه، این هست که دعا برای نویسنده کتاب و عزیزان مجموعه کتاب راه رو داشته باشیم. با دعا کردن انرژی و بهای این کتاب برای نویسنده و عزیزان مجموعه کتاب راه ارسال میشه و طبق قانون سوم نیوتون، هر عملی، واکنش دارد، پس اون انرژی بصورت تفکر زیبا، روزی و آرامش و... به زندگی ما باز میگرده. امیدوارم این درس بزرگ قانون پرداخت بها رو انجام بدیم همیشه. باز هم متشکرم از شما عزیزان مجموعه کتاب راه که به نظر بنده یک تیم حرفه‌ای باکیفیت هستین، امیدوارم روزی بی‌حساب خداوند و حمایت مهربانانه و قدرتمندش همراه همیشگی شما باشه.
Javad M
۱۳۹۹/۱/۱۳
با سلام. کتاب خود برتر، با اینکه از لحاظ فرهنگی با ما فرق داره ولی بسیار کار آمد و قابل استفاده هستش و خودمم از خیلی از قسمت هاش استفاده کرده و آقای مایک بایر خیلی خوب خودش رو به مخاطباش نزدیک می‌کنه ولیکن اون چیزی که واسم جالب تر هستش اینکه که به جرات میشه گفت تموم مسائلش که باعث پیشرفت میشه در به اسلام صورت عمیق تری بیان شده و حتی نه زمانی که برامون مشکلی پیش بیاد بلکه واسه قبل از این مشکلات. نتیجه‌ای که میشه گرفت اینه که اگه ما واقعا موارد بیان شده اسلامی رو به خوبی انجام بدیم و از کتاب‌هایی مثل این هم کمک بگیریم واقعا پیشرفت خواهیم کرد. با تشکر
آریا جمشیدی
۱۳۹۸/۵/۱۵
کتابی که از خواننده میخواد تا جنبه‌هایی از زندگیشو که باعث ناراحتی، نرسیدن به اهداف و بهترین نشدن تغییر بده‌. اول از همه میگه که مدرکی نداره و صرفا اندوخته توی ۱۷ سال بعنوان مربی زندگی رو ارایه میده. ایده‌هایی که تو زندگی خودش اثر داشته. آیا این ایده‌ها جدیدن؟ نه ولی به‌ی حالت تاثیرگذارن
اسماعیل نوروزی بهجت
۱۳۹۹/۱/۱۸
سلام. من اولین کتابی بود که همراه باکتاب تک تک دستورات آن را اجرا کردم. و با جرات می‌توانم بگویم موثرترین کتابی بود که تا حالا خوانده بودم. زندگی من، افکار و رفتار من را تحث تاثیر قرار داد که این‌ها همه منجر به رضایت مندی من از خودم و زندگیم شد. از نرم افزار کتاب راه ممنونم که این کتاب فوق العاده و را در اختیار کاربران می‌گذارد. یک توصیه برای همه دوستداران تغییر و پیشرفت:به نظر من این کتاب بهترین راهنمای شما در طول زندگی خواهد. با واقعیت همرنگ است چون عین واقعیت است. باتشکر
الی ...
۱۴۰۰/۹/۲
این کتاب کمک میکنه از خودتون هر لحظه بپرسید افکار و احساس و رفتارتون بر چه مبناییه خود برترتون ویا ضد خود برتر اویل کتاب که شخصیت سازی برای این دو شخصیته، شاید به نظر عده‌ای خیلی جالب نباشه به نظرم میتونید اون قسمت رو انجام ندید البته ما با وجدان همون پیامبر درونی و نفس اماره شاید این دو را زودترمیشناختیم در کل من از خواندن این کتاب لذت بردم. سپاس ازتمام افراد دست اندر کار و اپلیکیشن خوب کتابراه.
Golnaz Akbari
۱۳۹۸/۹/۱۴
سلام واقعا کتاب‌هایی از این دست بسیار توی زندگی‌ما ادمها تاثیر گذارن البته برای افرادی که میخوان واقعا نقاط مثبت شخصیتی شون رو تقویت کنند و همچنین برای خودشون ارزش بیشتری قائل بشن من که دو بار این کتاب رو خوندم و دوبار هم تمرین هاشو انجام دادم به همه‌ی افرادی که به دنبال تغییرر درونی هستند شدیدا توصیخ میکنم.
سپاس
محمد شکاری
۱۳۹۹/۶/۸
بیشتر تجربه‌های یک شخص هست ضمن اینکه در خلاصه‌ای که نوشته شده به نظر کتاب راجع به شخصیت مایک هستش تا تجربیاتی مفید مایک، ستایش مایک به عنوان یک لیدر به نظرم خلاصه کتاب باید جذابتر نوشته بشه و اگر هم کل کتاب همینه بهتر بجای نشر اینگونه کتابها زندگینامه افراد موفق داخل کشور خودمون که موفق تر و قوی تر از ایشون هستند در اینجا قرار بگیره
Mehdi sa
۱۳۹۹/۲/۲۶
این کتاب را باید بادقت خواند وتمریناتش را اگه موقعیت انجامش رو ندارید حداقل تجسم کنید یاشاید هم اتفاقهایی که برای شخصیتهای داخل کتاب افتاده قطعا برای شما هم افتاده من که خیلی بهره بردم وباعث شده باخیلی از قدرتهای درونی وبرونی خودم مقابله کنم وخلاصه کنترلم روی رفتارم خیلی بهتر شده
فرشته محبی
۱۳۹۹/۱/۲۱
به شخصه معتقدم وقتی کتابی میخونی داری تجربیات سال‌ها زندگی یک نفر رو یاد میگیری... اگه حس میکنید مشکلی دارید و نمیدونید مشکل از کجاست و مربوط به کدوم بخش زندگی تون میشه. وقتی کتابشو خوندم انگار یک دکتر روانشناس کنارمه تا بهم کمک کنه بفهمم مشکل از کجاست... مفید بود برام
شینا یوسفی
۱۳۹۹/۵/۴
خوندن این کتاب بر همه واجب است واقعا یک آگاهی در این کتاب کشف میشه پس برای لحظه‌ای از همه چی دست نگه دارید و ابتدا این کتاب رو بخونین تا بدونین کجا هستین چه کسی هستین و به کجا میرین
یک مشاوره عالی و کاربردی پر از تمرین و تست‌های خودشناسی در هفت حوزه برتر زندگی
Zeinab Cheldavi
۱۳۹۹/۱/۱۲
سلام خیلی کتاب مفیدی هست اعتماد بنفس آدم رو بالا میبره من خیلی از کتابهای کاغذی خوشم میومد ولی الان این کتابا خیلی بهترن با حجم کم همه جا بامن هستن ممنونم بخاطر برنامه و کتابای خوبی که میزارید فقط اگر توی متاسبتهای خاصی کتاب‌های پرفروش رو خیلی محدود رایگان کنید 🙏
SAEED JEDARI
۱۳۹۸/۱۲/۲۹
سلام، من چند روزه که این نرم افزار رو دانلود کردم
ولی تو این مدت کوتاه خیلی ازشم راضیم
همیشه همراه شما هستش و مجبور نیستین کتاب رو هر جا با خودتون ببرید
در ضمن کتابهایی خوبی رو دانلود کردم و خوندم و تنوع کتابهاش عالیه
مهناز کاشفی
۱۳۹۹/۱/۵
اول از همه از کتابراه تشکر می‌کنم بابت رایگان کردنشه و این کتاب به بقیه کسانی که در جهت خودآگاهی، توسعه و رشد فردی علاقمند هستند معرفی می‌کنم. من این کتاب تا اخر خوندم و به جرات می‌تونم بگم یکی از بهترین کتابها در جهت خودآگاهی هست. ممنون از کتابراه.
مشاهده همه نظرات 113

راهنمای مطالعه کتاب خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر

برای دریافت کتاب خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.