معرفی و دانلود کتاب دقیقا چه بگویید

عکس جلد کتاب دقیقا چه بگویید
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دقیقا چه بگویید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دقیقا چه بگویید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دقیقا چه بگویید

کتاب دقیقا چه بگویید اثر فیل ام. جونز، راهنمایی‌ست کاربردی با مثال‌ها و کلمات کلیدی موثر برای کسانی که می‌خواهند بر روی اطرافیان خود تاثیرگذار بوده و نفوذ بیشتری داشته باشند.

فیل ام. جونز (Phil M Jones) در کتاب دقیقا چه بگویید (Exactly What to Say) به بررسی استفاده بعضی از کلمات پرداخته و با اضافه کردن کلماتی جدید و مثال‌هایی دقیق به شما نشان دهد چگونه آن‌ها را در مکالمات‌تان استفاده کنید.

اگر به کسب‌و‌کارهایی که در آن افراد محصولات و منابع یکسانی دارند دقت کنید می‌بینید که بعضی از فروشندگان تلاش می‌کنند مشتری پیدا کنند اما بقیه همواره به موفقیت می‌رسند. برخلاف تفاوت در رفتار و تلاش‌شان، متوجه خواهید شد که این آدم‌های موفق در یک چیز مشترک هستند: آن‌ها دقیقا می‌دانند چه بگویند، چگونه بگویند و چگونه از کلمات استفاده کنند.

کلمات آورده شده در این کتاب تست شده و ثابت شده‌اند و در هنگامی‌ که به درستی استفاده شوند، نتیجه‌بخش خواهند بود. هر چه شما در فصل‌های مختلف کتاب پیش روید، دید قدرتمندی درباره‌ی اینکه چه چیزی به آدم‌ها انگیزه می‌دهد، پیدا کرده و یاد می‌گیرید چگونه تغییرات ساده‌ای که به طور لحظه‌ای می‌توان اعمال کرد، زندگی‌تان را بسیار ساده‌تر می‌کند. به وسیله این کتاب می‌توانید موفقیت تجاری‌تان را افزایش دهید، هر قانون شرح داده شده به راحتی، قابل انتقال به هر صنعت و هر حیطه‌ای از زندگی است، تا به شما کمک کند که متقاعد کننده‌تر، نافذتر و اثربخش‌تر باشید.

به توصیه نویسنده هنگام خواندن کتاب یک دفتر و قلم همراه خود داشته و وقتی در هر بخش پیش می‌روید، سعی به نوشتن مثال‌هایی برای خودتان کنید. بعد هر چه سریع‌تر آن را امتحان کنید، هر دفعه که انجامش می‌دهید مطمئن‌تر و راحت‌تر می‌شوید. هر چیزی که نویسنده در اختیارتان می‌گذارد شاید به نظر ساده باشد، ولی ساده، ضرورتا به مفهوم آسان نیست.

جملات برگزیده کتاب دقیقا چه بگویید:

- بدترین زمان برای فکر کردن درباره چیزی که می‌خواهید بگویید، لحظه‌ای است که در حال گفتن آن هستید.
- بهترین راه برای غلبه بر ذهنیت "من بهتر می دانم" در بسیاری از آدم‌ها، این است که دانشی که نظریه شخص بر پایه آن شکل گرفته شده است را زیر سوال ببرید.
- یکی از بزرگترین دلایلی که ایده های شما برای شنیده شدن به شکست می‌انجامد این است که دیگران به شما می‌گویند که وقت ندارند آن را بررسی کنند.
- با تحمیل وضعیت منفی، آدم‌ها را وادار می‌کنید تا به وضعیت مثبت برسند یا به شما بگویند که چگونه می‌خواهند به وعده خود عمل کنند و یا آن را جبران کنند.
- وقتی در حال حرف زدن با یک غریبه هستید، مکالمه باید به سادگی پیش برود، به این معنی که معمولا مسیر با مقاومت کمتر را دنبال کنید.

در بخشی از کتاب دقیقا چه بگویید می‌خوانیم:

یک چیزهایی باید قبل از اینکه با عقل جور در بیاید، حس درستی داشته باشند. مطمئنم که شما در مکالمه‌ای قرار گرفته‌اید که در آن تعجب کرده‌اید که چرا شخص مخاطب به توصیه شما گوش نکرده و از خود پرسیده‌اید "نمی‌دانم چرا آن کار را انجام نمی‌دهند. انجام دادنش منطقی است" و عقب‌نشینی کرده‌اید. اگر می‌خواهید در بحث، بر اساس توصیه خودتان مبنی بر منطقی به نظر رسیدن، پیروز باشید، به دنبال دلایل اشتباهی هستید. اشخاص تصمیمات‌شان را اول از همه بر اساس حس خوبی که به آن دارند می‌گیرند. اگر حس خوبی به آن دارید، بقیه آن ساده است.

درک این دو تئوری پیچیده، پایه و اساس این کلمات جادویی است، و همه این‌ها با‌هم جمله سر‌فصل را کنار هم به صورت یک سوال قرار داده است. با معرفی یک سناریو با کلمات، "چه حسی خواهید داشت اگر.. ؟"، به شخص مخاطب، اجازه می‌دهید تا سفری زمانی به آن لحظه داشته و احساساتی که در آن نقطه برانگیخته می‌شود را تصور کند. انتخاب آن لحظاتی که هردوی احساسات منفی و مثبت را بر می‌انگیزد، به شما اجازه می‌دهد که حقیقتی که ارزش تغییر دارد را ایجاد کنید. همچنین این قضیه، دیگران را آماده می‌کند تا ایده‌های شما برای اینکه چگونه برای دستیابی آن‌ها به موفقیت یا دوری از فقدان، کمک کنید را قبول کنند. چیزی که بعد از آن ایجاد می‌کنید، یک سناریوی مربوط به آینده بر اساس شرایط است، یعنی چیزی که خودشان می‌توانند به چشم ببینند.

فهرست مطالب کتاب

کلمات آغازین
فصل اول: مطمئن نیستم که مناسب‌تان باشد، ولی...
فصل دوم: روشن فکر
فصل سوم: چه می‌دانید؟
فصل چهارم: چه احساسی می‌کنید اگر... ؟
فصل پنجم: تصور کنید
فصل ششم: کی زمان خوبی خواهد بود؟
فصل هفتم: حدس می‌زنم شما اینجا نیامده‌اید که...
فصل هشتم: تغییرات ساده
فصل نهم: شما سه گزینه دارید
فصل دهم: دو مدل از آدم‌ها
فصل یازدهم: شرط می‌بندم که شما هم کمی مثل من هستید
فصل دوازدهم: اگر... . . . پس
فصل سیزدهم: نگران نباشید
فصل چهاردهم: بیشتر مردم
فصل پانزدهم: خبرهای خوب
فصل شانزدهم: چه اتفاقی می‌افتد
فصل هفدهم: چه چیزی باعث شد این را بگویید؟
فصل هجدهم: قبل از اینکه تصمیم بگیرید
فصل نوزدهم: اگر من بتوانم.. ، شما انجامش می‌دهید؟
فصل بیستم: کافیه
فصل بیست‌و‌یکم: فقط یک مورد دیگر
فصل بیست‌و‌دوم: یک لطف
فصل بیست و سوم: فقط از روی کنجکاوی
کلام آخر
تقدیر و تشکر
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دقیقا چه بگویید
نویسنده
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات75
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دقیقا چه بگویید

Ati Sam
۱۳۹۹/۱۲/۸
سلام. در ابتدای کتاب هستم. کتابی خلاصه مفید به دور از مثال‌های طولانی کسالت اور هست. صریح و روان بهت میگه از چه فرمول بندی برای صحبت کردن استفاده کنی تا توی معرفی تجارتت ز محصولت، خدماتت یا حتی ایدت موفق باشی. این کتاب کمک میکنه که بتونیم سوار بر بحث هامون باشیم و بتونیم تاثیر گذار باشیم و بقول حرف معروف اخرو بدون هیچ تحکمی ما بزنیم. جمله قشنگی داره که میگه از اینکه کی بازندس دوری کنین. این کتاب کمک میکنه که با ذهن ناخوداگاه اشنا بشیم که چه کلمات جادویی اثر گذار روشن و میتونین با گفتن اون‌ها جواب بله و خیر از فرد بگیریم. یا تاثیر بذاریم نه اینکه گیر شاید‌ها بیفتیم.
My Modir
۱۳۹۹/۴/۲۷
با سلام
بعد از مطالعه کتاب خدمتتون عرض می‌کنم
بیشتر سر فصلهای کتاب توی مکالمات روزمره بیشتر ما هست که دقت بهش نمی‌کنیم و در جای درست ازش استفاده نمی‌کنیم
این کتاب جمع بندی نکات کلیدی و تاثیر گذار در جهت متقاعد سازی در مکالمات ما هست
و یک بار خواندن کتاب خیلی دردی دوا نمیکنه و پیشنهادم اینکه حتما چند بار بخوانید و هم تمرین کنید تا ملکه ذهنتان شود تا بتونید ازش سود ببرید
محمد معتمد
۱۳۹۸/۳/۵
خیلی کتاب فوق العاده ایه. من همون موقع ک میخونم یا امتحانش میکنم تو دنیای واقعی و همون موقع نتیجه مثبت میگیرم یا تو ذهنم تصورش میکنم و نتیجه مثبت میگیرم. یه کتابچه‌ی خیلی خلاصس که خیلی خیلی مفید یه سری درسها و آموزشایی میده که حداقل من یکی احساس میکنم کلی از عمرم قبل از این کتاب تلف شده بود. شرط میبندم شماهم مثل من میشید (😉) وقتی که به اواسط این کتاب برسید...
عارفه نبی زاده
۱۳۹۸/۹/۱۷
خیلی خلاصه ست جوری که درک واقعی عباراتی که ب کار برده خیلی امکان پذیر نیست شاید اگر توضیحات مثال‌های بیشتری داشت برای یک نفر که واقعا بخواد ازشون استفاده کنه موثر واقع میشد شاید هم ترجمه ضعیف باعث اختلال فهم بشه یک مقدار
برای من کلا دو سه تا جمله ش مناسب بنظرم رسید ک استفاده کنم
hasan vafaee
۱۳۹۸/۳/۱۴
نکات قابل توجهی داشت که با تکرار و تمرین میتوان آن‌ها را به عادت درآورد.
توضیحات کتاب دقیقا با متن هماهنگ بوده و من از شرح مکررات خودداری می‌کنم.
با اینکه حجم کمی دارد ولی پر است از نکات و مثال ها.
در پایان از کتاب راه، قدردانی می‌کنم بابت فراهم آوردن این امکان که به سادگی بتوان مطالعه کرد.
Mahsa Gh
۱۳۹۸/۳/۲
ممنون بابت کتاب‌های خییلی خوبتون بخصوص کتابهای رایگانی ک دارین. این کارتون خییلی زیباا و پسندیده هست 👍
Melika ZMVZI
۱۴۰۱/۸/۲۵
به نظرم کتاب فوق‌العاده‌ای هست
برای افرادی که صاحب کسب و کار و بازاریاب هستند فوق العادست و به ما در فروش محصولات یا خدمات و راضی کردن دیگران برای خرید یا دریافت محصولات و خدمات کمک میکنه.
همچنین یکسری تمریناتی هم داده و مثال‌هایی زده شده که میتونه با ما بهتر کمک کنه.
Alexander Argead
۱۳۹۸/۳/۲
این کتاب از سطح خودش خیلی رتبه بالاتری داره و میشه فهمید که همین کتاب کم حجم چطور میتونه زندگی‌های خاصی رو تفاوت ببخشه... عالی بود من لذت بردم و سعی دارم از آموزه هاش در زندگی طبیعی خودم استفاده کنم
یلدا سلطانی
۱۳۹۸/۱۲/۱۲
یکی از کاربردی‌ترین و روان‌ترین کتاب‌ها در زمینه مذاکره و حتی فروش هست. بیشتر کتاب‌هایی که در این زمینه نوشته میشن فقط اصول و تئوری‌هایی رو بیان میکنند که ملموس نیست ولی این کتاب کاملا ساده و روان و عملی راهکار ارائه میده عالی بود
TRn 48d
۱۳۹۸/۳/۳
عالی بود، لطفاً کتاب‌های مفید، به روز، پرتیراژ ونیز دانشگاهی در زمینه‌های مختلف از جمله حقوق، روانشناسی، سیاسی، فرهنگی وتاریخی با تخفیف ویژه نظیر این کتاب ونیز کتاب از نویسنده، مؤلف وناشران ایرانی راهرچه بیشتر در سایت و اپلیکیشن خود قرار دهید.
Hamid reza Sahraei
۱۴۰۱/۲/۹
در کل کتاب خوبیه ولی ترجمه یه مقدار ضعیف بود، استفاده از کلمات جادویی که در این کتاب اومده همه جا جواب نمیده، ولی این نکته را باید در نظر گرفت کتابی را که مطالعه میکنی اگر یه سرفصلش باعث تغییر در زندگیت میشه ارزش خوندن داره
Ehsan Feranki
۱۳۹۸/۸/۲۸
کتاب خوبیه خیلی هم خوبه ولی به در همه نمیخوره
به درد کسایی میخوره که تمام کارشان قانع کردن دیگران است
مثل مشاوران املاک و نتورکرهای عزیز

البته که باید تکرار و تمرین زیادی روی 23 مورد کلی به صورت جزء به جزء که نوشته شده انجام شود
Mohammadali H
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
عالی. کتابه خیلی خفنیه! از دست ندین! البته همه کتابها خفنن! همرو از دست ندین!
البته کِ
کتابراهه اینارو داره رو در اصل از دست ندیم!!!
بمونی برامون پس 😝😝😝
ممنون از کتابراه ❤️❤️
محمدجواد نعمتی
۱۳۹۸/۱۰/۲۸
کتابهایی که در حوزه موفقیت و مدیریت هستند به شرطی مناسبند که نکات و مطالبشون در زندگی اجرا بشه. به نظر من این کتاب یکی از همین موارد هست و میتونه تاثیر زیادی بخصوص روی فروش داشته باشه.
امین اسماعیلی
۱۳۹۸/۵/۱۳
کتاب بسیار کاربردی بود و نیاز داره که حداقل ۵ بار خوند و تمرین رو تا سه ماه انجام داد تا تبدیل بشه به یک عادت خوب در حوزه موفقیت
سپاس بابت این کتاب وقعا لذت بردم
مشاهده همه نظرات 109

راهنمای مطالعه کتاب دقیقا چه بگویید

برای دریافت کتاب دقیقا چه بگویید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.