معرفی و دانلود کتاب مسیر جادویی شهود

عکس جلد کتاب مسیر جادویی شهود
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مسیر جادویی شهود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مسیر جادویی شهود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مسیر جادویی شهود

این نوشته‌ها حاصل تلاش‌های مستمر خانم فلورانس اسکاول شین است. لطفاً آنها را به دست خانم لویز هی برسانید. او کسی است که می‌تواند راه مرا ادامه دهد و پس از مرگم نوشته‌هایم را به چاپ برساند.

و این کتاب همان کتاب تازه کشف شده از فلورانس اسکاول شین است.

فلورانس اسکاول شین در سال 1871 در کامدن، نیوجرسی به دنیا آمده است. او یک معلم مشهور، هنرمند فرهیخته و نویسنده‌ی بسیار معتقد بود که افکار بسیار جالبی داشت. او در طول عمر خود کتابهای فراوانی در زمینه‌ی خودشناسی و مراحل رسیدن به کمال نوشت و سخنرانی‌های بسیاری در رابطه با این مباحث برگزار کرده است. همچنین در کنار او، لوئیزهی نیز از پیشگامان دگرگونی‌های فردی و شخصیّتی می‌باشد.

زندگی مسیر پرپیچ و خمی است که من هر لحظه‌ی شگفت‌زده‌ی حوادث عجیب و غریب آن هستم. اما خداوند به من قدرتی داد که بتوانم تحت عنوان اختیاراتم آنچه را که به عنوان سرنوشت برایم تعیین کرد، با ذهنم انتخاب و با دست‌هایم تغییر دهم. حال هدف من از چاپ این گنجینه‌ی کوچک این است که شما خوانندگان عزیز بتوانید درس‌های زندگی را از آن بیاموزید و نهایت استفاده را از آن ببرید.

فهرست مطالب کتاب

دعا تماس تلفنی شما با خداوند است و ایمان قلبی تماس تلفنی خداوند با شماست
چگونه از نظر مالی تغییر کنیم
مسیر جادویی شهود
چگونه نوع طرز فکر خود را تغییر دهیم
سلامتی و شادکامی
آینده را با اکنون پیوند بزنید
خانه‌ای که ایمان برایمان می‌سازد
اجازه ندهید که آرزوهای قلبی‌تان به بیماری‌های قلبی تبدیل شوند.
هوش بی‌نهایت، بزرگترین جادو
هر آنچه که در دنیاست از آنِ توست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مسیر جادویی شهود
نویسنده
مترجمسمانه فلاح
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات56
زبانفارسی
شابک978-600-6235-55-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مسیر جادویی شهود

سیدعلی علوی
۱۳۹۵/۱۰/۱۹
سلامواقعا بینظیره خوندن این کتاب متحولم کرد من به علت تصادف قطع نخاع شدم اینقدر خوندن این کتاب بهم نیرو داده که مطمعنم خوب میشم من مطمعنم و خبر خوب شدنم رو تو همین سایت بهتون خبر میدم
Nahid_
۱۴۰۲/۶/۹
کتاب خوبی بود، هر چند نظرات منفی هم داره اما من خواستم خودمم بخونم و خودم تصمیم بگیرم خوبه یانه مطالبش کمه میشه زود تمومش کرد اما حقیقتش من به حرفاش فکر میکردم بسیاری از جملاتش رو سعی می‌کردم درکی که خودم ازش دارمو به عنوان یادداشت بنویسم، بسیاری از جملاتشو هایلایت کردم که بعدا بتونم مرور کنم بود و جاهایی که من موافق نبودم باهاش اما در کل کتاب خوبیه، کلا کتاب مثبتیه در مورد ایمان به خدا میگه در مورد باور به خودمون توانایی هامون در مورد اینکه با بدان ماهم بد نباشیم چون همین باعث میشه انرژی و حس بدی بگیریم، البته همیشه ممکن نیس اما بعضی وقتا میشه برای حال خودمون بگذریم! خلاصه با وجود اینکه کتابای خیلی قویتر در این زمینه هست مثل کتاب چهار اثر این نویسنده اما این کتابم ارزش یه بار خوندنو داره بنظرم.
احمد ذوالفقاری
۱۳۹۹/۱۰/۱۱
خوشبین باشیم، اما به واقعیات توجه کنیم. خوشبینی محض در شرایط موجود، امکان پذیر نیست. مثال ساده‌اش اینه که وقتی شما می‌خواهی سفر دل‌انگیزت را شروع کنی در خانه را قفل می‌کنی و بعد می‌روی، پس باید واقع بین باشیم و نقاط ضعف و قوت را در کنار هم ببینیم و برای گسترش خوبی‌ها و نقاط قوت دست به اقدام بزنیم. برخلاف گفته کتاب، ما نمی‌توانیم دشمنان را دوستان خود فرض کنیم و ظلم ظالمان را نسبت به جامعه نادیده بگیریم. جنگ و مبارزه با ظلم و بدی، منفی نگری نیست بلکه لازمه فراگیری خوبی‌ها و برقراری عدالت در جامعه است. پس خوبه در هنگام مطالعه کتابهایی که خوشبینی محض را توصیه می‌کنند، به مسائلی که بیان شد، توجه کنیم. با سپاس.
زهرا زی
۱۳۹۸/۷/۷
زمان مرگ خانم اسکاول شین، لوییز هی 14 سال بیشتر نداشته اونوقت اسکاول گفته بوده این دست نوشته رو بدید لوییز چون اون میتونه کتابو منتشر کنه! اون زمان که لوییز هی اصلا انتشاراتی نداشته. مگر اینکه غیبگویی کرده باشه!!بعدم تو متن، اینطور ترجمه شده که ریه‌ها خیلی برای سلامتی مهمن و.... و اصلا دلیل اینکه به ریه میگن liver اینه که از live به معنی زندگی میاد!! بعد جالبه که liver یعنی کبد! که اینم مشکل ترجمه اس یا.... خود کتاب هم اصلا جالب نبود. ربط چندانی هم به شهود و... نداشت. کتاب چهار اثر خیلی بهتر بود. اصلا توصیه نمیکنم این کتابو.
حسن شاکری
۱۳۹۵/۳/۲۸
به شکلی زیبا بیانگر این نکته هست که تنها قدرت حاکم به جهان هستی وکائنات خداوند رحمان و رحیم است و برای تصمیم گیری و انجام هر کاری بایدفقط به او متصل باشیم و از او یاری بجوییم نه چیز دیگر، چون اگر چنین نباشد ایمانمان ضعیف است و باید در ابتدا به درون خود و پاکسازی درونی بپردازیم و خدای درون خود را بهتر بشناسیم تا در هر لحظه و هر مکان بهترین نتیجه را بدست بیاوریم.
مسعود د
۱۴۰۲/۱۲/۹
با سلام. میشه از این کتاب نکات آموزنده‌ای در بسیاری از مسائل درونی برداشت کرد. اما مسئله‌ای که هست متاسفانه اسکاول 14 سال بیشتر عمر نداشت. و ظاهرا این کناب نمیتواند تجربه یک فرد 14 ساله باشد.. هر چند با تکمیل کناب توسط نویسنده دیگری (لوییز) مطالب دیگه‌ای هم اضافه شده است اما ظاهرا تعداد زیادی نویسنده در نوشتن کتاب سهیم بوده و با وحود تاثیر مثبت کتاب اما پراکندگی مطلب هم به چشم میخوره. در کل خوبه
مهدیا شعبانی
۱۳۹۹/۶/۶
سلام
کتاب ۴ اثر رو بنده تاثیر گذاشت و اما این کتاب خیلی از تفکرات غلط مارو میتونه اصلاح کنه و دیدگاه مارو نصبت به زندگی تغییر بده طری که تاثیرش رو در کلام و طرز حرف زدنمون و رفتارمون خواهیم دید مطالعه این کتاب رو توصیه میکنم و کتاب رو یکبار نخونید حداقل هفته‌ای یکبار مرور کنید و ضمیر ناخودآگاهتون رو عادت بدید به خوندن جملات مثبت
یا علی مدد
صدیقه ساغر
۱۳۹۸/۵/۶
کتاب خوبی بود برای اینکه به ما یادآوری می‌کنه از هر چیزی غیر از خدا انتظار نداشته باشیم و یاد می‌گیریم که اعتقاد و یقین راسخ به خداوند داشته باشیم و تنها اوست که میتواند بهترینها را برایمان رقم بزند.
من پیشنهاد میکنم اول این کتاب را مطالعه کنید و بعد کتاب ۴ اثر اسکاول شین.
که در کتاب ۴ اثر مطالب تکمیلی بیشتری مطرح شده. در واقع کتاب مسیر جادویی شهود پیش زمینه خوبی برای کتاب ۴ اثر می‌تونه باشه.
یاسمن داوری
۱۳۹۹/۱/۲۷
نسبت به کتاب چهار اثر خانم اسکاول شین، این کتاب واقعا افتضاح بود، چ از نظر محتوا و چ ترجمه. مطالب خیلی پراکنده و با بی‌میلی بیان شده. من کتاب ۴اثر را بیش ازده بار خوانده‌ام ولی این کتاب ذره‌ای از جاذبه‌ی کتاب ۴اثر را ندارد. در ضمن تصاویری که در کتاب قرار دادید تجسم و فضای بوجود آمده از نوشته هارو کاملا بهم میریزه و البته میتونستن خیلی زیبا تر و لطیف تر باشند.
ندا شهیدی
۱۳۹۵/۱/۱۶
سلام، چرا نمیشه با اپلیکیشن کتاب‌ها رو خریداری کرد؟ داخل سایت بانک نمیره ایراد از کجاست من کتاب میخوام، لطفا اگه ایرادی هست برطرف کنید، من فقط از اپیلیکیشن نصب رو گوشیم میتونم خرید کنم که قبلا رمزشو زدم از جای دیگه نمیشه چون رمزمو یادم نیست
کتابراه:
کاربر گرامی لطفا به راهنماهای خرید که در صفحه خرید الکترونیکی کتاب زیر دکمه پرداخت قرار دارند مراجعه نمایید.
زهره پاکدل
۱۴۰۱/۶/۵
کتاب خوبی بود. کل مطلب در مورد ایمان داشتن به خداست و توکل بر خدا، فقط در قسمت مثال‌هایی که زده بود اینقدر راحت به خواسته هاشون میرسن یکم باید تامل بشه چون مثل اینکه فرد فقط خواسته بگه هر کسی به من مراجعه کرده زود اوضاعش رو به راه شده، ب نظر من در این سطح که توضیح داده شده اوضاع تغییر کنه با عقل جور در نمیاد.
حسن شاکری
۱۳۹۶/۶/۲۳
شگفت انگیز‌ترین کتابی بود که مطالعه کردم و کلی انرژی گرفتم.
سپاسگزارم از شما
زهرا عسگری
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
خدایا سپاسگزارم
که دوباره یکی دیگر از کتاب‌های خانم اسکاول شین رو خواندم ممنونم، کتابهای ایشان انسان را به سمت خدا هدایت می‌کند، این نوع کتابها بدون هیچ اصراری و مشتاقانه ما را با ایمان حقیقی، یعنی خدا آشنا می‌کنند، ممنونم خانم اسکاول شین، ممنونم خانم لوئیز ال هی
omid monfared
۱۴۰۱/۹/۱۵
یک کتاب بسیار عالی و آموزنده است
واقعا خانم فلورانس اسکاولشین انسانی بزرگ و دانا و آگاه بودند و کتاب‌های که نوشتند انسان رو به آرامش و شهود راهنمایی میکنه
به دوستان پیشنهاد میدم ابتدا کتاب ۴ اثر از فلورانس رو بخونند بعدا این کتاب رو بخونند.
با تشکر
در نور باشید
الهام سلیمانی
۱۴۰۰/۶/۱۰
کتاب خوبی بود درواقع برای رسیدن به ارزوها و موفقیت راهکارهای ذهنی و حسی داده بود که مفید بود اما به نظرم کتاب چهاراثر کامل تر و دقیق تر و با جزئیات بیشتر از این کتاب بود که کسی که اون کتاب رو مطالعه کرده لازم نیست این کتاب رو بخونه و درواقع خلاصه‌ای از چهار اثر بود. ممنون🙏🏻
مشاهده همه نظرات 192

راهنمای مطالعه کتاب مسیر جادویی شهود

برای دریافت کتاب مسیر جادویی شهود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.