دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان بخت و اقبال نایجل

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان بخت و اقبال نایجل

کتاب رمان بخت و اقبال نایجل نوشته‌ی والتر اسکات، داستان زندگی واقعی جیمز ششم پادشاه اسکاتلند را بعد از بر تخت پادشاهی نشستن در لندن روایت می‌کند.

شالوده اصلی این داستان بر پایه وقایع واقعی که در این زمان رخ داده بود استوار گشته و سر والتر اسکات با قلم جادوئی خود نا ملایماتی را که برای یک جوان اشرافزاده بنام نایجل اولیفانت لرد گلنوارلاک که در گذشته هرگز از مسقط الراس خود پا بیرون نگذاشته و با دسیسه‌ها و توطئه‌های شهر بزرگی مانند لندن آشنائی نداشته و به راحتی فریب می‌خورد به تصویر کشانده شده است.

در بخشی از کتاب رمان بخت و اقبال نایجل می‌خوانیم:

تو جغد شومی هستی که باز دهان خود را باز کرده و نغمه مخالف سر می‌دهی. اگر او اینقدر پول ندارد که شب شام یک نان و پنیر ساده بخورد اینکار من باعث خواهد شد که گرسنگی به او فشار آورده و بدنبال کسی بگردد که او را در زندگی از نظر مادی کمک کند. کمتر اتفاق می‌افتد که یک شاعر نمایشنامه‌نویس خودش پول غذایش را بدهد. من این پول را از او گرفتم که شرمساری او را از بابت نپرداختن پول غذایش از بین ببرم . ولی حالا یک مشتری دیگر وارد میشود. آدم عجیبی بنظر می‌رسد.

کلمات کلیدی: دانلود رمان خارجی، دانلود داستان خارجی، رمان خارجی، دانلود داستان ترجمه شده، رمان ترجمه شده، داستان خارجی، داستان ترجمه شده، دانلود pdf رمان، رمان pdf، داستان و رمان تاریخی، رمان تاریخی خارجی، دانلود رمان تاریخی، ادبیات کلاسیک، داستان تاریخی خارجی، رمان کلاسیک، ادبیات کلاسیک جهان، دانلود رمان رایگان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.