دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان گمگشته 1

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان گمگشته 1

کتاب رمان گمگشته 1 اثر هدی موتورچی، روایتی است جذاب و شنیدنی از احساسات، تعصبات و آداب و رسوم مردم جنوب.

حنانه در زندگی‌اش با احساسات گوناگون آشنا می‌شود: او عشق و نفرت را تجربه می‌کند. گاهی درمانده می‌شود و گاهی امیدوار و این شرحی است از زندگی او... احساسات حنانه یک سیر طبیعی است که هر انسانی ممکن است تجربه کند... این داستان هر چند روایتی معمولی است اما اگر هر کدام از ما به زندگی خود بنگریم، داستانی باشکوه خلق خواهد شد... شخصیت‌های اصلی این داستان دو قطب متضاد هستند که شرح روایتش جذاب و شنیدنی است.

در بخشی از کتاب رمان گمگشته 1 می‌خوانیم:

ما یک خانواده هفت نفره بودیم که با فاضل، جمعاً هشت نفر می‌شدیم... چند ماه پیش سمیره با پسرخاله‌اش، فاضل، عقد کرده بود او کار و بار درستی نداشت و فقط به دلیل خوب و سر به راه بودنش بله را از آن‌ها گرفته بود و از آنجایی که در آن هنگام بیش از هر زمان دیگری به خانه مان می‌آمد و همسفره مان می‌شد، دیگر عضوی از خانه بود.

رحمت از این کار او چندان خوشش نمی‌آمد و چون آدم رک گویی بود مدام بیکاری و علافی‌اش را به او سرکوفت می‌زد و می‌گفت:

«ها انگار ما دختر دادیم که یه مفت خور دیگه هم بهمون اضافه بشه!»

بیچاره زن عمو چقدر بابت این رفتار پسرش شرمنده می‌شد عمو سکوت می‌کرد و حرفی نمی‌زد. انگار قلباً با نظر رحمت موافق بود.

کلمات کلیدی: دانلود رمان عاشقانه، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود pdf رمان گمگشته، دانلود پی دی اف رمان گمگشته، دانلود رایگان رمان گمگشته، دانلود رمان گمگشته، دانلود رمان گمگشته 1، دانلود رمان گمگشته 1 با لینک مستقیم، دانلود رمان گمگشته برای موبایل، رمان گمگشته، رمان گمگشته، pdf رمان گمگشته کامل، دانلود کتاب گمگشته با لینک مستقیم، دانلود کتاب گمگشته برای موبایل، دانلود رمان جدید، رمان جدید، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.