دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب امپراطوری اپ: چگونه با طراحی یک اپلیکیشن پولدار شویم

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب امپراطوری اپ: چگونه با طراحی یک اپلیکیشن پولدار شویم

چاد مورتا در کتاب امپراطوری اپ: چگونه با طراحی یک اپلیکیشن پولدار شویم، به استراتژی‌های درآمدزایی از طریق اپلیکیشن‌ها پرداخته است.

استراتژی‌هایی که در کتاب امپراطوری اپ (App empire: make money, have a life, and let technology work for you) آمده، ساده، تأثیرگذار و ثابت شده‌اند. در دنیای اپ افراد کمی پیدا می‌شوند که برای نوشتن چنین اثری مناسب باشند و چاد مورتا (Chad Mureta) بر اساس موفقیت‌های پی در پی‌اش از ابتدا تاکنون، یکی از آن افراد به شمار می‌رود.

در بخشی از کتاب امپراطوری اپ: چگونه با طراحی یک اپلیکیشن پولدار شویم می‌خوانیم:

پرطرفدارترین اپ من چند ماه پس از انتشارش شروع به سقوط در جدول برترین‌ها کرد و من نمی‌دانستم چطور می‌توانم این جریان را متوقف کنم. از خودم پرسیدم: «چه کاری می‌توانم انجام بدهم که به‌جای یک اوج موقت، به ثبات در کسب‌و‌کارم برسم؟» و فکر کردم «چه کسی را در این حرفه می‌شناسم که بتواند به من کمک کند؟ چه کسی می‌تواند مربی و پشتیبانم باشد؟ از چه کسی می‌توانم برای موفقیتم الگو بگیرم؟» این‌ها سوال‌هایی هستند که همیشه وقتی می‌خواهم کارها را یک قدم به جلو پیش ببرم، از خودم می‌پرسم.

واقعیت این بود که من در این حرفه هیچ‌کس را نمی‌شناختم. در آن زمان صنعت اپلیکیشن خیلی نوپا بود و اکثر توسعه دهنده‌ها در «سیلیکون‌ولی» متمرکز بودند؛ به همین خاطر من هم تصمیم گرفتم به همان‌جا نقل مکان کنم. پس تمام دارایی‌ام را در دو چمدان خلاصه کردم و به سان‌فرانسیسکو رفتم. در آن زمان من کاملاً آماده بودم که زندگی‌ام را به عنوان یک اپ‌آفرین ادامه بدهم و می‌خواستم روابطم را در همین حوزه شکل بدهم. اسباب‌کشی من از این سر کشور به آن طرفش، حرفه‌ام را به سمت قله‌های جدیدی سوق داد. اولین آشنایی که پیدا کردم، «آلن» بود و از همان‌جا حلقه‌ی توسعه‌دهنده‌های‌ من شروع به شکل‌گیری کرد. من با اپ‌آفرینان دیگر آشنا شدم و استراتژی‌هایی را که آن‌ها برای بهبود و توسعه‌ی اپ‌های‌شان استفاده می‌کردند، یاد گرفتم. بعضی از آن‌ها، ‌ تاکتیک‌هایی بودند که هیچ‌وقت به ذهن خودم نمی‌رسید.

کلمات کلیدی: بهترین اپلیکیشن کسب درآمد، مراحل طراحی نرم افزار، روش های طراحی نرم افزار، طراحی و تولید نرم افزار، اپلیکیشن درآمدزا، اپلیکیشن درآمدزایی، خلاقیت در کار، خلاقیت، کتاب امپراطوری نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه، آموزش کسب درآمد از اینترنت، راهنمای راه اﻧﺪازی ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر، ایده های استارتاپی، Chad Mureta، App empire، استارتاپ، آموزش کارآفرینی، چگونه از اپلیکیشن پول در بیاوریم، راه اندازی کسب و کار،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.