دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب استراتژی چیست و چطور در کسب‌و‌کارها شما را به هدف می‌رساند؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب استراتژی چیست و چطور در کسب‌و‌کارها شما را به هدف می‌رساند؟

کتاب استراتژی چیست و چطور در کسب‌و‌کارها شما را به هدف می‌رساند؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، شما را با مفهوم استراتژی، مزایا و فواید آن و همچنین روش تنظیم یک استراتژی مؤثر و کارآمد آشنا می‌کند.

به خاطر داشته باشید که همگی مؤلفه‌های مرتبط با بازاریابی، از جمله وب‌سایت، تبلیغات، بیلبورد، سئو، ایمیل مارکتینگ و موارد مشابه، همگی جزئیات یا تاکتیک‌های بازاریابی و ابزارهایی محسوب می‌شوند که به شما کمک می‌کنند تا به جایی که می‌خواهید دست یابید؛ اما مقصد شما نخواهند بود. طبیعتاً بدون یک مقصد و برنامه‌ریزی برای انتخاب و دنبال کردن بهترین مسیر به منظور رسیدن به آن مقصد همه‌ی آن تاکتیک‌ها فقط وقت، انرژی و پول شما را هدر می‌دهند، بدون اینکه نتیجه‌ای را دربرداشته باشند. چیزی که در اینجا می‌تواند دستتان را بگیرد و چراغ راهتان باشد، «استراتژی» است.  

در بخشی از کتاب استراتژی چیست و چطور در کسب‌و‌کارها شما را به هدف می‌رساند؟ می‌خوانیم:

استراتژی چیست؟
بهترین پاسخی که می‌توان به سؤال استراتژی چیست داد این است که «استراتژی یک برنامه عملیاتی است که برای دستیابی به یک هدف مشخص طراحی شده است.» به کمک استراتژی تلاش می‌کنیم تا موقعیت بهتری را نسبت به رقبا به دست بیاوریم.

پر واضح است که هیچ‌گاه نمی‌توانیم تردید و ریسک را از فرآیند تدوین استراتژی جدا کنیم، چرا که پای آینده در میان است؛ بنابراین، همیشه گزینه‌های مختلفی وجود خواهد داشت که باید از میان آن‌ها مجموعه‌ای از اقدامات را انتخاب کنیم. در واقع، استراتژی بیش از آنکه یک برنامه قطعی و ثابت باشد، مجموعه‌ای از «گزینه‌ها یا انتخاب‌های استراتژیک» است.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب برای موبایل، استراتژی فروش، انواع استراتژی های بازاریابی، استراتژی، استراتژی در بازاریابی، تفکر استراتژیک، طرح استراتژیک، استراتژی فروش pdf، استراتژی چیست pdf، مقاله تعریف استراتژی، تعریف استراتژی pdf، استراتژی + pdf، انواع استراتژی، انواع استراتژی pdf، اجرای استراتژی چیست، مقاله اجرای استراتژی، استراتژی کسب و کار+pdf، آموزش استراتژی کسب و کار، دانلود رایگان کتاب، دانلود رایگان کتاب pdf، دانلود کتاب با لینک مستقیم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.