دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟

کتاب بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی روشی کاربردی جهت بهبود رتبه و سئوی سایت می‌پردازد. همه ما زیاد شنیده‌ایم که بک لینک یک قسمت مهم از سئوی یک وب‌سایت است و می‌تواند رتبه‌ی آن را افزایش دهد، اما آیا می‌دانید که بک لینک‌سازی چگونه باید انجام شود و تأثیر آن تا چه حد است؟

در بخشی از کتاب بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟ می‌خوانیم:

«کارتان را شروع کنید؛ مردم خودشان متوجه کیفیت کار شما می‌شوند و به سمتتان خواهند آمد.» چنین تصوری شاید در گذشته محلی از اِعراب داشت، اما در بازار مملو از رقیب عصر حاضر و به‌خصوص در دنیای بازاریابی دیجیتال نمی‌تواند جایگاهی داشته باشد. در جهانی که رقابت در هر عرصه‌ای که فکرش را بکنید در آن موج می‌زند، باید فعال باشید و نه منفعل؛ و در جهان آنلاین این یعنی که باید استاد و قهرمان سئو باشید. 

تولید و انتشار محتوای جذاب و کاربردی می‌تواند بهترین قدم برای شروع باشد، اما کافی نیست؛ مردم برای استفاده از آن محتوای جذاب و کاربردی در وهله اول باید بتوانند وب‌سایت شما را پیدا کنند؛ بنابراین باید مسیر را برای آن‌ها هموار کنید و علائم مناسبی را در مسیرشان قرار بدهید. 

این به‌اصطلاح راه‌سازی و هدایت در فضای مجازی به «لینک»، لینک و بازهم لینک تعبیر می‌شود. به‌هرحال، لینک عملاً همان چیزی است که مردم را از موتورهای جستجو، سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف به سمت وب‌سایت شما هدایت می‌کند و دقیقاً به همین دلیل است که هر گوشه از اینترنت، از وبلاگ‌ها گرفته تا پست‌های شبکه‌های اجتماعی، مملو از لینک است.

کلمات کلیدی: بک لینک رایگان، بک لینک، آموزش بک لینک، استفاده از بک لینک، انواع بک لینک، بک لینک چیست، لینک بیلدینگ، ساخت لینک، لینک سازی، آموزش طراحی سایت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.