دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی بهترین روش سرمایه‌گذاری در ایران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی بهترین روش سرمایه‌گذاری در ایران

خلیل رضوی در کتاب صوتی بهترین روش سرمایه‌گذاری در ایران به شما خواهد آموخت، کجا سرمایه‌گذاری کنید تا هزاران درصد سود کسب کنید. این کتاب اولین جلد از مجموعه کتاب‌های صوتی کسب و کار و زندگی در ایران است.

بحث سرمایه‌گذاری و این که، پولی که داریم را در چه حوزه‌ای سرمایه‌گذاری کنیم که به سود بیشتر و قطعی‌تر و بلند‌مدت‌تر دست پیدا کنیم، موضوعی است که پیچیدگی‌های خاصّی دارد. در این آموزش می‌خواهم بحث سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مسکن، بورس، طلا، مغازه، بانک و... را بررسی کنم و یک پیشنهاد مناسب به شما بدهم که از بین این گزینه‌ها انتخاب هر کدام چه پتانسیل‌هایی دارد و چه آینده‌ای می‌تواند برای شما داشته باشد، در کوتاه مدت و در بلند مدت.

کلمات کلیدی: کسب و کار و زندگی در ایران، مجموعه کسب و کار و زندگی در ایران، دانلود پادکست، دانلود کتاب صوتی موفقیت، کسب درآمد، کسب درآمد در ایران، پولدار شدن، راههای کسب درآمد در ایران، ساده ترین راه کسب درآمد، راه های کسب درآمد از طریق اینترنت، کسب درآمد میلیونی، کسب درآمد با سرمایه کم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.