دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب Exchange server 2016

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب Exchange server 2016

فرشید باباجانی در کتاب Exchange server 2016، تمرکز خود را بر روی ویندوز سرور 2016 و دو نرم‌افزار 2016 Exchange و Skype For 2015 business قرار می‌دهد. ویندوز سرور 2016 که قبلاً بانام vNext شناخته می‌شد محصولی متفاوت از مایکروسافت است.

ویژگی‌های ویندوز سرور 2016:

1- تمرکز اصلی آن بر روی سرویس Active directory Federation Service  است که کار ارتباط با سیستم‌عامل‌های دیگر با پروتکل مشخص را بر عهده دارد.
2- ازنظر امنیتی سرویسی بانام antimal Ware بر روی ویندوز سرور نصب‌شده است که به‌صورت خودکار عمل می‌کند و امنیت سرور را افزایش می‌دهد.
3- بهبود خدمات دسترسی از راه دور با پشتیبانی کامل از 4.4 OpenGL و 1.1 OpenCL
4- ارتقای خدمات ذخیره‌سازی.
5- استفاده از 10 IIS و پشتیبانی از 2 / HTTP
6- استفاده از PowerShell 5.0
7- ویژگی‌های جدید در بحث شبکه و سرویس‌های DNS ,DHCP
8- ارتقای سرویس Hyper-V
9- و...

ویندوز سرور 2016 ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که در ادامه‌ی کار به آن پی خواهیم برد. در کل استفاده از این ویندوز در شبکه باعث امنیت و دقت آن خواهد شد و کلاینت‌ها، واکنش بهتری به شبکه خواهند داشت۔

کلمات کلیدی: exchange server چیست، آموزش exchange server 2016، اموزش نرم افزار exchange، کتاب آموزش شبکه، امنیت شبکه، نرم افزار مدیریتی، ویندوز سرور 2016، نرم افزار مدیریت ایمیل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.