دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فیتنس چیست؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فیتنس چیست؟

کتاب فیتنس چیست؟ نوشته‌ی بهنام پریان درباره‌ی جایگاه ویژه‌ی این روزهای ورزش فیتنس در بین جوانان برای رسیدن به یک اندام زیبا و متعادل سخن می‌گوید.

مهم‌ترین چیزی که قبل هر اقدامی برای رسیدن به به یک اندام زیبا و متعادل باید به آن توجه کرد، دانستن تعریف درست از ورزشی است که می‌خواهیم انجام دهیم تا متناسب با شرایط فیزیکی و روحی خود آن را انتخاب کنیم و بعد از آن داشتن انگیزه و یک
برنامه فیتنس صحیح به ادامه مسیر کمک می‌کند.

فیتنس از ورزش های پر طرفداری است که عموما با بدنسازی اشتباه گرفته می‌شود. و ندانستن تفاوت های فیتنس و بدنسازی و انتخاب نادرست نتایج خوبی را به همراه ندارد.

ورزش فیتنس به بدن‌های باریک و عضلانی که دارای نمای زیبایی از شکم و پهلوهای فیبر می‌باشد گفته می‌شود و به این فرم بدن‌ها بدن‌های فیتنس گفته می‌شود.

در فیتنس دیگر از آن حجم های افراطی که در پرورش اندام دیده می‌شود خبری نیست. در واقع فیتنس یک نوع آمادگی جسمانی است که با تمرینات سبک با دستگاه‌های بدنسازی و ترکیب ورزش های هوازی و قدرتی و پیروی از یک رژیم غذایی سالم می‌توانید به اندامی زیبا و متناسب برسید. این ورزش به مرور زمان اثر گذار خواهد بود و مصرف داروها در این رشته جایی ندارد. با خواندن این کتاب با اصول اولیه‌ی فیتنس در خانه و بدون داشتن مربی آشنا می‌شوید.

کلمات کلیدی: فیتنس چیست، بدنسازی، ورزش فیتنس، انواع فیتنس، بدنسازی، تمرینات فیتنس، برنامه فیتنس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.