دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب توطئه‌گران بین‌المللی (گزارش نشست‌های گروه سری بیلدربرگ)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب توطئه‌گران بین‌المللی (گزارش نشست‌های گروه سری بیلدربرگ)

کتاب توطئه‌گران‌ بین‌المللی (گزارش نشست‌های گروه سرّی بیلدبرگ) به نشست‌های سری گروهی به نام «بیلدربرگ» پرداخته است. «بیلدربرگ» گروهی است متشکل از شماری از صاحبان ثروت و قدرت سیاسی که بیش از نیم قرن است در بهار هر سال چند روز تشکیل جلسه می‌دهد و مهم‌ترین مسائل کلان اقتصادی و سیاسی جهان را بررسی می‌کند. این گروه که بسیاریان را دولت سایه جهان می‌خوانند، حدود 110 شرکت‌کننده ثابت دارد؛ اعضای خانواده راکفلر، خانواده روچیلد، بانکداران، روسای شرکت‌های بین‌المللی و مقامات بلندپایه دولتی از اروپا و آمریکای شمالی. تصمیم‌هایی که حاضران در این نشست‌های مخفی به آن می‌رسند، بر سرنوشت هر آمریکایی و بیشتر کشورهای جهان تأثیر می‌گذارد.

این گروه، از زمان تشکیل، با رسانه‌ها همکاری نکرده و ترجیح داده است به دور از نگاه نافذ مطبوعات و سایر رسانه‌ها به تصمیم‌گیری‌هایی بپردازد که سرنوشت بسیاری از مردم جهان را رقم می‌زند.

کلمات کلیدی: بیلدربرگ، سازمان های مرتبط با ماسون، توطئه‌گران بین‌المللی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.