دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فراموشی را فراموش کنید! (راهنمای فارسی نرم افزار Anki)

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فراموشی را فراموش کنید! (راهنمای فارسی نرم افزار Anki)

همه‌ی ما در زندگی، نقطه‌ی شروعی داریم... نقطه‌ای که از آن به بعد برای موفقیت تلاش می‌کنیم و ارزش وقت خود را می‌دانیم. من هم از این قاعده جدا نیستم. نقطه‌ی شروع زندگی من آشنایی با آنکی بود. نرم‌افزاری که برای هر کسی که با حفظ کردن سر و کار دارد می‌تواند مفید باشد. به خاطر قدردانی از نقشی که آنکی در زندگی من داشته و دارد، این مقاله را تقدیم می‌کنم به جامعه‌ی آنکی.

در این مقاله که بازنویسی شده‌ی مقاله‌ی منتشر شده در سایت آنکی برای فارسی‌زبانان است، سعی کردم که تمامی توضیحات کتاب را به فارسی روان همراه با تصویر برای کاربران عزیز ایران زمین بازگردانی کنم تا استفاده از این نرم‌افزار بیش‌از پیش برای آنان راحت و مفید باشد.

مقدمات

آنکی نرم‌افزاری است که به خاطر سپاری مطالب را آسان می کند. از آن روی که (این روش) از روش‌های مطالعه سنتی بسیار کارآمدتر است، می‌توانید در عین کاھش زمانی که به مطالعه کردن می‌پردازید، به شکل قابل توجهی میزان یادگیری خود را بالا ببرید. هر شخصی که نیازی به حفظ کردن مطالب در زندگی روزمره‌اش دارد می‌تواند از آنکی بهره برد. زیرا که آنکی بی‌توجه به محتواست و از تصویر، صدا، ویدیو و نشانه‌گذاری علمی (به وسیله LaTeX پشتیبانی می‌کند موارد استفاده از آن نامحدود است. برای مثال می‌توان از آنکی در موارد زیر استفاده کرد:

یادگیری یک زبان
مطالعه برای آزمون‌های پزشکی و حقوقی
به خاطرسپاری نام و چهره اشخاص
تمرین مجدد پیش‌آموخته‌های جغرافیا
تسلط بر اشعار طولانی
و حتی تمرین آکوردهای گیتار!

کلمات کلیدی: فراموشی، آموزش نرم افزار نرم افزار Anki، یادگیری زبان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.