دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان پسران بد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان پسران بد

کتاب رمان پسران بد داستان سه دوست را روایت می‌کند که شدیداً دنبال احضار ارواح هستند، اما به اشتباه موجودات دیگری را به سمت خودشان فرا می‌خوانند.

در این میان به دلایلی که در داستان گفته می‌شود، این موجودات فقط به داروین پیله می‌کنند، به طوری که او هر کجا می‌رود یک داستان برایش پیش می‌آید. بعد از مدتی معلوم می‌شود یکی از همکلاسی‌های جدید این سه نفر با مشکلی که برای داروین پیش آمده، در ارتباط  است و …

در بخشی از کتاب رمان پسران بد می‌خوانیم:

هوا گرگ و میش بود که به همراه حامی راهی خونه‌ی مادربزرگش شدیم. قبل از این که راه بیفتیم بامداد یکی دو بار یواشکی بهمون گفت که قضیه مشکوکه. ما هم موافق بودیم، ولی چاره‌ی دیگه‌ای نبود. شایان می‌گفت می‌شه به حرفاش اعتماد کرد. مسیر طولانی‌ای رو با ماشین طی کردیم و از شهر خارج شدیم. حامی بهمون گفت که بقیه‌ی راه رو نمی‌تونیم با ماشین بریم و باید ادامه‌ی مسیر رو پیاده می‌رفتیم.

- خونه‌ی مادربزرگت دقیقا کجاست؟
حامی:
- همین حوالی، توی دامنه‌ی اون کوه یه روستا هست. خونش اون جاست.
بامداد:
- چقدر عالی. من فکر می‌کردم توی این بیابون برهوت هیچ آدمی زندگی نمی‌کنه. خیالم رو راحت کردی.
شایان:
- به نظرت ممکنه به اون جا برسیم؟
حامی:
- آره، من معمول هفته‌ای یه بار بهش سر می‌زنم.

کلمات کلیدی: دانلود پی دی اف رمان پسران بد، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، رمان pdf، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، دانلود رمان ترسناک، دانلود رمان ژانر وحشت، دانلود رمان هیجان انگیز، داستان فارسی ترسناک، دانلود داستان ترسناک، داستان ترسناک، دانلود pdf رمان پسران بد، دانلود رایگان رمان پسران بد، دانلود رمان پسران بد، دانلود رمان پسران بد، دانلود رمان پسران بد با لینک مستقیم، دانلود رمان پسران بد برای موبایل، رمان پسران بد، رمان پسران بد، pdf رمان پسران بد کامل، دانلود کتاب پسران بد با لینک مستقیم، دانلود کتاب پسران بد برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.