دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بچه ها از کجا می آیند؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بچه ها از کجا می آیند؟

ادبیات کودکان و نوجوانان، علاوه بر سرگرمی، نقش عمده ای هم در پاسخگویی به نیازها، سئوالات، کنجکاوی ها و رفع مشکلات کودکان و نوجوانان دارد، و بر این اساس، این نوع ادبیات، آموزشی - تربیتی هم می باشد.

کتاب های آموزشی - تربیتی کودکان و نوجوانان با پاسخگویی به نیازهای عاطفی، اجتماعی و ارضای حس کنجکاوی نونهالان، نه تنها به آموزش و تربیت، بلکه به رشد شخصیت آنان هم کمک کرده و به آنها امکان کسب شناخت لازم از خود، دنیای پیرامون و شناخت ارزشها را داده و در آنها امید و آرامش ایجاد می نماید. این کتابها همچنین با ایجاد امکان بحث، گفتگو، پرس و جو و تخلیه ی هیجانات، به حل مشکلات و رشد شخصیت کودکان و نوجوانان یاری می رسانند.اینگونه کتاب ها همینطور به درمان افراد مضطرب، وحشت زده و گوشه گیر کمک می کنند تا ویژگی های شخصیتی خود را بشناسند.

روبی هاریس، نویسنده این کتاب (بچه ها از کجا می آیند؟)، یک زن آمریکایی است که ابتدا کار خود را با شغل معلمی در یک مدرسه ابتدایی در نیویورک شروع کرد. علاقه او به موضوع رشد و پرورش کودکان، در کنار تجارب او به عنوان مادر (و بعدها به عنوان مادر بزرگ) او را متوجه اهمیت صحبت کردن درباره ی موضوع سخت و دشوار و در عین حال لازم و ضروری با کودکان و نوجوانان، یعنی تولید مثل و پاسخ دادن به سئوالات آنها کرد. او در این کتاب از زاویه نگاه کودک - نوجوان به مسائل می نگرد، به قضاوت نمی نشیند بلکه واقعیت ها را می گوید و باحوصله و مهارت، دانش و اطلاعات علمی را، با زبانی ساده و داستانی، به کودکان منتقل و احساس مسئولیت اجتماعی را در آنها تقویت می کند.

کلمات کلیدی: تولید مثل، آموزش مسائل جنسی به کودکان، آموزش جنسیت به کودکان، پاسخ به سوالات کودکان، بچه‌ها از کجا می‌آیند،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.