دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دختر غم زده (داستان های عرفانی واقعی)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دختر غم زده (داستان های عرفانی واقعی)

شاید تا بحال فکر کرده باشید که آخر دنیا چیست کجاست ما چرا به این دنیای ظاهرا پهناور اما خاکی آمده ایم آیا رسالتی داریم؟ اصلا خودمان می دانستیم چه می شود؟ تا بحال داستانهایی را شنیده اید که ماورایی باشند و باورش برایتان سخت باشد؟ تا چقدر به این داستانها ایمان دارید؟ در این کتاب که برگرفته از داستان های حقیقی معنوی و عرفانی و ماوراییست به سوالات خود تا حدودی خواهید رسید.

اصرار نمی کنم که باور کنید!
زمان این اتفاقات مشخص نیست، شاید هم اصلا زمانی ندارد همانطور که مکانش قابل توصیف نیست،  همانطور که حس و حالش قابل بیان نیست!
من در گذشته ایمان قوی داشتم و همین که به زبان آوردم به الله ایمان دارم مصیبت ها و بلاها چنان به سرم هوار شد که اکنون در
سن سی سالگی به دوران باز نشستگی خود رسیده ام.

کمرم شکست چرا که حق دفاع کردن را از من گرفتند و نتوانستم ثابت کنم یا فرصتی برای ثابت کردن داشته باشم که بی گناه هستم و این موضوع به شدت مرا افسرده کرد، زمانیکه افسرده شدم، قدرتم را از دست دادم تهمت, بار سنگینی بود که مرا به زمین زد، اکنون کم کم به زندگی عادی بازگشته ام.

دنیای معنویت و شناخت پروردگار دنیای دیوانه کننده ایست، وقتی راهش را بگیری باید قید آرامش و زندگی راحت را بزنی، وارد دنیاهای عجیب روح می شوی و روح یک انسان چنان بر تو آشکار می شود و چنان زخمی ات می کند که هیچ کس قادر درک نیست.
شاید کسانی که زیاد نماز می خوانند و در زندگی خود معجزه خداوند را بارها حس کرده اند داستان های مرا بفهمند اما باورش ...!

کلمات کلیدی: دانلود مجموعه داستان اجتماعی، داستان اجتماعی، داستان مذهبی، داستان واقعی، داستان عرفانی، داستان ماورایی،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.