دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای رهروان نور (افسانه های ایشتار برای فرزندان و نوه هایش)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای رهروان نور (افسانه های ایشتار برای فرزندان و نوه هایش)

آیا تابحال شده کتابی اتفاقی به دستتان برسد و با شروع خواندن آن احساس کنید که در رسیدن کتاب به دستتان اصلا اتفاقی در کار نبوده و از قضا آن کتاب درست همان چیزی بوده که به آن احتیاج داشتید؟ این کتاب شرح چنین اتفاقی است. یک روز خیلی معمولی کتابی به دستم رسید، بدون عنوان. با باز کردن کتاب اولین جملات توجهم را جلب کرد:

این کتاب حاصل چله ایست که برای یکی از کهن ترین الهه های زمین نشستم و عهدی برای افشای حقایقی فراموش شده، در مقابل غاصبان ظالم زمین و کسانی که میخواهند حقیقت را طور دیگری جلوه دهند. برای همه آنهایی که چشمی برای دیدن و گوشی برای شنیدن دارند. در ابتدا دریافت ها و الهامات آمده است و در انتها خود مراسم.

با ادامه مطالعه کتاب، همچون تشنه ای که به آب برسد بند بند کتاب با وجودم همخوانی داشت و انگار از ناکجا جواب سوالهایی که سالها درونم نهفته بودند را یکی پس از دیگری می داد. به همین خاطر تصمیم گرفتم بخش هایی از آن کتاب را با زبانی امروزی بازنویسی کنم. این کتابچه حاصل تلاش من در این زمینه همراه با اتفاقاتی است که در مدت خوانش کتاب رخ دادند.

امید آنکه این کتاب کورسوی کوچکی باشد که شما را به "راه" فرا خواند.

کلمات کلیدی: دانلود داستان تاریخی، دانلود افسانه های ایشتار، افسانه کهن،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.