دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی وقتی عشقتون غذا باشه، نه گفتن سخت می شه!

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی وقتی عشقتون غذا باشه، نه گفتن سخت می شه!

یه روز خانمی که می شناختمش بهم گفت مادر، عمه یا مادربزرگی که برای نشون دادن عشقش مجبورتون می کنه بیش از حد غذا بخورید فقط یک کلیشه و مثال نیست بلکه این افراد تو خیلی از خانواده ها وجود دارن. اونا واقعا فکر می کنند که هرچی بیشتر غذا بپزن، بیشتر عشقشون رو نشون دادن و شما هم هرچی بیشتر بخورید عشق بیشتری به اونا دارید. تو خانواده ی این خانم، دوست داشتن و یه تیکه بزرگ لازانیا با هم مساوی بودند و این، ارثی بود که مادربزرگ خانواده به جا گذاشته بود. قرعه آشپزی و مهمونی  به هر کسی که می افتاد، پا جای پای مادر بزرگ می ذاشت. در کنار فراوونی غذا تو این خانواده وسواس و نگرانی نسبت به وزن هم وجود داشت. اقوام نزدیک، دائما در حال وزن کردن خودشون و گرفتن رژیمای غذایی بی پایه و اساس بودند. حتی اون عضو خانواده که مسئول پخت و پز و غذا دادن به بقیه بود هم، متوجه افزایش وزن یا کاهش وزن بقیه اعضا می شد.

با اینکه تصمیم کاهش وزن نهایتا بستگی به خودمون داره، اما همگی نیاز به کمک و حمایت داریم. احتیاج داریم که دیگران بدونند چه کاری می خوایم انجام بدیم و به هدفمون احترام بذارن. شما می خواید اطرافیانتون به تغییرات ضروری مسیر زندگی و هدفی که انتخاب کردید کمک کنند.

اگه کاهش وزن به این معنیه که تا یه مدت ..........

کلمات کلیدی: کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، کتاب صوتی موفقیت، کاهش وزن، چاقی، لاغری، کم کردن وزن، دانلود کتاب صوتی سلامت، دانلود کتاب دکتر کرمانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.