دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب لوک خوش شانس، مامان دالتون

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب لوک خوش شانس، مامان دالتون

ششمین شماره از مجموعه ماجراهای مصور لوک خوش شانس، اثر موریس و گوسینی، با نام «مامان دالتون». لوک خوش شانس گاوچرانی است که سرعت تیراندازیش نظیر ندارد. او به دنبال اجرای عدالت و دستگیری افراد خلافکار است. مهمترین دشمن او معمولا برادران دالتون هستند. در این قسمت مادر دالتونها نقش مهمی دارد. برادران دالتون به خانه مادرشان میروند، با این امید که لوک را شکست دهند. مادرشان از یک طرف نگران بچه هایش است و از طرف دیگر دارای همان خلق و خوی تبهکارانه آنهاست. در طرف مقابل لوک هم دنبال دستگیری مجدد دالتونهاست که از زندان فرار کرده اند. و مجموعه شرایط ماجرایی جذاب و جالب ایجاد میکند.

کلمات کلیدی: کمیک لوک خوش شانس، داستان برای بچه ها، داستان مصور، دانلود کتاب داستان کودک، داستان کودکانه، داستان کودک، دانلود کتاب علاءالدین، داستان های لوک خوش شانس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.