دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دختر همسایه، پسر همسایه: قواعد بازی روابط عاطفی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دختر همسایه، پسر همسایه: قواعد بازی روابط عاطفی

دانلود کتاب دختر همسایه، پسر همسایه: قواعد بازی روابط عاطفی از سلام تا هیچ وقت تنهام نذار!

آیا ذهنت در طول بازی رابطه ی عاطفی ازت حمایت میکنه؟

آخرین رابطه ی عاطفی ای که داشتی، چه سرنوشتی داشته و چگونه تموم شده؟

معمولا بیشتر چه افرادی سر راهت سبز میشن؟

برای تغییر آدم های ورودی به زندگی چه باید کرد؟

دوست من، ترکیب فکر، باور و انتظاراتی که داری هستش که لحظه لحظه های زندگی تو رو رقم میزنه. همه چیز از ذهن تو شروع میشه...

 اجازه میدی چه افکاری در سرت ظاهر بشه... به کدوم یکی از این فکر ها توجه می کنی و اجازه میدی که اون فکر به خصوص در ذهنت بال و پر بگیره و رشد کنه و با تکرارش به یک باور تبدیل بشه؟ و آیا این باور به قدری قدرتمند میشه که حس انتظار رو در تو ایجاد کنه؟

مثلا اگر دوست داری به تناسب اندام ایده آلت برسی... آیا اجازه میدی افکاری وارد ذهنت بشن که بهت میگه نمیشه... خیلی سخته... تو چاقی... اضافه وزن داری... تا کم کم این فکرها، این باور رو در ذهنت بسازه که آره... شاید هم شدنی نباشه... ولی کاش میشد... و در نهایت این انتظار در تو شکل میگیره که رسیدن به وزن ایده آلت کار خیلی سختیه و دور از دسترس؟!!

کلمات کلیدی: ازدواج، راهنمای ازدواج، انتخاب همسر، روابط عاطفی، موفقیت در زندگی، دانلود کتاب دختر همسایه پسر همسایه، آموزش روابط عاطفی، آموزش برقراری ارتباط،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.