دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی 9 مرد موفق، 90 رمز موفقیت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی 9 مرد موفق، 90 رمز موفقیت

راوی امیر اردلان داودی

در حال حاضر امکان دانلود این فایل نمی باشد.

زمان 69 دقیقه

این کتاب درس‌هایی است که ده نفر از بزرگ‌ترین کارآفرینان دنیای معاصر به ما داده‌اند. البته ذکر این نکته ضروری است که یکی از این ده نفر، یعنی پیتر دراکر، کارآفرین و مدیر نیست بلکه یکی از بزرگ‌ترین تئوریسین‌های مدیریت نوین به حساب می‌آید. نه نفر دیگر، هر کدام توانستند با ساختن یک یا چند ساختار فنی و اقتصادی، گام های بلندی در پیشرفت دنیای مدرن بردارند. اغلب آن ها شناخته شده هستند و مخاطبان این نوشته‌ها از محصولات آن ها به طور روزانه استفاده می‌کنند.

امروزه دیگر کسی را نمی‌توان یافت که اسم ویندوز را نشنیده باشد. تویتر، اینستاگرم، فیسبوک، اپل، وات‌ساپ و لینکدین شناخته شده ترین پدیده‌های تکنولوژیک ده‌های اخیر هستند. با این پیش‌زمینه، شنیدن رازها موفقیت این افراد می‌تواند برای جوانانی که تازه قدم در راه کسب‌وکار نهاده‌اند ارزشمند باشد. شاید بسیاری از آن‌ها بر روی یک حرف و آموزه تکیه کنند اما تکراری بودن یک آموزه نه تنها آن را ملال‌انگیز نمی‌کند، بلکه وقتی از زبان این افراد موفق باشد، اهمیت و ارزش آن را بیش از پیش نشان می‌دهد. از شما دعوت می‌کنیم که این رازها را بخوانید، در مورد آنها فکر کنید و اگر آن‌ها را مفید و موثر دانستید در زندگی‌تان به‌کار بگیرید.

کلمات کلیدی: کارآفرینان موفق، موفقیت در کسب کار، راز موفقیت، کارآفرینی،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.