دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب روش حل مشکلات با مشاوره قانونی گام به گام

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب روش حل مشکلات با مشاوره قانونی گام به گام

مطالب این کتاب شامل چهار به بخش کلی ذیل می باشد:
1-تعاونی فراگیر جهان: یک تعاونی جهانی است که همه ی انسان های جهان سهام دار آن می باشند منافع جهان بوسیله ی این تعاونی به همه ی بشریت تعلق پیدا می کند تا چند نفر
2-مشاوره قانونی گام به گام: کار به شرطی قانونی است که قبل از اجراءِ توسط کارکنان زبده مورد بررسی،محاسبه و مطالعه قرار گرفته باشد و از ابتدا تا رسیدن به هدف کارشناس زبده بر روند کار نظارت عالمانه دارد.
3-امنیت مضاعف: همه ی انسان ها نیروی پلیس و نیروی امنیتی کشور خود می باشند هر موردی که به ضرر گیاهان، حیوانات، انسان ها و محیط زیست باشد افراد موظف هستند که به مسئولین گزارش دهند (محل کار افراد محیط شغلی آنهاست)
4-نظافت عمومی جهان: همه ی انسان ها موظف هستند در نظافت کره ی زمین نقش داشته باشند.مخصوصاٌ روزهای آخر هفته.

method for solve problems with
the legalconsulting step by step
and global pervasive services of cooperative

کلمات کلیدی: مشاوره قانونی، مشاوره حقوقی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.