دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شما هم میتوانید پولدار شوید!

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شما هم میتوانید پولدار شوید!

کتاب شما هم می توانید پولدار شوید به به شما کمک می کند تا با راز و رمزهای ذهن برای رسیدن به موفقیت مالی آشنا شوید.

به شما تبریک میگم که تصمیم گرفتید ثروتمند بشید و تصمیم گرفتید از نعم تهای بیکران خدا استفاده کنید. خیلی از افرادی که از این آموزش ها استفاده کردند تونستند ظرف مدت چند ماه و چه بسا در کمتر از یک سال درآمد خودشون رو چند برابر کنند و از اون طرف افرادی هم بودند که با نادیده گرفتن آموزشها نتونستند تغییری تو شرایط مال‌یشون به وجود بیارن.

من از شما م‌یخوام اگر میخواهید این آموزش ها بدردتون بخوره و کاربردی باشه تعصبات رو کنار بذارید. من از شما میخوام که اگر در بعضی از حرفهایی که مطرح میشه و با باورهای قبلی شما تناقض داره تعصبها رو کنار بگذارید و حداقل برای مدت چند هفته هم شده به حرفهای من گوش کنید و مطالبی که میگم رو رعایت کنید و مقاومت به خرج ندید و قبولشون بکنید.
تعصب خوبه ولی نه در برابر یادگیری مطالب جدید! نه در برابر علم! چون آدم هایی که تعصب دارند متأسفانه چیز جدیدی وارد ذهنشون نمیشه؛ چون خودشون اجازه نمیدن که اصلاً مطلب جدیدی وارد ذهنشون بشه!

در این کتاب یک سری تمرین ها ارائه میشه که از شما میخوام که خودتون رو ملزم کنید که این تمرینها رو انجام بدید. چون انجام دادن این تمرینهاست که وضعیت مالی زندگی شما رو تغیر میده و متحول میکنه وگرنه دونستن اطلاعاتی که هیچ کاربردی توی زندگی نداشته باشه نمیتونه به شما کمکی بکنه.

کلمات کلیدی: رسیدن به موفقیت، موفقیت در کسب و کار، موفقیت در زندگی، کسب درآمد، درآمدزایی، ثروتمند شدن، راز پولدار شدن در ایران، ذهن ثروتمند، راز ثروتمند شدن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.