دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی قفس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی قفس

کتاب صوتی قفس نوشته‌ی صادق چوبک، روایت تلخی از دنیای سیاهی است که با میله‌های قفس محدود شده است. آنان که در داخل قفس زندگی می‌کنند، هیچ گونه اِشرافی بر دنیای خارج از قفس ندارند و درک محدود آن‌ها بر اضطرابشان می‌افزاید. چرا که تنها وسیله‌ی ارتباط آن‌ها با دنیای بیرون، دستی است که می‌آید و قربانی برمی‌گزیند و می‌رود. اما این دست که به زیبایی نمادپردازی شده است، چیست و از کجا می‌آید؟ آیا دست بی‌رحم مرگ است یا دستی است که حاصل عملکرد خود ساکنان قفس است؟ کسی پاسخ این سوال را نمی‌داند.

کلمات کلیدی: داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان فارسی، دانلود داستان ایرانی، داستان کوتاه، کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی داستان، کتاب قفس صادق چوبک، داستان کوتاه قفس، دانلود داستان کوتاه قفس، دانلود داستان کوتاه قفس برای اندروید، دانلود داستان کوتاه قفس برای ایفون، داستان های کوتاه،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.