دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش نرم افزار 3Dmax، ویژه معماری و طراحی داخلی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش نرم افزار 3Dmax، ویژه معماری و طراحی داخلی

در این کتاب به آموزش نکته به نکته نرم افزار 3Dmax در زمینه معماری و طراحی داخلی پرداخته شده است. آنچه در این کتاب گرد آوری شده است، نتیجه تجربه سالیان سال تدریس به هزاران دانشجوی معماری بوده و سعی  شده است تا به مهمترین سوالاتی که در سنوات قبل در کلاس های آموزشی به دفعات پرسیده شده است بهمراه پاسخ آنها اشاره شود. از دیگر ویژگی های این کتاب آموزشی، مصور بودن آن میباشد.
آنچه در این کتاب خواهید آموخت:
آموزش مباحث مدلسازی، متریال، نور، دوربین و رندر در 3Dmax
آموزش مدلسازی جندین عنصر مورد نیاز در حیطه معماری، بصورت کاملا مصور
پاسخگویی به چندین پرسش متداول در محیط نرم افزار

کلمات کلیدی: آموزش طراحی داخلی، آموزش مدل سازی، سه بعدی سازی، آموزش 3d max، تریدی مکس، آموزش نرم افزار 3dmax، 3D MAX، آموزش آسان تریدی مکس، آموزش طراحی خانه در 3DMax، ترفند های 3dmax، آموزش نرم افزار سه بعدی سازی، نرم افزار 3D max،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.