دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دوستی: شعر ایرانی، شعر جهانی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دوستی: شعر ایرانی، شعر جهانی

این کتاب که کتاب «دوستی» عنوان دارد، گزیده ای از اشعار سال های 1346 تا 1367 محمود کیانوش (داستان نویس، منتقد، شاعر) به اضافه 5 شعر از گذشته های دورتر، که توسط نویسنده در سال 1988 در لندن منتشر شده است می باشد.

نسخه تایپ شده این کتاب در سال 1394 (2016) توسط نویسنده تایپ و آماده سازی برای نشر الکترونیکی شده است.

از زبان نویسنده:

می خواهم بگویم که در موقع تایپ کردن هر یک از شعرهای آن، به جای گوینده آن، خواننده آن شدم و با تامل در ساختمان کلامی و هنری شعر، در پیوستگی با جهان بینی معنایی آن، در مجموع به دریافتی رسیدم که می تواند دریافت هر منتقد اصیل و صاحب اصول جهانی باشد.

دیدم که هر یک از این 54 شعر، نمونه متفاوتی از یک «قالب» نو برای موضوعی که آن قالب را به خود پذیرفته است، «موضوع» برداشتی است از واقعیت های زندگی انسان در یک جامعه، در وابستگی های آشکار و نهفته به نظام اجتماعی و سیاسی آن جامعه و ماهیت عنصرهای فرهنگی و مایه های معنوی آن و عبور این برداشت از موقعیت فردی در محیط های «محلی» به موقعیت «انسانی» در حیطه «جهانی»...

کلمات کلیدی: دانلود pdf کتاب های محمود کیانوش، دانلود کتاب شعر محمود کیانوش، دانلود کتاب دوستی، نقد و بررسی شعر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.