دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مجموعه داستان روشنایی‌های شب

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مجموعه داستان روشنایی‌های شب

کتاب مجموعه داستان روشنایی‌های شب آثار گروه جمع خوانی است که به کوشش مریم ایجادی و مجید مهرابی گردآوری شده‌اند.

دنیای مجازی مجالی است برای پویایی و نمود و نمایش استعدادهای درخشان دوردست‌ها و دیده نشده در جای جای این سرزمین و خاک پر برکت.

گاهی این تکنولوژی به چشم نامحرم دیده می‌شود؛ اما این گونه نیست و همین که جوانه‌هایی در این عصر و به این وسیله، برومند می‌شوند، نشان می‌دهد که این ناخواسته مهمان، خوب سر جایش نشسته و با مدیریت صحیح می‌توان از آن بهره‌ها برد.

و اینک، مجموعه‌ای که پیش رو دارید از همین دنیای مجازی سر برآورده و می‌دانیم که خوب ساخته و پرداخته نشده، ویراستاری نشده و مشکلات زیادی دارد. ولی خاطرمان باشد که این اولین در نوع خود است و سرآغازی خواهد بود برای مجموعه‌های دیگر.

کلمات کلیدی: مجموعه داستان کوتاه، دانلود داستان ایرانی، دانلود داستان کوتاه برای اندروید، دانلود داستان کوتاه برای ایفون، داستان های کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان ایرانی، pdf داستان رایگان، داستان فارسی، داستان اجتماعی، داستان زندگی، دانلود مجموعه داستان، داستان کوتاه، مجموعه داستان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.