دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب استرس همیشه وجود داره!

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب استرس همیشه وجود داره!

استرس همیشه وجود داره!
کتاب الکترونیکی "استرس همیشه وجود داره! " هدیه ای ارزشمند از طرف سایت آرام روان به شما دوستان و همراهان گرامی است. مطمئنم که با خواندن مطالب این کتاب تاحدودی با استرس های روزانه خودتان آشنا خواهید شد و با افزایش سطح توانایی و مهارت هایتان، به آسانی قادر خواهید بود استرس را کنترل و مدیریت کنید.
استرس واقعاً چیست؟
باورهای اشتباه در برابر استرس را بشناسید و از استرس فرار نکنید! استرس همیشه وجود داره!
یکی از مهمترین راه های کنترل و مدیریت استرس، شناسایی منابع استرس می باشد.
اصلاً چرا باید استرس را مدیریت کنیم و مهارت های خود را ارتقاء دهیم؟
جعبه ابزار مخصوص خودتان را بسازید!
تکنیک ها و راهکارهای مناسب خود را انتخاب کنید و درون جعبه ابزار قرار دهید!
اگر می خواهید سلامتی خود را حفظ کنید، عمر طولانی تری داشته باشید، از زندگی لذت بیشتری ببرید و همیشه پر انرژی باشید به فکر یک برنامه موثر مدیریت استرس باشید.
در این کتاب سعی کرده ام که به صورت خیلی خلاصه و کاملاً کاربردی مطالب مفیدی را به شما ارائه کنم تا بتوانید خیلی راحت به آن دسترسی داشته باشید و در شرایط و موقعیت های مختلف از آن استفاده کنید.
جعبه ابزار مخصوص خودتان را خواهید ساخت و با آرامش بیشتری به امور روزمره زندگی رسیدگی می کنید و میزان بهره وری شما تا حد بسیار مطلوبی افزایش خواهد یافت.
در انتهای این کتاب می توانید به جعبه ابزار مدیریت و کنترل استرس من مراجعه کنید و نمونه ای از ابزارها و تکنیک هایی را که من جمع آوری کرده ام را مشاهده کنید، البته این لیست را همیشه اصلاح می کنم و سعی می کنم در زندگی شخصی و کاری خودم حتماً از آنها استفاده کنم.

کلمات کلیدی: درمان استرس، مدیریت استرس، دانلود کتاب درمان استرس، آموزش کاهش استرس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.