دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آشنایی با شبکه تاریک وب (دنیای خلافکاران اینترنتی)

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آشنایی با شبکه تاریک وب (دنیای خلافکاران اینترنتی)

وب تاریک (به انگلیسی: Dark Web) بخشی از شبکه وسیع جهانی (وب جهانی) است که برای دسترسی به آن به نرم افزار های خاصی نیاز خواهیم داشت که بعد از وارد شدن به این بخش،وبسایت ها و سایر خدمات موجود در آن از طریق یک مرورگر همانند وب معمولی در دسترس قرار خواهند گرفت. در وب تاریک وبسایت هایی وجود دارند که کاملا پنهان هستند، به طوری که حتی موتور های جستجو هم نمی توانند صفحات این وبسایت ها را ایندکس کنند و تنها راه دسترسی به آن ها داشتن آدرس اینترنتی‌شان می باشد.
در دارک وب فروشگاه های خاصی در حال فعالیت هستند که اصطلاحاً "Darknet Markets" (فروشگاه های دارک نت) نامیده می شوند که عمده محصولات این فروشگاه ها غیر قانونی می باشند که مواد مخدر و سلاح های گرم هم در این فروشگاه ها به فروش می رسد. پرداخت ها در فروشگاه های دارک نت معمولا با استفاده از پول مجازی بیت کوین انجام می گیرد.
در منابع فارسی مقالاتی جهت معرفی این بخش از شبکه جهانی وب منتشر شده است که به صورت کلی این ویژگی را تشریح می کند.تلاش من نیز در این مقاله بر این است تا شما را با کلیات شبکه تاریک وب و اقداماتی که در این بخش از دنیای وب صورت می گیرد آشنا کنم.

کلمات کلیدی: آشنایی با دارک وب، dark web، دنیای خلافکاران اینترنتی، آشنایی با شبکه اینترنت، دنیای تاریک اینترنت، دنیای غیر قانونی وب، فروشگاه های دارک نت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.