دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بررسی، ارزش و اهمیت حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بررسی، ارزش و اهمیت حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی

نویسندگان: مریم محمدزاده - زهراباقریان - مائده خندان

دانلود کتاب بررسی، ارزش و اهمیت حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، آثار و نتایج آن در جامعه ی ایران

مقام معظم رهبری از انتخابات به عنوان حماسه ملی یادکرده و آن را ابتلا ازمایشی می دانند که باعث ارتقاء سطح کارامدی نظام ومانع دست اندازی بیگانگان به نظام اقتصادی می فرماید:

در انتخابات اینده بایدچشم ها را بازکرد وازخداکمک کمک خواست تا از آزمایش پرهیجان و دشوار انتخابات سربلندبیرون آمد.

باید شرکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری آینده که انشالله جزو حماسه های ملی خواهدشد، شرکتی باشدکه دشمن را از دست اندازی به ایران اسلامی و ملت سرافراز ایران مایوس کند.

ایشان هم چنین به دلیل اهمیت انتخابات آن رابه طور ضمنی به صحنه رویارویی بادشمن تشبیه می کندکه حاصل آن شکست دشمن است وحضورمردم راسبب تحکیم پایه های نظام می داندومی فرماید:

بازنده این انتخابات، آمریکا و صهیونیسم ودشمنان ملت ایران اندهمه باهم دلی به یکدیگر و به دولت خدمت گزار کمک کنید تا گره هایکی پس از دیگری گشوده شود.

حضور شماست که نظام راتحکیم می کند، پایه های نظام رامستحکم می کند، آبروی ملت ایران را زیاد می کند، استقامت کشور را در مقابل دشمنی هازیاد می کند و دشمن را از طمع ورزیدن به کشور و از فکر ضربه زدن و توسعه و فساد و فتنه منصرف می کند.

ایشان هم چنین انتخابات را نماد حرکت اسلامی و مردم سالاری دینی دانسته ومی فرماید:

امام، حکومت اسلامی به روش انتخابات مردم وحضور مردم و تعیین منتخب مردم را_که لبّ اسلام است_بار دیگر برای مردم ما معنا کرد و در جامعه ما تحقق بخشید.

مردم سالاری دینی باحرف نمی شود؛ مردم سالاری با شرکت مردم، ارده مردم، ارتباط فکری و عقلانی و عاطفی مردم باتحولات کشور صورت می گیرد؛ این هم جز با یک انتخابات صحیح و همگانی و مشارکت وسیع مردم ممکن نیست.

«به نظر صاحب نظران، امروزدراین برهه اززمان، مسئله اقتصادی از همه ی مسائل کشور فوریت والویت بیشتری دارد.»

دراین مقاله سعی شده تمام زوایای شعار سال۹۲ به خوبی بررسی شود....

کلمات کلیدی: حماسه سیاسی اقتصادی، شعار سال۹۲، حکومت اسلامی، انتخابات در ایران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.